LOGO
LOGO
הודעה לעיתונות

סלקום ישראל קובעת את K2View כפלטפורמה התקנית עבור DataOps ו-MDM

סלקום ישראל קובעת את K2View כפלטפורמה התקנית עבור DataOps ו-MDM

דאלאס ותל אביב, 22 ביוני 2020, (BUSINESS WIRE):

K2View, ספקית מובילה של פתרונות DataOps וניהול נתונים בזמן אמת, הודיעה היום שסלקום ישראל משתמשת ב-K2View Fabric כפלטפורמה ל-DataOps. בתפקיד הזה, K2View Fabric מספק מבט מלא על נתוני הלקוחות, כולל מידע על מוצרים ושירותים ומידע פיננסי, והכל תוך הורדת העלויות של תוכנה ותשתיות.

"העבודה שלנו עם K2View אפשרה לסלקום ישראל לעמוד בציפיות של הלקוחות ולעלות עליהן", אמר ויקטור מלכה, סגן נשיא ומנהל מערכות מידע, סלקום ישראל. "אנחנו מרוצים ממה שהצלחנו להשיג עם K2View בליבת המערכות, והיכולת שלו לספק מידע בזמן אמת לכל צרכני המידע השונים שלנו. יש לי ביטחון בשותפות שלנו ואני מצפה לעוד חידושים עם K2View".

השגת מבט 360 מעלות אמיתי על הלקוחות הוא אתגר מהמורכבים ביותר בניהול נתונים מודרני. הבעיה נובעת מעשרות שנים של פרקטיקות ניהול נתונים שמשתמשות בגישה שמתמקדת ביישום, כשהמשמעות היא שלכל יישום כמעט יש מסד נתונים משלו. זה גרם לנתונים מאוד מבודדים ומפוצלים בכל ארגון.

הצרכים העסקיים המודרניים, כמו שינוי דיגיטלי ופרטיות נתונים, מחייבים שלארגונים תהיה גישה הוליסטית בזמן אמת לכל הנתונים על לקוח ספציפי. K2View Fabric נותן מענה לאתגר הזה על ידי ההכנסה לשימוש של הישות הדיגיטלית הרשומה כפטנט. ישות דיגיטלית היא אדם, מקום או דבר, שנוצר מהנתונים שלו. במקרה של ישות דיגיטלית שהמודל שלה הוא לקוח, ארגונים מקבלים גישה הוליסטית בזמן אמת לכל הנתונים על האדם הספציפי הזה, שמספקים מבט 360 מעלות אמיתי על הלקוח.

הפתרונות של K2View מספקים כעת ניהול נתוני אב (MDM) ונתונים תפעוליים במגוון של מקרי שימוש בסלקום ישראל, כולל:

  • מבט 360 מעלות על הלקוח בתמיכה באתר של סלקום ישראל
  • מבט 360 מעלות על הלקוח למערך אנשי המכירות של הארגון
  • טכנאים
  • מענה קולי אינטראקטיבי

"אחד מעקרונות הליבה של DataOps הוא שצריכים להשתמש בנתונים באופן גמיש באופן שמתאים לארגון, וסלקום ישראל היא אחת מהחברות שמשמשות דוגמה כאן", אמר אצ'י רותם, מנהל הטכנולוגיות ומייסד שותף, K2View. "כשאפשר לגשת לנתונים שצריכים ולהשתמש בהם ביעילות, בלי שמגביל אותנו יישום או ספק ספציפי, נפתחות כל כך הרבה אפשרויות. סלקום ישראל יוצרת מבט 360 מעלות על הלקוח, ומשתמשת בו להפעלת פתרון של ענן היברידי, ואז פותרת מקרים חדשים בדרך. זאת דוגמה מצוינת איך גישות חדשות לניהול נתונים יכולות לשנות את המצב בארגונים".

מידע נוסף

• מידע נוסף על K2View Fabric

אודות K2View

K2View היא ספקית מובילה של תוכנה מתקדמת של מארגי נתונים, שילוב נתונים והספקת נתונים שמעלה את ההבטחה של מבט של 360 מעלות על נתונים לרמה הבאה. פתרון הדגל שלה, K2View Fabric, משתמש בטכנולוגיית יחידה לוגית רשומה כפטנט כדי לאפשר גישה ובקרה מהירות, קלות ומאובטחות לכל המידע של ארגון, בלי קשר למספר המערכות ומקורות המידע השונים שיש בו. K2View מספק גישה הוליסטית בזמן אמת ותובנות תפעוליות לנתונים שהכי חשובים לארגונים בכל ענף, בדיוק כשהם צריכים אותם, ומאיץ את השינוי בחוויית הלקוח, הפעלת ענן, תפעול, מודרניזציה של מערכות המידע וסיכונים וציות. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.k2view.com ותעקבו אחרינו ב-@k2view.

אנשי קשר

Dominic Garcia
Head of Marketing
K2View
[email protected]

מקור: K2View

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.