הודעה לעיתונות

שש עצות זהב לתקופת הקורונה

נגיף הקורונה כבר כאן ומדי יום נדבקים בו מאות אנשים. הסגר והבידוד פוגעים אף הם נפש ומחלישים את מערכת החיסון. לאחרונה השיק ד"ר יצחק דרימר, "מייסד מרכז דרימר לבריאות" תכנית דיגיטלית טיפולית בהתאמה אישית בריאיון עם איש התקשורת נתנאל סמריק, הוא מסביר כיצד הרפואה האולטימטיבית יכולה לסייע בהתמודדות של הגוף עם נגיפים

שלום ד"ר יצחק דרימר, כל המדינה כמרקחה סביב התפשטות נגיף הקורונה, מה תוכל לספר לנו עליו?
הקורונה הוא נגיף, וירוס, מחלה שאנחנו חשופים אליה כבר שנים רבות, אבל כעת הגוף שלנו חשוף לזן חדש, ועליו לפתח נוגדנים, שייסעו לו להיות עמיד בפניו. זהו עניין נורמלי וטבעי וחלק מהתהליך האבולוציוני החיסוני של האדם. וירוס הקורונה חודר אל תוך התא וגורם להתנהלות מסוימת שפוגעת בתא. בשונה מחיידק שנמצא מחוץ לתא ולכן הוא הופך לפגיע, הווירוס הוא בלתי פגיע אלא אם כן הצלחנו לחדור את התא ולשנות את התנאים שמביאים לשגשוגו. בשלב הזה התרופה היחידה לווירוס היא מערכת חיסון חזקה. כיום באמצעות כלים טבעיים ופשוטים ניתן לחזק את העמידות של כל אחד ואחת מאיתנו.
מהם אותם הכלים?
הכלי הראשון- ידיעה

על כל אחד מוטלת הזכות להבין מול מה האנושות מתמודדות, עליו לקרוא מהו הנגיף, להתחבר אל מאגרי האינטרנט ולחפש באופן אובייקטיבי כל מידע שנכתב על הנגיף, חשוב לנטרל את רעשי אולפני הטלוויזיה שזורים מתח ומביאים לתעוקה רגשית. חשוב להבין שהנגיף עלול לפגוע בעיקר באנשים הפגיעים ביותר- מבוגרים ותינוקות, יחד עם זאת רוב האוכלוסייה לא תדע שהיא נדבקה.
הכלי השני- שתייה מרובה
ביוכימיה המאפשרת לגוף ליצור סביבה עמידה וחזקה, שפוגעת ביכולתו של הנגיף להתרבות. הדרך לעשות זאת היא באמצעות תזונה מדויקת, בסיסית יותר, המבוססת על חלבונים, שכן הווירוס משגשג בסביבה חומצית נמוכה מ 5.5PH אך נבלם בסביבה בסיסית גבוהה מ PH 7 הדרך הראשונה להביא את הגוף שלנו לרמה בסיסית היא על ידי צריכת נוזלים. רוב רובם של האנשים מבלבלים צימאון ברעב במיוחד כאשר הם חווים מתח, ולכן נמצאים במצב של התייבשות. אחת הדרכים להימנע מכך היא על ידי צריכה של שני ליטרים של מים ביום, עדיף מים חמימים או מים חמים עם לימון, וכן צריכה של משקאות שאינם מכילים קפאין כגון תה צמחים ללא סוכר.
ומה כה מיוחד בלימון?
הלימון מכיל ויטמין C מסיס במים ולכן יש ביכולתו לחדור לתא ולשפר את הסביבה שם כך שהנגיף לא יוכל להתרבות ולבסוף יפונה דרך השתן והצואה.
הכלי השלישי – התזונה
כעת שעורכים את הקניות לקראת חג הפסח חשוב לכלול בסל כמה שיותר מזונות המביאים לבסיסיות הגוף כמו: ירקות ירוקים, ירקות שורש, שורש סלרי, סלק, גזר, שורש פטרוזיליה. גרעינים, זירעונים, חלבון צמחי כמו עדשים, שעועית, אפונה שמעורבים עם אורז בר או אורז מלא. הדבר הבא – להמעיט כמעט עד הימנעות ממוצרי חלב, כיוון שהם מחלישים את הגוף בימים אלו. כמו כן, כל המוצרים המכילים סוכר. קמחים- הופכים בגוף לסוכר ולכן מומלץ לצרוך אותם פחות בתקופה זו.
מה לגבי דגים ועוף?
דגים ועוף- עוף פחות מתאים גם בשר פחות מתאים כיוון שהם מביאים לחומציות הגוף ותהליך העיכול שלהם ארוך.
פירות?
מעט מפירות עונה- עד שני פירות ביום וחשוב לאכול את הפרי כחצי שעה לפני האוכל, כיוון שהוא מתעכל באזור מסוים של הגוף.
הכלי הרביעי- תוספי מזון
בתוך המערך הזה נשלב תוספי מזון שיתרמו לחיזוק המערכות השונות בגוף. באופן ספציפי נתמקד בנוגדי חימצון כמו מולטי ויטמין קל לפירוק. במקרה זה ניתן להיוועץ בשירות הדיגיטלי שלנו המאפשר לקבל אבחון מדויק להתאמת תוספי המזון ביחס למצב הרפואי ולצרכי המטופל.
באילו תוספים כדאי להתמקד?
כדאי להתמקד בתוספים מהסוגים הבאים: נוגדי חמצון ויטמין A ויטמין C ויטמין E אומגה שלוש, שכן תפקידם לבנות את התא, לחזק אותו ולתפעל אותו מבפנים ומבחוץ. חשוב לצרוך תוספי מזון מתוך ידיעה והבנה- כיוון שגם אם תוסף נמצא בתוך כמוסה הוא עדיין מהווה כלי טיפולי, המאפשר לאזן בין חוסרים ועודפים בגוף. במקרה וכבר חלה הדבקה בנגיף, שחדר אל התא מומלץ להמשיך לצרוך את תוספי המזון ולבנות תכנית טיפולית נוספת לאחר הרחקת הנגיף מהגוף.
הכלי החמישי- פסיכולוגיה מיידית
אנשים מטפסים על הקירות, נמצאים בחרדה וחוששים לחייהם ולחיי הקרובים אליהם, נראה כי האנושות על סף בלימה כיצד הפסיכולוגיה המיידית יכולה לסייע בנושא?

