מפרסם: תנועת אומ"ץ
תאריך: 31/05/2020 19:16
נושא: משפט, פוליטי
       תנועת אומ״ץ
תנועת אומ״ץ
הודעה לעיתונות

תנועת אומ״ץ דורשת לחזק את שלטון החוק, להגן על מערכת אכיפת החוק ובעיקר להגן על השופטים ובתי המשפט

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא, יו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ פנו בשבוע שעבר לשר המשפטים אבי ניסנקורן, למבקר המדינה מתניהו אנגלמן, ליועץ המשפטי לממשלה ד״ר אביחי מנדלבליט, לועדה לחוק ומשפט וליועץ המשפטי של הכנסת עו״ד ינון, בדרישה להפסיק את ההתקפות חסרות הרסן על מערכת אכיפת החוק ע״י פוליטיקאים.

בפנייתם לגורמי החוק כותבים ראשי אומ״ץ: ״ לאחרונה בעקבות משפטו של מר בנימין נתניהו, נשמעים קולות צורמים של פוליטיקאים בהתקפות שלוחות רסן נגד שלטון החוק, תוך הכפשת היועץ המשפטי לממשלה, המשטרה וגורמי החקירה. חמור מכל, אנו עדים להשתלחות ופגיעה ברגל גסה בבתי המשפט, בשופטים ובערכים המקודשים של בתי המשפט״.
עוד מבקשים בכירי תנועת אומ״ץ מהמכותבים לפעול לאלתר לחיזוק שלטון החוק, להגנה על מערכת האכיפה ובעיקר הגנה על שופטים ובתי משפט.

בתנועת אומ״ץ מביעים חשש חלילה מפגיעה ואיומים בכל העוסקים במערכת המשפט והאכיפה חלילה כתוצאה מהתקפות על מערכות אלה.
תנועת אומ״ץ מבקשת לגנות לאלתר כל פגיעה כזו ולדרוש מידית את הפסקת ההסתה הפרועה נגד בתי המשפט והשופטים ולקבוע כי אלה המנסים לפגוע במערכת המשפט והאכיפה יועמדו לדין ויענשו בהתאם.

תנועת אומ״ץ, אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה.
כמו כן פועלת תנועת אומ״ץ למען צדק חברתי ומשפטי.

לפרטים נוספים ניתן לפנות:
ליו״ר אומ״ץ – פליצ׳ה פנחס פלד בנייד: 052-3642376
לדוברת אומ״ץ - מיכל אדר בנייד: 054-4562180

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- תנועת אומ"ץ.