מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 17/06/2020 05:23
נושא: בריאות
צילום יחצ BUSINESS WIRE
צילום יחצ BUSINESS WIRE
LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

בית החולים לילדים לוס אנג'לס מדורג כבית החולים לילדים מס. 1 במערב ארה"ב, מס. 5 בכל ארה"ב זאת השנה השנייה ברציפות

בית החולים לילדים לוס אנג'לס מדורג כבית החולים לילדים מס. 1 במערב ארה"ב, מס. 5 בכל ארה"ב זאת השנה השנייה ברציפות

בית החולים גם זכה להיות בעשרת המובילים בשבע תת התמחויות של רפואת ילדים בסקר בתי החולים 2020-21 של U.S. News & World Report

לוס אנג'לס, 16 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):

בית החולים לילדים לוס אנג'לס (CHLA) מדורג שוב בין היעדים הראשונים בחשיבותם בארה"ב לטיפול בילדים, לפי הרשימה השנתית U.S. News & World Report Best Children's Hospitals שפורסמה היום.

CHLA לא רק שמר על המקום מס. 5 הכלל ארצי ברשימת הכבוד של בתי החולים לילדים הכי טובים של U.S. News -- שמכירה במוסדות עם הטיפול הקליני המצוין ביותר בילדים -- הוא גם המשיך ברצף של ארבע שנים של היותו בית החולים לילדים עם הציון הגבוה ביותר בכל מערב ארצות ברית.

"כדי להגיע לרשימת הכבוד היוקרתית של בתי החולים לילדים הכי טובים של U.S. News & World Report, חייבים להפגין את ההישגים הכי חזקים במצוינות קלינית, עם צוות מומחים שאין שווה לו, מומחים רחומים שמחויבים למחקר והוראה וגם פרוטוקולים שיוצרים בטיחות ואיכות ומובילים בעקביות לתוצאות הבריאות הטובות ביותר לחולים", אמר הנשיא והמנהל הכללי של CHLA פול ס. ויוויאנו. "הכבוד הזה מאשר את העבודה של כל אחד מחברי הצוות של CHLA ואת האמונה שלנו שכאשר הורים בוחרים בבית החולים לילדים לוס אנג'לס, הם בוחרים בטיפול הטוב ביותר לילדים".

בכל שנה, U.S. News נותן ציונים לכמעט כל בית חולים ומערכת בריאות גדולים בארה"ב ומדרג אותם לפי מדדי ביצועים, ביקורת עמיתים, התעדות ונתונים אחרים שמסופקים על ידי בית החולים ומדידות מצוינות של צד שלישי. בתי חולים לילדים מדורגים בנפרד ממתקנים אחרים בגלל המומחיות, הציוד והאמצעים המיוחדים שנחוצים כדי לטפל בתינוקות, ילדים ונוער.

השנה U.S. News סקרו 118 מרכזים רפואיים לילדים, כולל בתי חולים שהם עצמאיים או חלק ממוסד גדול יותר. CHLA שיפר את הדירוג שלו לעומת השנה הקודמת בשבע מעשר קטגוריות ההתמחויות של רפואת ילדים שהסקר מביא בחשבון, כולל מקום שני בטיפול ביילודים. בסך הכל, בית החולים זכה להכרה בין עשרת המובילים בשבע מהקטגוריות האלה:

  • מקום 5 - סרטן (עלייה ממקום 10)
  • מקום 3 - קרדיולוגיה וניתוחי לב (עלייה ממקום 4)
  • מקום 8 - סוכרת ומחלות אנדוקריניות
  • מקום 6 - גסטרואנתרולוגיה וניתוחי מערכת העיכול
  • מקום 2 - טיפול בילודים (עלייה ממקום 9)
  • מקום 15 - נפרולוגיה (עלייה ממקום 16)
  • מקום 9 - נוירולוגיה ונוירוכירורגיה
  • מקום 4 - אורתופדיה (עלייה ממקום 5)
  • מקום 12 - פולמונולוגיה (עלייה ממקום 13)
  • מקום 13 - אורולוגיה

"ל-CHLA יש מחויבות כלל ארגונית להעניק לחולים שלנו את הטיפול שהם צריכים בלי קשר לנסיבות שלהם", אומר המנהל הרפואי הראשי של CHLA ג'יימס סטיין, M.D., MSc.. "הצוותים הקליניים שלנו לעיתים קרובות מטפלים במקרים הכי חמורים שמחוץ לתחום או המומחיות של בתי החולים לילדים האחרים בקליפורניה, והדירוג של בית חולים לילדים בין חמשת המובילים בארה"ב הוא עדות לקלינאים והצוות שעובדים כל יום כדי לוודא שכל ילד מקבל את הטיפול והניסיון הטובים ביותר שאפשר".