המתח רב – זה נכון. יש הנחיות יום יומיות וערוצי התקשורת עמוסים בדיווחים, יחד עם זאת חשוב שכל אדם ישאל את עצמו שאלה אחת- באיזה מצב פסיכולוגי ומנטלי הוא שם את עצמו, כי אם הוא מקבל על עצמו את המצב המלחיץ – אז הוא מפר את המערכת החיסונית שלו, כך שהפחד מפני המצב יכול לפגוע בבריאות יותר מאשר המצב עצמו. כאשר הצד המנטלי מבין שלכל משבר יש פתרון אז הוא יכול לחוות שמחה והבנה שהאנושות תהיה בסדר. זה הזמן להביע שמחה ולחזק את מערכת החיסון. זה הזמן להאמין בעצמנו ובהמשכיות שלנו וכך לפתח עמידות. אני רואה את זה גם בקליניקה שלי פעמים רבות, שמיחושים פיזיים הם תוצר של חרדה נפשית. וכאשר מטפלים במקור החרדה הנפשית חל שיפור פיזי.
הכלי השישי- להתרדר- רטט תדר
כל דבר ביקום נמצא ברטט ותדר מאוד ספציפיים. ככל שהרדר עוצמתי יותר האדם הופך עמיד לכל דבר- אם זה למצב כלכלי, מנטלי רגשי או פיזיולוגי- הוא עמיד. אם האדם מרגיש ירוד הוא הופך לפחות עמיד כאשר האדם נמצא ברדר גבוה הוא יכול להתמודד עם כל וירוס ביעילות. אדם יכול לעזור לעצמו בחיזוק הרדר על ידי מדיטציה, אימון או הדרכה. בתוכנית הדיגיטלית אנו מרדרים אנשים ללא מגע באופן וירטואלי בווידאו או בטלפון, כיוון שמידע עובר במהירות רבה. בימים אלו אנו עושים זאת לאנשים שנמצאים באיטליה, צרפת, ארה"ב וישראל.
באמצעות התוכנית הדיגיטלית החדשה של הרפואה האולטימטיבית כל אדם שיחפוץ בכך יוכל לקבל כלים מעשיים להתמודדות עם מצבי מתח ולחץ תוך חיזוק המערכת החיסונית. התוכנית מותאמת באופן פרטני לכל אדם ואדם ומאפשרת לו לבצע בחירות יעילות המטיבות עם המערכת החיסונית שלו כך שיוכל להתמודד טוב יותר ואף לפתח עמידות, שתבוא לידי ביטוי בכל תחום בחייו- רגשי, פיזי, מנטלי וכלכלי. סדנת הטיפול הדיגיטלית של הרפואה האולטימטיבית מגיעים הביתה עם סדרה של הדרכות מובנות ואפשרות להתייעצות אישית.
לפרטים נוספים צרו קשר : מרכז דרימר לבריאות 1-700-701-301
אורן גולן 054-757-7048
_____________________________________________________________________
ד"ר יצחק דרימר, דוקטור לכירופרקטיקה בוגר אוניברסיטת M.S.U בין המובילות בארה"ב ואוניברסיטת PALMER המייסדת והמובילה בתחום הכירופרקטיקה העולמית מייסד, מפתח ומטמיע את תחום הרפואה האולטימטיבית ומנכ"ל "מרכז דרימר לבריאות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.