הודעה לעיתונות

המכונות לכריית מטבעות קריפטו של BitHull, אופציה לעסק ביתי רווחי

דנמרק, 17 באפריל 2020, (ACCESSWIRE):

BH Miner ו-BH Miners Box, שתי מכונות לכריית מטבעות קריפטו שהשיקה לאחרונה BitHull S.A. (www.BitHull.com), עולות במהירות כאופציות רווחיות של עסק ביתי עבור מעריצי קריפטו רבים. יכולת עשיית הרווחים יוצאת הדופן של מכונות הכרייה FPGA האלה ניתנת לייחוס לצריכת החשמל הנמוכה שלהן וקצבי הגיבוב הגבוהים. שני המוצרים האלה מתאימים לכרייה ביתית כי הם יוצרים מעט מאוד רעש.

BH Miner היא המוצר הבסיסי של BitHull S.A. שתוכנן ספציפית לחדשים בתחום שרוצים להתנסות בכריית קריפטו. BH Miners Box, לעומת זאת, היא שילוב של שש BH Miners עם פוטנציאל עשיית רווחים רציני. אפשר להשתמש בשתי מכונות הכרייה האלה לכריית ביטקוין, לייטקוין, אתריום ומונרו.

קצבי הגיבוב:

קצבי הגיבוב של BH Miner: ביטקוין: 360 TH/s, לייטקוין: 60 GH/s, אתריום: 15 GH/s ומונרו: 3 MH/s
קצבי הגיבוב של BH Miners Box: ביטקוין: 2160 TH/s, לייטקוין: 360 GH/s, אתריום: 90 GH/s ומונרו: 18 MH/s

רווח (BH Miners Box):

ביטקוין: רווח של $7951.95 בחודש
לייטקוין: רווח של $18.64k בחודש
אתריום: רווח של $25.78k בחודש
מונרו: רווח של $29.06k בחודש

כשמניחים עלות חשמל של $0.12/kWh, ההוצאה החודשית על חשמל של BH Miners Box מגיעה ל-$285 בלבד. על סמך המספרים הנתונים לעיל, המשתמשים של BH Miners Box יכולים להגיע לנקודת האיזון ולהתחיל להרוויח תוך חודש. כדי לשפר עוד את הרווחיות של לקוחותיה, BitHull S.A. מכסה עבורם את הוצאות המשלוח והמכס.

"רוב הקונים הראשונים של BH Miner ו-BH Miners Box החדשות שלנו הקימו בהצלחה את עסקי כריית הקריפטו הביתיים שלהם ועומדים להפוך אותם למיזמים רווחיים. זה בדיוק מה שרצינו להשיג", אמר מתיאס מילט, סגן נשיא BitHull S.A..

אודות BitHull S.A.

BitHull S.A. היא חברה טכנולוגית שעוסקת בפיתוח חומרה מהדור הבא לכריית מטבעות קריפטו. החברה מנוהלת על ידי קבוצה של מומחים עם היסטוריה של הספקת רכיבי טכנולוגיה מהרמה העליונה כמו שבבי FPGA להרבה חברות גדולות בענף. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://www.bithull.com.

אנשי קשר

Matias Milet
[email protected]
+4565742479
מקור: BitHull S.A.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.