מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 18/06/2020 11:13
נושא: דתות, חדשות, תיירות, תעופה
דיווחים על גל קורונה שני בערוץ "שלנו"
דיווחים על גל קורונה שני בערוץ "שלנו"
רון קנטור, דובר ערוץ "שלנו"
רון קנטור, דובר ערוץ "שלנו"
וורד סימפסון, מנכ"ל GOD TV
וורד סימפסון, מנכ"ל GOD TV
ערוץ "שלנו"
ערוץ "שלנו"
ערוץ "שלנו" בשידור
ערוץ "שלנו" בשידור
הודעה לעיתונות

הנוצרים האוונגליסטים בעולם חוששים מהדיווח על גל קורונה שני בארץ. אלפי אוונגליסטים וצליינים ממתינים לחידוש הטיסות לישראל

מיליוני נוצרים אוונגליסטים ברחבי העולם צמודים בימים אלה לחדשות מישראל ומביעים חשש מהתפרצות גל שני של קורונה בישראל.

וורד סימפסון, מנכ"ל חברת GOD TV מוסר כי בתקופה האחרונה נרשם גידול ניכר של כ –20% בכמות הצפייה של חדשות וידיעות המועברות מישראל. לדבריו מיליוני נוצרים אוונגליסטים וצליינים מאזינים מדי יום לדיווחים על מצב הקורונה העדכני בישראל מתוך רצון למשהו נשגב, לנחמה, לתפילה ותקווה לחזור ולבקר ברחבי ישראל, מיד עם חידוש הטיסות לישראל. עוד מדגיש סימפסון כי ערוץ GOD TV והוא עצמו מעודדים את הקשר של הצופים עם מדינת ישראל ובמקביל מגנים בתוקף כל גילויי של אנטישמיות, במיוחד מצד ה BDS כלפי ישראל. להערכתו של וורד סימפסון, עם פתיחת השמיים לישראל יבקרו בה מאות אלפי צליינים ונוצרים אוונגליסטים, יתנדבו לסייע וימשיכו להתפלל לשלומה ובטחונה של ישראל מדי יום.

מנתונים הנאספים בתחנות GOD TV ברחבי העולם עולה כי בשל מגיפת הקורונה והרצון למצוא נחמה אלוהית, גדל מאוד מספרם של הצופים ושעות הצפייה של מיליוני מאמינים נוצרים לערוצי הדת. לדברי סימפסון בערוצי השידור של TV GOD ובערוצי דת נוספים מובע על ידי הצופים שוב ושוב הרצון והתקווה לשוב ולבקר בכותל, בעיר דוד, בישובים היהודים ובמקומות הקדושים, להתנדב לסייע לצבא ובקיבוצים, לסייע לניצולי שואה ברחבי הארץ ועוד. רצון זה נקלט לדבריו גם בשורה של כנסים אוונגליסטים שהתקיימו באחרונה ברחבי ארה"ב בהשתתפותם של מטיפים ומנהיגי קהילות הקוראים למאמינים להתפלל לשלומה של מדינת ישראל ומבטיחים למאמיניהם לחזור ולבקר מיד בתום משבר הקורונה ופתיחת השמים ברחבי הארץ.

רון קנטור, דובר ערוץ "שלנו" מישראל, המשודר בהוט (182 בשלט) ומיועד לקהילה הערבית הנוצרית והיהודית המשיחית בישראל, מסר כי גם בערוץ "שלנו" ישנה התעניינות גדולה בשידורי הדת ובדיווחים על משבר הקורונה. "אנו מצפים ליום שבו מיליוני תיירים יחזרו לברך את ישראל".

מנתונים שנאספו על ידי הערוץ ולפי הערכות 'סקר תיירות נכנסת', מגיעים לישראל מדי שנה כ 250,000 תיירים שמגדירים עצמם כנוצרים אוונגליסטים, מתוכם למעלה מ –90% ביקרו במקומות הקדושים בירושלים. כמחצית מהמבקרים הגיעו באמצעות קבוצות ומחצית באופן עצמאי. כנסיות אוונגליסטיות רבות מגיעות לישראל במסגרת סיורים מאורגנים של קהילות קטנות בהדרכת המנהיג המקומי של הקהילה.

אפקט הקורונה נותן את אותותיו גם ברצונם של יהודים מרחבי העולם לעלות לישראל. לפי ההערכות של שליחי הסוכנות היהודית עם תום המגפה צפויים להגיע לישראל כ-60 אלף עולים חדשים ותושבי חוץ - גידול ממשי ביחס לממוצע השנתי הנע סביב כ-30 אלף עולים. "בקרב היהודים והצופים שלנו בישראל ובעולם, אנחנו בישראל נתפסים כמדינה שמצליחה להתמודד בצורה טובה יחסית עם משבר הקורונה, ואני מקווה שנצליח לשמור על מגמה זו" – מסכם רון קנטור.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.