בית החולים לילדים לוס אנג'לס שהוקם ב-1901 הוא מרכז רפואי אקדמי פדיאטרי שבנוי סביב המשימה שלו ליצור תקווה ולבנות עתיד בריא יותר לילדים. CHLA, שמפורסם בטיפול הקליני ברמה העליונה שלו, המחקר בחזית הקידמה ותוכנית ההכשרה ברפואת ילדים שהיא בין הכי גדולות ומצליחות בארה"ב -- וכל זה בהיותו בית חולים שמהווה רשת הבטיחות הפדיאטרית של כל האזור -- יש בו עכשיו יותר מ-600,000 ביקורי חולים בשנה בבית החולים הראשי וחמש מרפאות טיפול שכונתיות.

הרופאים, האחיות והצוות הקליני של CHLA מעניקים טיפול פדיאטרי רחום ומציל חיים לחולים שנעים מתינוקות ועד מבוגרים צעירים, שבאים מכל 50 המדינות של ארה"ב ומיותר מ-75 מדינות זרות. את הטיפול הקליני מובילים רופאים שהם חברי סגל ההוראה של בית הספר לרפואה קק של האוניברסיטה של דרום קליפורניה. רבים מההישגים של בית החולים בטיפול מתאפשרים באמצעות קשר מלוכד בין מומחים קליניים ליד מיטת החולה והמחקר הבסיסי, תרגומי וקליני שמתבצע במכון המחקר סבן של CHLA.

בשנה האחרונה, היו ל-CHLA כמה הישגים ראויים לציון, כולל:

  • מודל פורץ דרך בחקר הכליות: מדענים במעבדת GOFARR לחקר חידוש איברים וטיפולי תאים באורולוגיה פיתחו את המודל במבחנה המדויק מבחינה פיזיולוגית הראשון בעולם של הפקעית של כליית האדם, שמספק לחוקרים מודל קרוב למדויק של האופן שבו כליית האדם מסננת החוצה רעלנים מגוף. המודל הזה שנקרא פקעית על שבב הוא גורם משנה מצב במחקר של מחלות כליות כרוניות.
  • קרוב למאה מטופלי CAR-T: המכון לסרטן ומחלות דם -- התוכנית הפדיאטרית הגדולה מסוגה בקליפורניה -- טיפל עד עכשיו בקרוב למאה חולים באמצעות טיפול בתאי CAR-T, שמשתמש בתאים חיסוניים של החולה עצמו כדי להתמקד ולהשמיד סרטן הדם שחזר. הצוות גם ביצע יותר ממאה השתלות מוח עצם ותאי גזע אוטולוגיים בשנה האחרונה.
  • תוכנית להארכה ובנייה מחדש של גפיים: התוכנית החדשה הזאת במרכז האורתופדי לילדים שלנו היא אחת מהתוכניות הבודדות בארה"ב שמציעה טיפול כירורגי ולא כירורגי מקיף לילדים עם עיוותים מורכבים בגפיים התחתונות. הצוות גם ביצע 38 ניתוחי עקמת בשנתיים האחרונות.
  • תחום חדש בחקר הלב: מדעני CHLA במכון הלב שלנו גילו מנגנון שדגי זברה משתמשים בו כדי לחדש רקמות לב שנפגעו. הממצאים שלהם יכולים להוביל לטיפולים טובים יותר לתינוקות שצריכים תיקון בלב.
  • אפליקציה חדשה להורי NICCU: רופאי יילודים של CHLA עבדו עם חברות טכנולוגיה כדי לפתח את האפליקציה הסלולרית Baby Steps LA. האפליקציה -- שזכתה בפרס חדשנות של איגוד בתי החולים האמריקני -- עוזרת למשפחות אחרי שתינוקות משוחררים לביתם מהיחידה לטיפול נמרץ ביילודים וילדים (NICCU) רמה 4 על שם סטיבן ואלכסנדרה כהן שלנו.
  • מספר שיא של השתלות כליה: צוות הנפרולוגיה שלנו כבר ביצע 19 השתלות כליה מתחילת 2020 -- מספר שיא עבור CHLA במחצית השנה.
  • ציון דרך בהנדסת רקמות: תוך שימוש בתאי גזע, מדענים של CHLA גידלו בהצלחה מערכת עצבים מתפקדת במלואה של המעיים במודל קדם קליני. המעשה הוא ציון דרך חשוב במחקר של מחלת הירשזפרונג, מצב רפואי שבו תינוקות נולדים כשמערכת העצבים של המעיים חסרה או לא שלמה.
  • טיפול מוצלח ב-MIS-C: מאז אפריל בית החולים לילדים לוס אנג'לס טיפל בהצלחה בכמה מקרים של תסמונת דלקת רב-מערכתית בקרב ילדים (MIS-C). קרדיולוגים ומומחים אחרים של CHLA משתפים פעולה עם מרכזים ברחבי העולם לגבי פרקטיקות טיפול מיטביות.
  • טיפול גני בניוון שרירי השדרה (SMA): המכון הנוירולוגי ב-CHLA נמצא בחזית של אפשרויות טיפול חדשות ב-SMA, מחלה עצבית שרירית גנטית שיכולה להיות קטלנית. הצוות טיפל בחמישה חולים ב-Zolgensma®, הטיפול הגני הראשון ל-SMA, ומציע גם את נוסינרסן שקיבלה את אישור מינהל המזון והתרופות של ארה"ב. בית החולים הוא גם אתר של תוכנית גישה מורחבת של התרופה הניסיונית ריסדיפלם. בגלל המומחיות שלו, CHLA הוא האתר שאליו מפנה תוכנית הסריקה של SMA ביילודים החדשה של קליפורניה, שמתחילה ב-24 ביוני.

