הודעה לעיתונות

LeadsRx מרחיבה את העסקים הבינ"ל עם המפיצה הראשונה - Puzzle Ads מברזיל

פורטלנד, אורגון ופלוריאנופוליס, ברזיל, 24 במרץ 2020, (ACCESSWIRE):

LeadsRx, חברה של תוכנת ייחוס שיווק, התרחבה מחוץ לארה"ב עם המפיצה ראשונה שלה, Puzzle Ads. המהלך הזה הוא בתגובה לעניין הולך וגדל בניתוחי שיווק נטולי פניות מחוץ לארה"ב, במיוחד בברזיל, אוסטרליה, בריטניה ואירופה. משווקים ומפרסמים באזורים האלה מגיבים ללחץ להוכיח את מספרי התשואה על ההוצאה על פרסום (ROAS) של העסק שלהם.
Puzzle Ads היא הספקית הראשונה שמציעה את הייחוס רב המגע נטול הפניות של LeadsRx למשווקים ומפרסמים בברזיל. החברה מציעה יכולת עם שירות מלא כולל הכנסת וייחוס פרסומות למפרסמים שעד עכשיו התקשו לקבל את השקיפות ויכולת הדיווח שנחוצות כדי להשיג את התשואות הטובות ביותר על ההשקעה בתקציבי הפרסום שלהם.

"לטכנולוגיית ייחוס השיווק של LeadsRx אין מתחרים בענף", אמרה אינס פימפאו, מנהלת התפעול של Puzzle Ads. "Universal Conversion Tracking Pixel™ של LeadsRx מבדל אותה מפתרונות אחרים בשוק בכך שהוא מספק טכנולוגיה אחת למעקב אחרי כל נקודות המגע הדיגיטליות וגם אחרי התוכניות מחוץ לאינטרנט. השילוב של הגישה הזאת ביכולות דסק המסחר שלנו מציע לחברות בברזיל את הפתרון הטוב ביותר למקסום ההוצאה על פרסום בגישה חוצת ערוצים".

LeadsRx Attribution™ עוזר למשווקים לקשר בין תוכניות שיווק חוצות ערוצים ורכישת לקוחות חדשים. הוא נותן להם הבנה מעמיקה על המסע של הלקוח בכל ערוצי התקשורת ונקודות המגע. המטרה הסופית של כל המשווקים היא להביא את המסר שלהם בפני קהל יעד תוך שימוש בערוצים הנכונים, בזמן הנכון וכשסביר שאנשים יבצעו רכישה. חשוב לציין ש-LeadsRx מספקת למשווקים הוכחה על סמך ניתוח בזמן אמת ותובנות מדויקות על הביצועים של הפרסום כך שהמפרסמים לנקוט בפעולה מיידית כדי למקסם את ה-ROAS.

"עם LeadsRx יש לנו עכשיו גישה לנתוני ייחוס בזמן אמת שמאפשרים למפרסמים של Puzzle Ads למטב את הקמפיינים שלהם בכל ערוצי השיווק - וזה דבר שאנחנו רואים שמעט מפרסמים עושים עם זריזות, גמישות ואסרטיביות בברזיל", אמר ז'ואאו אמארל, מנהל המכירות של Puzzle Ads. "כשבדקנו את כל האפשרויות, זיהינו מייד את היתרונות של תוכנת ייחוס השיווק של LeadsRx וההתאמה הרבה שלה לתכונות הייחודיות של השוק הברזילאי".
באמצעות גישה לנתונים בזמן אמת דרך תוכנת הייחוס של LeadsRx, Puzzle Ads והלקוחות שלה יכולים לנצל את הנתונים האלה כדי למטב קמפיינים של פרסום שמיושמים ביכולות דסק המסחר שלה. השילוב של שתי הטכנולוגיות האלה לא רק חושף אלו פעילויות פרסום מפיקות את התוצאות הכי טובות אלא גם נותן תובנות איך לנצל הזדמנויות אחרות לקניית פרסום כבר ביום שלמחרת.

"Puzzle Ads מקדימה את העקומה, ומממשת את הפוטנציאל העצום שטמון למפרסמים בייחוס שיווק", אומר א.ג'. בראון, מנכ"ל ומייסד משותף של LeadsRx. "יש לה יכולת ייחודית לפרסום, במיוחד עם יכולות דסק המסחר שלה, וידענו שהחברה תהיה משווקת ראשונה אידיאלית כדי להרחיב את פלטפורמת ייחוס השיווק שלנו בעולם".

למידע נוסף על LeadsRx והזדמנויות בינ"ל, צרו קשר עם [email protected].

אודות Puzzle Ads

Puzzle Ads היא דסק מסחר שמתמחה בייחוס רב מגע. עם גישה לטכנולוגיות מחקר, פרוגרמטיות וייחוס, Puzzle Ads מספקת לשוק הברזילאי שירותי תכנון וקנייה של מדיה דיגיטלית. כל זאת עם מטרה ברורה: לאפשר למשווקים להגן על ההשפעות של ההשקעות במדיה על התוצאות של העסק שלהם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.puzzleads.com.br.

אודות LeadsRx

LeadsRx, חדשנית מהירה והמשווקת שבחרו 3,5000 פלוס מותגים גלובליים ומקומיים, היא פלטפורמת תוכנה כשירות של ייחוס רב מגע ללא מתחרים. LeadsRx מופעלת על ידי Universal Conversion Tracking Pixel™ הייחודי, ומספקת מבט נטול פניות של המסעות של הלקוחות, כשכל נקודת מגע של הפרסום מקבלת משקל וקרדיט מתאימים, כולל מדיית ברודקאסט. LeadsRx שהוקמה על ידי משווקים מאפשרת לחברות בכל גודל להעלות את ביצועי השיווק במסגרת שקל להבין ומספקת תשואה על ההוצאה על פרסום (ROAS) בת קיימא. למידע נוסף על איך LeadsRx יכולה לתמול בכם בשינוי בפרסום, בקרו בבקשה באתר WWW.LeadsRx.com. התחברו עם LeadsRx: Twitter, LinkedIn, Facebook.

למידע נוסף
Jeff Fishburn
Fishburn PR for LeadsRx
+1 (503) 799-1988
[email protected]
Inês Pimpão
Operations Manager of Puzzle Ads
+ 55 (48) 99622-1021
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.