Harry Potter: Puzzles & Spells (גרפיקה: Business Wire)
Harry Potter: Puzzles & Spells (גרפיקה: Business Wire)
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

Harry Potter: Puzzles & Spells משחרר להפצה את הטריילר הרשמי הראשון

Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), 25 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):

מי:

Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Interactive Entertainment ויוצא לאור בלייבל Portkey Games, לייבל שמוקדש ליצירת חוויות חדשות במשחקי סלולר ווידאו של עולם הקוסמות ששמות את השחקן במרכזה של הרפתקה משלו, בהשראת הסיפורים המקוריים של ג'יי קיי רולינג.

מה:

Harry Potter: Puzzles & Spells, המשחק שהוכרז לאחרונה שמגיע למכשירים ניידים בכל העולם, שחרר להפצה את הטריילר טיזר הרשמי הראשון שלו. מרציף תשע ושלושת רבעי וסמטת דיאגון ועד להוגוורטס אקספרס וגרם המדרגות הגדול, הסרטון הראשון לוקח את השחקנים לסיור מוקדם בכמה מהסביבות האהובות שבהם יבקרו כשהם יתקדמו במשחק החידות.

בציפייה להשקה הכלל עולמית הקרובה של המשחק, המעריצים גם יכולים לבקר באתר המשחק החדש של Harry Potter: Puzzles & Spells שהושק בכתובת www.harrypotterpuzzlesandspells.com כדי להתעדכן ולהירשם לעוד עדכונים. למידע נוסף וכדי להתחבר עם מעריצים אחרים, בקרו אותנו: פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם.

ציטוט:

"מהאולם הגדול של הוגוורטס ועד למועדון של גריפינדור, Harry Potter: Puzzles & Spells נותן לשחקנים הזדמנות לבקר שוב באתרים האהובים עליהם בעולם הקוסמות בדרך חדשה", אמר ברנרד קים, נשיא ההוצאה לאור בזינגה. "הטריילר החדש הזה מאפשר מבט ראשון על מה לצפות, ואנחנו מפצירים במעריצים להתעדכן בקסם, התעלולים והחידות מראש דרך האתר של המשחק".

רקע:

Harry Potter: Puzzles & Spells חוגג את החיבה לאתגרים ומסתורין בעולם הקוסמות עם משחק החידות match-3 הראשון שלו למכשירים ניידים. כשהם משלבים משחק חידות match-3 חדשני עם קסם, השחקנים יתקלו ברגעים הכי איקוניים והפנים הבלתי נשכחות מסרטי הארי פוטר המקוריים כשהם משתמשים בשיקויים, לחשים ויכולות וחפצי קסם אחרים כדי להתקדם בין רמות דמיוניות.

נכסים תומכים:
טריילר ונכסים חזותיים אחרים זמינים בכתובת: http://bit.ly/2PFJdmA

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אולפנים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

אודות Warner Bros. Interactive Entertainment:

Warner Bros. Interactive Entertainment, חטיבה של Warner Bros. Home Entertainment, Inc., היא מוציאה לאור, מפתחת, נותנת רישיונות ומפיצה כלל עולמית מהמעלה הראשונה של תוכן בידורי בתחום האינטראקטיבי בכל הפלטפורמות, כולל משחקים מבוססי קונסולות, מכשירים נישאים, סלולר ומחשבים אישיים של כותרי משחקים פנימיים ושל צדדים שלישיים.

אודות Portkey Games:

Portkey Games, של Warner Bros. Interactive Entertainment, הוא לייבל המשחקים שמוקדש ליצירת חוויות חדשות במשחקי סלולר ווידאו של עולם הקוסמות ששמות את השחקן במרכזה של הרפתקה משלו, בהשראת הסיפורים המקוריים של ג'יי קיי רולינג. Portkey Games מציע לשחקן הזדמנות לבחור בחירות עלילה משלו ולפעול בסביבה של עולם הקוסמות כדי לגלות ליצור חוויות חדשות וייחודיות. הלייבל נוצר כדי להביא לגיימרים ולמעריצים חוויות משחק חדשות שמאפשרות להם להתעמק בקסם של עולם הקוסמות בדרכים אופפות שבהן הם יכולים להגדיר את סיפור עולם הקוסמות שלהם.

מידע צופה פני עתיד

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מידע צופה פני עתיד שמתייחס, בין היתר, לשם, לו"ז ההפצה ופרטי המשחק של משחק הארי פוטר שמגיע. מידע צופה פני עתיד לעיתים קרובות כולל מילים כגון תחזית, חזוי, מתוכנן, מתכוונת, צופה, מאמינה, מטרה, מצפה, ואמירות בזמן עתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. ההשגה או ההצלחה של העניינים שכולל מידע צופה פני עתיד כזה כרוך בסיכונים, אי ודאויות והנחות משמעותיים. אין לבטוח ביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד כזה, שמבוסס על מידע שזמין לנו בתאריך שלו. אנחנו לא נוטלים שום התחייבות לעדכן מידע זה. מידע נוסף על סיכונים, אי ודאויות והנחות אלה מתואר או יתואר בפירוט רב יותר בדוחות הפומביים שאנחנו מגישים לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), שעותקים שלהם אפשר להשיג על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו בכתובת http://investor.zynga.com או באתר של SEC בכתובת www.sec.gov.

מידע על זכויות יוצרים:

WIZARDING WORLD, HARRY POTTER Publishing Rights © J.K. Rowling. HARRY POTTER: PUZZLES & SPELLS, PORTKEY GAMES, WIZARDING WORLD and HARRY POTTER characters, names and related indicia © and ™ Warner Bros. Entertainment Inc. ™ Zynga Inc. All Rights Reserved.
WBIE LOGO, WB SHIELD: ™ & © Warner Bros. Entertainment Inc. (s20)

אנשי קשר

Zynga (US)
Dana Whitney | [email protected]

מקור: Zynga

מולטימדיה

וידאו
טריילר טיזר של Harry Potter: Puzzles & Spells

תמונה
Harry Potter: Puzzles & Spells (גרפיקה: Business Wire)

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.