U.S. News & World Report עובד עם חברת המחקרים RTI International כדי לפתח את רשימת בתי החולים לילדים הטובים ביותר השנתית שלו, שיתוף פעולה בין בתי חולים וכתב העת כדי להעריך את הביצועים של בתי חולים לילדים לתועלתם של הורים והילדים שלהם. בסקר מעריכים מאות נתונים, כולל שיעורי שרידות של חולים וסיבוכים בניתוחים; כוח אדם, טכנולוגיה ושירותים מיוחדים; מניעת זיהומים ומתן טיפול; מוניטין בקרב רופאים עמיתים בכל ארה"ב (כלומר לאן המומחים הטובים ביותר ברפואת ילדים ישלחו את הילדים שלהם?); מידת המעורבות של ההורים בטיפול בילדים שלהם; ומדידות של מצוינות רבות אחרות.

U.S. News Media Group, חברת האם של U.S. News & World Report, הכריזה על דירוג בתי החולים של 2020-21 באינטרנט בשעה 12:01 שעון החוף המזרחי ביום שלישי, 16 ביוני. למידע נוסף, בקרו בבקשה בעמוד של רשימת הכבוד של בתי החולים לילדים הכי טובים ודירוגי ההתמחויות בכתובת usnews.com/childrenshospitals.

אודות בית החולים לילדים לוס אנג'לס

בית החולים לילדים לוס אנג'לס שהוקם ב-1901 מדורג כבית החולים לילדים מספר אחת בקליפורניה ובמקום החמישי בארה"ב במצוינות קלינית עם הבחירה שלו לרשימת הכבוד היוקרתית של בתי החולים לילדים של U.S. News & World Report. את הטיפול הקליני מובילים רופאים שהם חברי סגל ההוראה של בית הספר לרפואה קק של האוניברסיטה של דרום קליפורניה באמצעות סינוף משנת 1932. בית החולים גם מוביל את תוכנית ההכשרה הגדולה ביותר מסוגה להתמחות ברפואת ילדים בבית חולים לילדים עצמאי במערב ארצות הברית. מכון המחקר סבן של בית החולים לילדים לוס אנג'לס כולל מחקר בסיסי, תרגומי וקליני שמתבצע ב-CHLA. המרכז לבריאות גלובלית של בית החולים נותן שירותים לחולים בינ"ל מיותר מ-75 מדינות. למידע נוסף, תעקבו אחרינו: Facebook, Instagram, LinkedIn, ו-Twitter ובקרו בבלוג שלנו למשפחות (WWW.CHLA.org/blog) ובבלוג המחקר שלנו (WWW.ResearCHLABlog.org).

אנשי קשר

Lorenzo Benet
CHLA Public Relations Director
323.361.4823 | [email protected]

מקור: Children’s Hospital Los Angeles

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.