מפרסם: קו ישיר יחסי ציבור
תאריך: 03/05/2020 10:32
עדכון: 03/05/2020 10:43
נושא: טכנולוגיה והייטק
מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay
מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay
הודעה לעיתונות

ThetaRay הישראלית הוכתרה כחברה הטובה ביותר בתחום מניעת הונאות

קיבלה את פרס FinTech Breakthrough לשנת 2020

החברה המובילה בתחום Big Data Analytics מבוסס AI מציינת את האחרון בסדרה של פרסים מטעם תעשיית הפינטק

ניו יורק, 3 למאי 2020 , ThetaRay,הספקית המובילה של Big Data Analytics מבוססי AI, הודיעה היום כי היא נבחרה כזוכה בתואר "החברה הטובה ביותר למניעת הונאות" בתחרות פרסי ה- FinTech Breakthrough Awards השנתית.

ThetaRay זכתה בחודשים האחרונים במספר פרסים ושבחים נוספים, הכוללים בין היתר:

  • AI Excellence Awards2020 - נבחרה לגמר.
  • CIO.com – צוינה כאחד מעשרת הסטארט-אפים הישראלים בתחום הפינטק, המעצבים כיום את עולם השירותים הפיננסיים.
  • CyberCrime Magzine – הוכתרה באפריל 2020, כאחת מעשר חברות המבטיחות בנושא אבטחת הסייבר שראוי לעקוב אחריה.
  • Startup City – הוכתרה כאחת מ 15 הסטארט-אפים הקוגניטיביים המבטיחים ביותר.
  • TracXN – נכנסה למועדון Soonicorn ( Soon to be Unicorn) (בקרוב תהיה חד-קרן) של תעשיית ה- FinTech הישראלית.

ThetaRay היא ספקית מובילה של ניתוחי Big Data מבוססי AI אשר פתרונות גילוי הונאה, הלבנת הון ואיתור סיכונים שלה, מאפשרים למוסדות פיננסיים לחשוף איומים והזדמנויות לא ידועים החבויים בתוך מערכי נתונים מסיביים.
ThetaRay מביאה גישה טרנספורמצית לניתוח נתונים גדולים, מבודדת בעיות והזדמנויות שלא נראו בעבר ופתרונות אחרים אינם יכולים לאתר. הפתרון של ThetaRay מאפשר למתמטיקה לגלות משמעות בנתונים מבלי להניח הנחות מראש. גישתה החופשית מכללים מציינת פריטים החשובים בהווה ובעתיד, וממפה אותם בהקשר, בזמן ובמיקום.

"בנקים המשתמשים במערכות גילוי איומים מסורתיים מקבלים שיעורים עצומים של תוצאות חיוביות שגויות , שנעים בין 90-99%," אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. "פיתחנו פתרון שמניע את הענף קדימה, ומקטין באופן קיצוני את התוצאות החיוביות השגויות ובתוך כך מאפשר לארגונים לעשות הרבה יותר כדי לאתר פעילויות פליליות ממה שהיה בעבר.
אנו שמחים מאוד לקבל את ההכרה המרגשת הזו של FinTech Breakthrough , ואני רואה בכך עדות לעבודה הקשה והגישה החדשנית של צוות ה- ThetaRayבכללו.

"ובהתייחס למגפת הקורונה והשינוי בצורת העבודה והמעבר לעבודה מהבית, אנו רואים עלייה תלולה בפעילות חשודה. ארגונים פיננסיים עומדים בפני לחץ גדול עוד יותר מהרגיל במאבקם בפשיעה כלכלית. למעשה, מאז החלה המגפה, ארגונים פיננסים מעידים כי ראו עלייה ממוצעת של 25% ו -35% בהונאה ובהתראות בהתאמה. חלק מהבנקים מאותגרים במיוחד מכיוון שהם לא סיווגו ביצוע ביקורות הונאה ובחינות התראות כ"חיוניים" בתוכניות המשכיות עסקית שלהם (BCP)."

"ThetaRay מספקת פלטפורמת AI חזקה להפליא עם יישום טכנולוגי ואלגוריתמים מתמטיים המיועדים לטיפול במערכות נתונים מאסיביות," אמר ג'יימס ג'ונסון, מנכ"ל FinTech Breakthrough. "אנו שמחים להכתיר ומברכים את ThetaRay על זכייתה בתואר החברה הטובה ביותר לאיתור ומניעת הונאות, המספקת ניתוחים מהירים ומדויקים יותר לזיהוי סיכונים וגילוי הזדמנויות חדשות."

אודות FinTech Breakthrough:
FinTech Breakthrough Awards היא תוכנית פרסי הבכורה שהוקמה כדי להכיר בחדשני FinTech, מנהיגים ואנשי חזון מרחבי העולם במגוון קטגוריות, כולל בנקאות, מימון אישי, הלוואות, תשלומים, השקעות, RegTech, InsurTech ורבים אחרים. התוכנית הוקמה על ידי FinTech Breakthrough, ארגון עצמאי של מודיעין שוק שמכיר בחברות הטכנולוגיות והמוצרים המובילים בשוק ה- FinTech העולמי של ימינו. תוכנית ה- FinTech Breakthrough Award לשנת 2020 משכה יותר מ -3,750 מועמדויות מרחבי העולם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.