הודעה לעיתונות

Cellebrite בוחרת בשרותי התקשורת השיווקית הגלובאליים של Fusion

חוברת ל- Fusion להגדרת ולהובלת שוק הבינה הדיגיטלית על מנת לאפשר עולם בטוח יותר

ניו יורק, ניו יורק, 17 במאי Fusion, 2020 - יחסי ציבור, מובילה בתחום התקשורת השיווקית הטכנולוגית, הודיעה היום כי נבחרה על ידי Cellebrite, המובילה בתעשייה בפתרונות בינה דיגיטלית (DI), כשותפת התקשורת שלה שתוביל את תוכנית התקשורת האסטרטגית הגלובלית שלה.

Cellebrite היא המובילה העולמית בפתרונות בינה דיגיטלית למגזר הציבורי והפרטי, כולל אלפי סוכנויות ועסקים מובילים ביותר מ -150 מדינות. מכיוון שהשימוש במכשירים דיגיטליים ובענן הפך לנפוץ כמעט בכל פעילות פלילית, האפשרות לגשת, לנהל ולנתח את כמות הנתונים האינסופית הדרושה כדי להביא לסיום את החקירות וההליכים המשפטיים ללא שימוש בטכנולוגיות מתקדמות הפכה ללא מציאותית.

Cellebrite מספקת את החבילה הרחבה ביותר של פתרונות תוכנה וכלים אנליטיים שנועדו להאיץ את החקירות הדיגיטליות ולהתמודד עם המורכבות הגוברת של הטיפול באתגרי פשע ואבטחה בעידן הדיגיטלי.

"כיום, רשויות אכיפת החוק ועסקים כאחד עוברים טרנספורמציה דיגיטלית במטרה לנתח ולפעול על פי כמות המידע העיצומה בחקירות," אמר מארק גמביל, מנהל השיווק הראשי של Cellebrite. "הרגשנו ש- Fusion נמצאת במקום הטוב ביותר לעזור לנו להגדיל את ההבנה בשוק כיצד פתרונות ההכשרה וההדרכה שלנו בתחום הדגיטל יכולים להאיץ את השינוי הזה. הידע שלהם בטכנולוגיה ובשווקים והיצירתיות שראינו בתהליך הבחירה שלנו הפכו אותם לבחירה ברורה עבורנו. "

"אנו גאים מאוד בכך שזכינו באמון של מותג כה מוכר ולשתף פעולה עם חברה שהשפעתה כה חשובה וחיובית על הקהילות שלנו," אמר ג'ורדן צ'נופסקי, מנכ"ל Fusion. "אנו מתכננים להדגיש את הבינה הדיגיטלית כפי שהיא חלה על יצירת עולם בטוח יותר ולסייע לCellebrite בהרחבת יכולות הפלטפורמה שלה על תחומי הפעילות שלה, כמו חקירות ארגוניות. זהו תחום שיווקי מרגש ולעיתים אזוטרי ואנו מצפים לאמץ את האתגר. "

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.