הודעה לעיתונות

היום ב-5.00 בכל הארץ - הפגנת המרפסות להגנה על הדמוקרטיה!‎

היום בשעה 5:00 אחה"צ בדיוק יצאו יחד אלפי ישראלים למרפסות בכל הארץ עם סירים, מחבתות, שלטים ומשרוקיות לעמוד לצד הדמוקרטיה.

בשבועות ובימים האחרונים אנחנו רואים צעדים מסוכנים המאיימים על יסודות המשטר הדמוקרטי שלנו. אנחנו במאבק על השיח והאווירה הציבורית, ובמאבק הזה כל קול, פוסט וסרטון קובע. חשוב מאי פעם שכל אחד מאיתנו ישמיע את הקול שלו - להחזיר את הכנסת ובתי המשפט לפעולה; לפקח על פעילות הממשלה ועל צעדי החירום והמעקב, לעצור את הצעדים המאיימים על הדמוקרטיה. לכן החלטנו לצאת בפעולה - הפגנת מרפסות בכל הארץ היום ב5.00 אחר הצהרים - בה כל אחת ואחד יכולים לקחת חלק מהבית. פתחנו את האירוע אתמול בלילה, ומאז הצטרפו אליו כבר מעל 5000 ישראלים וישראליות.

היום ב 5:00 הפגנת המרפסות - אזהרת קורונה: סכנה לדמוקרטיה
אנחנו יודעים - לצאת למרפסת עם שלט זה לא טריוויאלי, וגם לא לצאת עם כף וסיר :)
אבל אף אחד מאיתנו לא לבד. המשבר שאנחנו נמצאים בו הוא חסר תקדים, ואסור לנו להישאר אדישים או להיות מיואשים. החברים, השכנים, הקהילה של כל אחד מאיתנו מושפעים מהקול של כל אחד מאיתנו - ויחד אנחנו יכולים להשפיע על האווירה הציבורית בישראל.

לכל מי שישתתפו אנו קוראים לצלם את עצמם במהלך האירוע, להעלות לרשתות, ולתייג #הפגנתהמרפסות. את הסרטונים אנו מבקשים לשלוח גם אלינו, לכתובת [email protected] או בוואטספ לטלפון 054-5492195 - ולכתוב לנו אישור שימוש בסרטון לטובת הקמפיין, כדי שנוכל ליצור יחד סרטון משותף של צילומים מרחבי ישראל. אנו קוראים לאזרחים: בואו נשמיע יחד קול אדיר למען הדמוקרטיה הישראלית!

תנועת אנו - שינוי גדול עושים ביחד

יוני בלסבלג, אנו <[email protected]>