יחידות הדיור המרווחות בבית האבות נוה הורים בירושלים
יחידות הדיור המרווחות בבית האבות נוה הורים בירושלים
פינות נוי וישיבה בבית אבות נוה הורים בירושלים
פינות נוי וישיבה בבית אבות נוה הורים בירושלים
חדר האוכל בנוה הורים. 5 ארוחות ביום
חדר האוכל בנוה הורים. 5 ארוחות ביום
בניין נוה הורים שודרג בעלות של 4 מיליון ש"ח
בניין נוה הורים שודרג בעלות של 4 מיליון ש"ח
דיירת בבית האבות נוה הורים
דיירת בבית האבות נוה הורים
ספינת הדגל של בתי האבות בירושלים - נוה הורים
ספינת הדגל של בתי האבות בירושלים - נוה הורים
הודעה לעיתונות

שודרג ושופץ בית אבות 'נווה הורים' בירושלים - עתה משווקות מספר יחידות דיור מרווחות

בית אבות 'נוה הורים' בירושלים סיים פרויקט שדרוג ושיפוץ הבית ואגף עצמאים חדש בהשקעה של ארבעה מיליון שקלים.

בימים אלה משווקות מספר יחידות דיור מרווחות, מפנקות ומרוהטות, בנות חדר או 2 בדמי כניסה מוזלים.

בית אבות 'נוה הורים' בירושלים ערך שיפוץ מקיף שארך מספר שנים, כולל בניית אגף חדש הכולל 10 יחידות דיור לעצמאים בעלות כוללת של ארבעה מיליון שקלים. בארבע השנים האחרונות שופצו במתחם שלוש מחלקות ונבנה אגף חדש בהשקעה כוללת של 20 מיליון שקלים.

מנהל "נוה הורים" אביטוב זלקין מוסר כי לאור משבר הקורונה הנהלת הבית מקפידה מאוד, תוך רגישות מקסימאלית, על שלומם ובריאותם של הדיירים. עד כה לא נרשם אף מקרה של חולה קורונה ב "נוה הורים". במקביל, מדגיש אביטוב זלקין, אנו שומרים על קשר שבועי רציף עם בני המשפחה של הדיירים ומעדכנים אותם באופן שוטף ובשקיפות מלאה.

מהנהלת נווה הורים נמסר כי בימים אלה משווקות מספר יחידות דיור לעצמאים של חדר עד שני חדרים בגדלים שונים באגף החדש ובאגפים נוספים בסטנדרטים גבוהים במיוחד. הדירות משווקות במחירי מבצע החל מ-190,000 שקלים ליחידת דיור (בנוסף לתשלום החודשי) – מחירים שטרם נראו עד היום בשוק ליחידות דיור בסטנדרט גבוה.

כל יחידות הדיור מעוצבות, מרווחות ומוארות במיוחד, הן מרוהטות קומפלט, מצוידות במיזוג אוויר מלא ובלחצני מצוקה. יחידות הדיור כוללות מטבחון צמוד, מקלחת ושירותים. יש לציין כי דיירי 'נוה הורים' נדרשים לתשלום דמי אחזקה חודשיים עבור חבילת שירותים כוללת ופנסיון מלא שמשולמים בנפרד. יחידות הדיור מיועדות לאוכלוסיית גמלאים עצמאית או גמלאים הזקוקים לסיוע קל, הרוצים ליהנות מרמת חיים גבוהה ומסביבה עירונית, ירוקה ומפנקת המאפשרת איכות חיים וקרבה למרכז העיר.

'נוה הורים', ספינת הדגל של בתי האבות בירושלים, ממוקם בלב אזור ירוק, צמוד לפארק סן סימון על שטח של 10 דונם ובמרכזו מבנה של 8000 מ"ר. 'נוה הורים' הוא בית האבות הראשון שהוקם בארץ במשכנו הישן בעיר העתיקה, בשנת 1878. בשנת 1966 עבר הבית למשכנו הנוכחי ברח' מעלה זאב 3, פינת ש"י עגנון. המוסד מתנהל כארגון ציבורי ללא כוונת רווח וכולל שלוש מחלקות סיעודיות, מחלקת תשושי נפש ואגף חדש לעצמאים או לזקוקים לסיוע קל.

אביטוב זלקין מדגיש כי "הייחודיות של המקום היא ביחס המשפחתי החם והמסור, ברצף הטיפולי ובשירות האיכותי הניתן לכ-200 דיירי הבית, שירות שעליו קיבל הבית את פרס גליקמן למצוינות ולאיכות השירות. הבית זוכה גם לציונים גבוהים מאוד של משרדי הבריאות והרווחה ונמצא בתפוסה מלאה. בבית האבות צוות מקצועי גדול ומסור המונה 170 עובדים, צוות רפואי, שירותי סיעוד, צוות סוציאלי, אחים ואחיות, מרפאים בעיסוק, פיזיותרפיסטים, תזונאים ועוד.

ב'נוה הורים' מקפידים על פעילות חברתית ותרבותית ענפה הכוללת הרצאות, סרטים, מוזיקה, חוגים, מפגשי יצירה, טיפול באמצעות גינון ועוד. ב'נוה הורים' שטחי ציבור נרחבים לשימוש הדיירים ובהם לובי וחדר אוכל מרווחים, חדרי חוגים, חדר מחשבים עם הדרכה לדיירים, חדרי טיפול ובהם גם סנוזלן, חדר לריפוי במוסיקה, אולם תרבות, מרפאה, פארק צמוד ובית כנסת פעיל. דיירי 'נווה הורים' נהנים משמירה ואבטחה קפדניים והשגחה ופיקוח רפואי 24 שעות ביממה.

לפרטים לפנות לרחל: 054-4588672 או 02-6403333

למידע נוסף www.neveh-horim.co.il

יחסי ציבור: יצחק רביחיא, משרד "רב תקשורת" 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.