הודעה לעיתונות

EIG מגייסת 1.1 מיליארד דולר עבור Global Project Fund V

חלק מגיוס הון כולל של 2.6 מיליארד דולר לאסטרטגיה שמתמחה בהלוואות ישירות

פלטפורמה מובילה בשוק שמתמקדת בהלוואות עם שעבוד ראשון

וושינגטון, 18 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):

EIG Global Energy Partners (EIG) הודיעה היום על הסגירה הסופית המוצלחת של EIG Global Project Fund V (GPF V או הקרן) עם התחייבויות בסכום כולל של 1.1 מיליארד דולר, כמעט 50% יותר מהיעד של הקרן שהיה 750 מיליון דולר. EIG גם גייסה התחייבויות נוספות בסך 1.5 מיליארד דולר בצורת חשבונות מנוהלים בנפרד שישקיעו לצד GPF V. בסך הכל, מאז הסגירה הראשונה של GPF V ביולי 2019, EIG גייסה התחייבויות של 2.6 מיליארד דולר לאסטרטגיית ההלוואות הישירות שלה. GPF V היא המשך של פלטפורמת ההלוואות הישירות באנרגיה ותשתיות של EIG שמשקיעה בכל המכלול המלא של אנרגיה, עיבוד ושינוע, חשמל, אנרגיה מתחדשת ותשתיות על בסיס גלובלי. יותר מ-70% מהתחייבויות ההון של האסטרטגיה הן ממשקיעים שגרים מחוץ לארה"ב, ביטוי לאופי הגלובלי של העסקים של EIG.

מנכ"ל EIG בלייר תומס אמר: "אנחנו שמחים לסגור את GPF V עם תמיכה מתמשכת מבסיס המשקיעים המתוחכמים הגלובלי שלנו. ההצלחה שלנו בגיוס כספים בסביבה הנוכחית היא הוכחה חזקה לאמון המתמיד של המשקיעים שלנו ביכולת שלנו לזהות ולבצע הזדמנויות אטרקטיביות בשרשרת הערך הגלובלית של האנרגיה והתשתיות. הון הוא החמצן של תעשיית האנרגיה, ו-GPF V ערוכה לעזור לענות על הדרישה האיתנה להון לפרויקטים של אנרגיה ותשתיות. בתקופה של שיבוש עצום, היכולות המוכחות שלנו לגייס הון ולתת הלוואות והפלטפורמה הגלובלית שלנו ממצבות אותנו היטב לעתיד".

נשיא EIG רנדי ווייד אמר: "GPF V מאפשרת ל-EIG להסתמך על עשרים שנות ההיסטוריה שלנו בהלוואות ישירות. כשהביקוש להון גדול ומקורות הון מסורתיים רבים נסוגים, הקרן מחפשת הזדמנויות במעבר הגלובלי מהפחמימנים המסורתיים ליותר ייצור של אנרגיה בת קיימא. אנחנו מאמינים שהגישה המיוחדת שלנו והחיתום הממושמע עם מיקוד בגיוון מגזרים תמקם אותנו להמשך יצירת תשואות חזקות לאורך מחזורי השוק".

סוכן ההנפקה של GPF V היה קרדיט סוויס והיועץ המשפטי היה Kirkland & Ellis.

אודות EIG Global Energy Partners

EIG Global Energy Partners (EIG) היא משקיעה מוסדית מובילה במגזר האנרגיה הגלובלי עם 22.4 מיליארד דולר מנוהלים נכון ל-31 במרץ 2020. EIG מתמחה בהשקעות פרטיות בתשתיות של אנרגיה ושקשורות לאנרגיה על בסיס גלובלי. ב-38 שנות ההיסטוריה שלה, EIG הקצתה יותר מ-33.7 מיליארד דולר למגזר האנרגיה באמצעות 360 פרויקטים או חברות ב-36 מדינות בשש יבשות. הלקוחות של EIG כוללים רבות מקרנות הפנסיה המובילות, חברות ביטוח, הקדשים, קרנות וקרנות עושר ממשלתיות בארה"ב, אסיה ואירופה. המטה של EIG נמצא בוושינגטון הבירה, עם משרדים ביוסטון, לונדון, סידני, ריו דה ז'נרו, הונג קונג וסיאול. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של EIG בכתובת www.eigpartners.com.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200518005102/en/

אנשי קשר
Sard Verbinnen & Co.
Kelly Kimberly / Brandon Messina
[email protected]

מקור: EIG Global Energy Partners

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.