LOGO
LOGO
Guardian של AlertEnterprise Inc.. עכשיו יישום שנתמך על ידי SAP. (גרפיקה: Business Wire)
Guardian של AlertEnterprise Inc.. עכשיו יישום שנתמך על ידי SAP. (גרפיקה: Business Wire)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

Guardian של AlertEnterprise Inc. הוא עכשיו יישום שנתמך על ידי SAP וזמין ב-SAP® App Center

Guardian הופך את הגישה היעילה ומאובטחת, הבריאות והבטיחות לחלק מהמסע מהקליטה ועד הפרישה של העובדים

פרמונט, קליפורניה, 15 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):

AlertEnterprise Inc. הודיעה היום שהפתרון שלה Guardian הוא עכשיו יישום שנתמך על ידי SAP, וזמין לרכישה מקוונת ב-SAP® App Center. יישומים שנתמכים על ידי SAP הם קטגוריה חדשה של פתרונות מסביבת השותפים של SAP כדי לעזור ללקוחות להפוך לארגונים חכמים שמנוהלים באופן הטוב ביותר. יישומים נתמכים מיועדים לספק ערך עם תוצאות רצויות.

"אנחנו שמחים להודיע ש-Guardian הוא עכשיו יישום שנתמך על ידי SAP", אמר ג'סביר גיל, מייסד ומנכ"ל AlertEnterprise. "בנורמלי החדש של היום אחרי קוביד-19, עסקים מעריכים מחדש איך הם מנהלים את הגישה למרחב העבודה, כדי לאכוף את הביטחון, הבטיחות והפרטיות של העובדים שלהם מבלי לסכן את הניסיון והתפוקה. השילוב בזמן אמת של Guardian עם הפתרונות SuccessFactors® של SAP עוזר לעסקים לשמור על בטיחות העובדים שלהם באמצעות גישה חלקה ובטוחה למרחב בעבודה.

ליישומים שנתמכים על ידי SAP יש אישור פרימיום של SAP עם אבטחה נוספת, בדיקות מעמיקות ומדידות מול תוצאות של בוחני ביצועים. Guardian מחבר את משאבי אנוש ואבטחה פיזית, ומספק פיקוח על גישה מבוסס תפקידים אוטומטי בשביל תסריטי קליטה, העברה, שינויי משרות ופליטה של עובדים. יש גם מודולים חדשים לפיקוח ובינת גישה של בטיחות ובריאות של קוביד-19 כדי לעזור לעסקים להחזיר באופן בטוח את העובדים שלהם לעבודה ולהגן עליהם כשהם בעבודה, באופן מבוקר ומאובטח.

"חידושים בסביבה חיוניים לחזון של SAP ולמימוש של הארגון החכם", אמר טום רוברטס, סגן נשיא בכיר, הצלחת פתרונות שותפים, SAP. "אנחנו משבחים את AlertEnterprise על השגת המעמד של יישום נתמך עבור הפתרון שלה Guardian. שותפים כמו AlertEnterprise ממוצבים כדי לעזור לנו לממש חזון ולספק חידושים חדשים ללקוחות שלנו -- מהר, בקלות ובאמצעות פתרונות שקיבלו אישורי פרימיום ותמיכה של SAP".

הפתרון Guardian זמין לגילוי ורכישה דיגיטליים ב-SAP App Center, השוק הדיגיטלי של פתרונות השותפים של SAP. SAP App Center מספק ללקוחות גישה בזמן אמת לכ-1,500 פתרונות שותפים חדשניים שמשלימים ומרחיבים את פתרונות SAP שלהם, ומאפשרים שינוי דיגיטלי של העסק שלהם.

אודות AlertEnterprise

אצל AlertEnterprise זהות ואמון דיגיטליים נמצאים במרכזו של כל דבר שאנו עושים. המשימה שלנו היא להפגיש אנשים, תהליכים, נתונים וטכנולוגיות באופן ייחודי כדי לעזור לארגונים להגן על מה שהכי חשוב. אנחנו קוראים לזה התכנסות האבטחה. ואנחנו מפתחים פתרונות משני מצב של התכנסות האבטחה שמספקים פיקוח על זהויות, ניהול גישה, בינת אבטחה ואימות ציות בסביבות המחשוב, משאבי האנוש, הסייבר והאבטחה הפיזית של הארגון.
SAP ומוצרים ושירותים אחרים של SAP שמוזכרים כאן וגם הסמלילים של כל אחד מהם הם סימני מסחר או סימני מסחר רשומים של SAP SE בגרמניה ובמדינות אחרות. בקרו בבקשה באתר https://www.sap.com/copyright למידע נוסף על סימני מסחר והודעות נוספים.

מידע צופה פני עתיד של SAP

כל אמירה הכלולה במסמך זה שאינה עובדות היסטוריות היא מידע צופה פני עתיד כמוגדר בחוק האמריקני Private Securities Litigation Reform Act of 1995. מילים כמו צופה, מאמינה, מעריכה, מצפה, חוזה, מתכוונת, עשויה, מתכננת וביטויים דומים ושימוש בלשון עתיד כפי שהם מתייחסים ל-SAP מיועדים לזהות מידע צופה פני עתיד כזה. SAP לא נוטלת שום התחייבות לעדכן או לשנות באופן פומבי כל מידע צופה פני עתיד. כל מידע צופה פני עתיד נתון לסיכונים ואי ודאויות שונים שיכולים לגרום לכך שהתוצאות בפועל יהיו שונות באופן מהותי מהציפיות. הגורמים שיכולים להשפיע על התוצאות הכספיות העתידיות של SAP נדונים באופן מלא יותר בדוחות ש-SAP מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך ("SEC"), כולל הדוח השנתי האחרון של SAP על גבי טופס 20-F שהוגש ל-SEC. הקוראים מוזהרים לא לבטוח בביטחון מופרז במידע צופה פני עתיד זה, שנכון רק לתאריך שלו.

© 2020 SAP SE. כל הזכויות שמורות

אנשי קשר
עיתונות בלבד:
Willem Ryan
Vice President, Marketing and Communications
AlertEnterprise, Inc.
E-mail: [email protected]

מקור: AlertEnterprise Inc.

תמונה
Guardian של AlertEnterprise Inc.. עכשיו יישום שנתמך על ידי SAP. (גרפיקה: Business Wire)

לוגו

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.