הודעה לעיתונות

Berkshire Hathaway Specialty Insurance משיקה כיסוי לפי חוק הבסיסים הצבאיים בכל העולם באמצעות צוות ייעודי בדובאי

בוסטון ודובאי, 13 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):

Berkshire Hathaway Specialty Insurance (BHSI) הודיעה היום שהיא מספקת ביטוח לפי חוק הבסיסים הצבאיים (DBA) על בסיס כלל עולמי באמצעות צוות חיתום ותביעות ה-DBA הייעודי שלה בדובאי.

"אנחנו שמחים להביא את כיסוי החובה הזה לקבלנים וחברות שפועלים ברחבי המזרח התיכון ובכל העולם", אמר נירג' ידבנדו, מנהל ביטוחי צד שלישי, BHSI המזרח התיכון. "הכיסוי שלנו נתמך על ידי מומחי ה-DBA המנוסים של BHSI שנמצאים בדובאי ויש להם יחסים מבוססים מאוד עם ספקים חשובים באזורים תנודתיים, ומבטיחים שירותים יוצאי דופן ללקוחות בזמן ובמקום שהכיסוי הכי נחוץ".

ביטוח DBA מספק תגמולי נכות, בריאות ומוות לעובדים המבוטחים, בין אם הפציעה או המוות נגרמים בתפקיד או שלא בתפקיד במהלך ההעסקה. בנוסף למוצר הסטנדרטי שלה, BHSI יכולה לספק כיסוי נוסף בתחומים חשובים נוספים, כגון פינוי חירום רפואי והוצאות החזרה למולדת משלימות, ומתאימה את הגישה שלה כדי למלא את צורכי הלקוח.

החוק האמריקני הפדרלי מחייב ביטוח DBA עבור קבלנים של ממשלת ארה"ב, מעסיקים פרטיים וקבלנים שעובדים מחוץ לארה"ב בבסיסים צבאים אמריקנים או במסגרת חוזה עם ממשלת ארה"ב בעבודות ציבוריות או בהגנה הלאומית. העבודות האלה כוללות הספקת ציוד בטחוני, תמיכה בחיים, חומרים או שירותים לבעלות ברית של ארה"ב, או הספקת שירותי רווחה לתועלת הכוחות הצבאיים של ארה"ב.

למידע נוסף, התקשרו בבקשה:
מוחמד חנון, מהל חיתום בכיר:
[email protected] או בטלפון +971 (04) 381 6108

נירג' ידבנדו, מנהל ביטוחי צד שלישי המזרח התיכון:
[email protected] או בטלפון +971 (04) 381 6106

Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company (רשומה כתאגיד בנברסקה, ארה"ב) מספקת ביטוחי רכוש מסחרי, תאונות, אחריות מקצועית של אנשי רפואה, ביטוח מנהלים וביטוחים מקצועיים, ביטוחי ערובה, נסיעות, תוכניות, תאונות ובריאות, ביטוח לשיעור נזקים רפואיים וביטוח לבעלי בתים. התנאים בפועל והסופיים של הכיסוי בכל סוגי הביטוחים עשויים להשתנות. באזור אסיה המזרח התיכון היא חותמת על הנייר של Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company, שמחזיקה בדירוגי איתנות פיננסית של A++ מ-AM Best ו-+AA מ-Standard & Poor’s. המטה של Berkshire Hathaway Specialty Insurance נמצא בבוסטון ויש לה משרדים באטלנטה, בוסטון, שיקאגו, יוסטון, אינדיאנפוליס, אירביין, לוס אנג'לס, ניו יורק, סן פרנסיסקו, סן רמון, סיאטל, סטיבנס פוינט, אדלייד, אוקלנד, בריסביין, קלן, דובאי, דבלין, הונג קונג, קואלה לומפור, לונדון, מקאו, מלבורן, מינכן, פריס, פרת, סינגפור, סידני וטורונטו.

אנשי קשר
JoAnn Lee
+1 617 936 2937

מקור: Berkshire Hathaway Specialty Insurance

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.