הודעה לעיתונות

המומחית באבטחת מידע הברזילאית המובילה קריפטוס מרחיבה את הפעילות שלה באזור EMEA

פותחת חברה בשווייץ וממנה את תיירי מרטין כשותף מנהל שיוביל את הפעילות באזור אלה הנקודות החשובות.

סאו פאולו, 12 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):

מתוך רצון לחזק את הנוכחות שלה ולפתח עסקים חדשים באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), קריפטוס הברזילאית, Kryptus שמתמחה בקריפטוגרפיה ואבטחת מידע, מודיעה על הרחבת הפעילות הבינ"ל שלה עם הפתיחה של יחידה חדשה של החברה בשווייץ. היוזמה מתמקדת בהצעת תמיכה טכנית באזור, וגם בפיתוח השוק, שותפי ערוצים אזוריים ומענה לדרישות מקומיות. המהלך כולל הכרזה על תיירי מרטין כמנהל החדש של EMEA ומנהל הסניף השוויצרי.

עם רקע חזק באבטחת סייבר, מרטין הוא מהנדס שניהל כמה חברות טכנולוגיה שונות באירופה וברזיל. המנהל הבכיר גם היה חבר במועצת המנהלים של קריפטוס ב-2016 ו-2017.

קריפטוס, שכעת מספקת פתרונות למוסדות פיננסיים, חברות פרטיות וממשלות ברחבי העולם, מתכוונת באמצעות ההתרחבות הזאת להגיע לעוד לקוחות עם תיק המוצרים התחרותי והייחודי שלה. ההיצע כולל את kNET, ה-HSM עתיר הביצועים שלה עם הצפנה בלתי ניתנת לפריצה, ו-Commguard, הקו הגמיש של מצפיני שכבת הקשר שלה.

"קריפטוס יכולה לספק פתרונות קריפטוגרפיה מאובטחים ומהימנים מהמעלה הראשונה ליישומים קריטיים. הנוכחות שלנו באזור מאפשרת למטב את השירותים ללקוחות או לפתח מוצרים לפי הזמנה, ולספק הצעת ערך חזקה באזור EMEA", אומר תיירי מרטין.

לדברי רוברטו גאלו, מייסד ומנכ"ל קריפטוס, ההתרחבות לאזור EMEA מחזקת את המעמד של החברה כספקית אסטרטגית של הגנת סייבר לממשלות וארגונים. "קריפטוס יכולה עכשיו להציע את מוצרי הטכנולוגיה שלה לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה, על סמך אישורים רלבנטיים וביצועים עתירים", ציין.

קריפטוס, שהמטה שלה בקמפינאס, הוקמה ב-2003 ובין הלקוחות שלה נמנות חברות כמו BSH (חברת בת של BOSCH Gmbh), קלארו ברזיל (קבוצת America Móvil), Certisign (שותפה בלעדית של Verisign בברזיל), Iron Mountain, iFood ו-Embraer. קריפטוס, שקיבלה מעמד של חברה ביטחונית אסטרטגית ממועצת ההגנה של ברזיל, זכתה באמון - כספקית ממדינה ניטרלית - של כמה גופים ממשלתיים כדי להגן על הריבונות שלהם. בין הלקוחות האלה עם דרישות האבטחה המחמירות ביותר, קריפטוס סיפקה פתרונות בדרגת ממשלה לצי של פרו, הצבא של קולומביה, והצבא, חיל האוויר, חיל הים, סוכנות המודיעין, משרד החוץ ובית המשפט העליון לבחירות של ברזיל, וגם לכמה ממשלות אחרות.

אודות תיירי מרטין

תיירי מרטין נולד בשווייץ שם למד אלקטרוניקה ומדעי המחשב. יש לו ניסיון מקצועי בתחומים שונים של טכנולוגיה, ביניהם טלוויזיה דיגיטלית, אבטחת סייבר, אלקטרוניקה ותקשורת. לאורך הקריירה שלו הוא גר ועבד בשווייץ, ספרד ובריטניה ובברזיל, וגם עבד הרבה עם ארצות הברית ואסיה. הוא מילא תפקידים בכירים בחברות כמו Nagra, Kudelski Security, Selectron Systems AG ו-Mouvent AG.

אודות קריפטוס

קריפטוס Kryptus היא ספקית של פתרונות באבטחת מידע. עם היסטוריה של 17 שנים ומטה בקמפינאס (סאו פאולו), Kryptus SAהיא חברה ברזילאית עצמאית שצומחת בעקביות בעשר השנים האחרונות, ומתמקדת בפעולות לטווח הארוך, תוכניות מדעיות וטכנולוגיות והבנת המשימה של הלקוחות שלה בתחומים העסקיים שהיא מפתחת. קריפטוס היא שותפה של Kudelski Group. קריפטוס היא חברה ביטחונית אסטרטגית ברזילאית, מעמד שקיבלה ממועצת ההגנה של ברזיל.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200512005624/en/

אנשי קשר
Thierry Martin
+41 79 932 19 23
[email protected]

מקור: Kryptus

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.