הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מוסיפה עומק לנוכחות במכסיקו

סן פרנסיסקו, 21 במאי 2020, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות שלה על ידי הסכם לשיתוף פעולה עם החברה למיסים SKATT, כשהיא מחזקת את הנוכחות הקיימת של הארגון במכסיקו ומגדילה את טביעת הרגל האזורית שלה באמריקה הלטינית. לחברה יש שלושה מקומות במכסיקו: מכסיקו סיטי, גוודלחרה וקוורטרו.

SKATT, שבראשה עומד השותף מנהל המשרד חיימה רוחאס, כוללת צוות של 12 שותפים ויותר מ-110 אנשי מקצוע שמתמחים בענייני מס חוצי גבולות ומקומיים מורכבים ומספקים שירותים למגוון של ענפים כולל אנרגיה, רכב, תרופות, תקשורת, פיננסים, טכנולוגיה, נדלן, חקלאות, ייצור, קמעונאות ומוצרי צריכה. החברה גם זוכה בעקביות להכרה של מדריך המיסים הגלובלי, ITR World Tax and Leaders League, כחברה מאוד מומלצת.

"החברה שלנו מחויבת לספק שירותים הטובים מסוגם ללקוחות שלנו, והמטרה שלנו כל הזמן היא להרחיב את המומחיות שלנו", אמר חיימה. "היעד שלנו הוא להיות חנות של הכל במקום אחד עבור הלקוחות שלנו, ושיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל יאפשר לנו לעשות את זה על ידי כך שניתן ללקוחות המקומיים והבינ"ל שלנו מגוון של משאבי מיסים מכל העולם תוך שמירה על אמות המידה המקצועיות הגבוהות ביותר".

מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן, הוסיף: "SKATT היא התאמה מושלמת לארגון שלנו ומחזקת באופן דרמטי את המעמד שלנו במכסיקו וגם באזור. חיימה והצוות שלו מביאים איתם את הניסיון והערכים שממשיכים למלא תפקיד משמעותי בהתפתחות שלנו כארגון גלובלי שמספק שירותים איכותיים, מתמחים באופן חלק".
Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-5,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-171 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.