מפרסם: טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור
תאריך: 22/06/2020 19:07
עדכון: 23/06/2020 15:49
נושא: טכנולוגיה והייטק
בנצי ברנדס - מנכ"ל משותף בסרוויס ווייז
בנצי ברנדס - מנכ"ל משותף בסרוויס ווייז
Logo ServiceWise
Logo ServiceWise
Logo Workato
Logo Workato
הודעה לעיתונות

ServiceWise זכתה בפרס השותפים של Workato לשנת 2020

ServiceWise יישומים עסקיים זכתה בפרס השותפים של Workato לשנת 2020. החברה זכתה כשותף מוביל בקטגוריית Sales Automation . הפרס הוענק לחברה בפסגת השותפים הוירטואלית שהתקיימה לפני ימים אחדים בנוכחות מעל 1000 שותפים מרחבי העולם

במעמד הענקת הפרס אמר מרקוס זירן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת Workato: "השותפים שלנו לא רק מיישמים את Workato, אלא גם המומחים בתחומם. ServiceWise מודעת היטב לאתגרים העומדים בפני חברות בכל הקשור לאינטגרציה, אוטומציה וגמישות; החברה יודעת לתת מענה לאתגרים האלה ומדד התוצאות שנרשמו לשנת 2020 מעיד על מסירותם לאוטומציה וליצירת טרנספורמציה עבור הלקוחות המשותפים שלנו".

ServiceWise הינה מראשוני המפיצים של Workato באירופה וכמובן גם בישראל. הליווי של ServiceWise את ארגוני הלקוחות ע"פ צרכיהם, איפשר למספר משמעותי של לקוחות עסקיים להטמיע בהצלחה את פלטפורמת האינטגרציה ולעלות לאוויר בזמן קצר, גם תוך כדי המשבר הכלכלי שהתחיל בתקופת הקורונה.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, אומר: "הפרס שהוענק לנו משקף היטב את הערך המוסף של יכולות הצוות שלנו בשימוש בפלטפורמת Workato. יש לנו יכולת לספק פתרונות ותמיכה באינטגרציה במערכות שונות ומגוונות שקיימות אצל לקוחותינו, דבר המאפשר לארגונים להשיג תוצאות עסקיות מוחשיות על ידי הפיכת נתונים לתובנות. אנו גאים לקבל את הפרס ומצפים להמשך עבודה משותפת שתביא ערך מוסף לעסקים רבים נוספים."

ביום רביעי ה 8.7.20 בשעה 11 בבוקר, יתקיים וובינר בשיתוף נועם זיימן, מנהל הדיגיטל של שטראוס מים. בוובינר יסקור נועם את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית של שטראוס מים, שמומש על גבי פלטפורמת Workato בליווי של מומחים מחברת ServiceWise.

קישור לרישום לוובינר:
https://resources.workato.com/webinars/automation-trends-accelerate-digital-transformation/

אודות ServiceWise
חברת ServiceWise יישומים עסקיים, קיימת מאז 2008, מתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום ה- CRM ובפיתוח פתרונות עסקיים מבוססי פלטפורמת Force.com, שותפת זהב של Salesforce, והמפיץ הבכיר בדרגת פלטינום של Workato בישראל.
בין לקוחותיה של ServiceWise חברות מתחומים מגוונים במשק, לרבות חברות תעשייתיות, חברות היי-טק, כמו גם ארגונים ללא כוונת רווח.
אתר הבית של החברה: www.service-wise.com

אודות Workato
Workato פיתחה פלטפורמת אינטגרציה בענן הציבורי שמחברת בין כל מערכות הארגון ומערכות הענן בשימוש הארגון, ומנהלת את התהליכים העסקיים בזמן אמת, בין כל המערכות. המערכת פועלת בעולם ה-iPass ומשרתת היום למעלה מ-4,000 לקוחות ברחבי העולם.
החברה נוסדה בשנת 2013, נוסדה ע"י בכירים מחברות כגון TIBCO, Salesforce ו- AWS, והמשקיעים הם שלושת ספקי ה- SaaS המובילים בעולם: Salesforce, ServiceNow, Workday
אתר הבית של Workato – www.workato.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.