הודעה לעיתונות

Interactive Brokers משיקה את זירת המסחר הגדולה ביותר של קרנות נאמנות ללא שיעור הוספה*

זמינות מסיבית של קרנות נאמנות בעלות נמוכה או ללא עלות לאזרחים בכל העולם

גריניץ', קונטיקט, 19 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):

Interactive Brokers Group, Inc. (Nasdaq:IBKR) הודיעה היום על ההשקה של זירת המסחר החדשה שלה לקרנות נאמנות, שמציעה זמינות ליותר מ-25,000 קרנות נאמנות, כולל 21,000 קרנות ללא שיעור הוספה ו-8,300 קרנות ללא עמלת עסקאות, מיותר מ-290 משפחות של קרנות. זירת המסחר, שאפשר לבקר בה בכתובת ibkr.com/funds, זמינה לתושבים ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות.

"זירת המסחר לקנות נאמנות של Interactive Brokers היא עכשיו המקור האחד הגדול ביותר של קרנות נאמנות ללא שיעור הוספה", אמר סטיב סונדרס, סגן נשיא ביצועי לשיווק ופיתוח מוצרים. "לזירת המסחר שלנו יש גם עלויות נמוכות, אם לא הכי נמוכות, במלאי קרנות הנאמנות המסיבי שלנו".

הלקוחות יכולים לבחור מאלפי קרנות נאמנות חינם או לשלם רק € 4.95 (או שווה ערך) לעסקה**. סונדרס גם ציין שבניגוד למתחרים רבים, Interactive Brokers לעולם לא גובה דמי משמורת. יתר על כן, זירת המסחר לקרנות נאמנות של Interactive Brokers כוללת מוצרים אך ורק מחברות חיצוניות.

"במקום לדחוף קרנות קנייניות כמו שעושים פידליטי, ואנגרד, שוואב ואחרים, Interactive Brokers ניטרלית מבחינת המוצרים", אמר סונדרס. "יש לנו מגוון פנטסטי של משפחות של קרנות שזמינות בזירת המסחר האדישה שלנו".

כדי לאפשר חיפוש בזירת המסחר המסיבית, השבוע Interactive Brokers הכניסה לשימוש גם כלי חיפוש של קרנות נאמנות כדי לאפשר ללקוחות ולמי שאינם לקוחות לחפש מוצרים ולמיין לפי מדינת המגורים שלהם, עמלה שנגבית, סוג הקרן ומשפחת הקרנות.

בנוסף לקרנות נאמנות, הלקוחות של Interactive Brokers יכולים להשקיע במניות, אופציות, חוזים עתידיים, מטבע חוץ, אג"ח ותעודות סל ב-135 שווקים ב-31 מדינות מחשבון משולב אחד.

"Interactive Brokers התמקדה תמיד בהספקת טכנולוגיה מתקדמת, מחירים טובים יותר ורוחב מוצרים בכל העולם. עכשיו בנינו את זירת המסחר הגדולה ביותר לקרנות נאמנות ללא שיעור הוספה כדי לעזור למשקיעים ליהנות מגישה מורחבת לשווקים גלובליים ויותר גיוון", אמר סונדרס.

לתושבי אוסטרליה, הונג קונג, ישראל, יפן וסינגפור לא תהיה גישה מיידית לזירת המסחר אבל עליהם לבדוק שוב את הזמינות בעתיד. הגישה לא זמינה לתושבים במדינות או טריטוריות שהוטלו עליהן לעיצומים.

אודות Interactive Brokers Group, Inc.:

החברות המסונפות של Interactive Brokers Group מספקות ביצוע עסקאות ומשמר ניירות ערך, סחורות ומטבע חוץ אוטומטיים סביב השעון ביותר מ-135 שווקים במדינות ומטבעות רבים מחשבון השקעות משולב IBKR אחד עבור לקוחות ברחבי העולם. אנחנו משרתים משקיעים יחידים, קרנות גידור, קבוצות מסחר קנייניות, יועצים פיננסיים וברוקרים מייצגים. ההתמקדות שלנו במשך ארבעה עשורים בטכנולוגיה ואוטומציה מאפשרת לנו לצייד את לקוחותינו בפלטפורמה ייחודית בתחכומה לניהול תיק ההשקעות שלהם. אנחנו חותרים לספק ללקוחותינו יתרון במחירי ביצוע ומסחר, כלים לניהול סיכונים ותיקים, אמצעי מחקר ומוצרי השקעה, והכל בעלות נמוכה או ללא עלות, וממצבים אותם להשיג תשואות טובות יותר על ההשקעות. Barron’s דירגה את Interactive Brokers במקום הראשון עם 5 כוכבים מתוך 5 בסקירת הברוקרים המקוונים הטובים ביותר שלה מ-24 בפברואר 2020.

* מספר מוצרי הקרנות ללא שיעור הוספה וללא עמלה נלקח ב-31 במרץ 2020 מכאן:
the Investopedia – Best Online Brokers 2020 review. השירותים משתנים לפי החברה. אצל חלק מהחברות שרשומות בסקירה עשויות להיות עמלות נוספות או עמלות מופחתות, תלוי בפעילות או השווי של החשבון. תיעוד תומך נוסף לגבי טענות ומידע סטטיסטי יסופק לפי בקשה.

** החברה גם מציעה בערך 400 קרנות עם עמלות גבוהות יותר.

אנשי קשר

For Interactive Brokers Group, Inc.
Investors: Nancy Stuebe, 203-618-4070
Media: Kalen Holliday, 203-913-1369 or [email protected]

מקור: Interactive Brokers Group, Inc.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.