מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 24/06/2020 15:56
עדכון: 24/06/2020 17:37
נושא: ספרות
 גרפיקה: רפיקדש
גרפיקה: רפיקדש
הודעה לעיתונות

סוף סוף התייחסות למאגר הביומטרי בספרות העברית

"סופו של ההרג הטבעי" יוצאת לאור כספר אלקטרוני, מדיום זמין במיוחד בימים מיוחדים שבהם הווירטואלי זמין יותר מהפיזי, מצטרפת לשורת יצירות החוזות את כיליונה של השיטה הקיימת.

לוביסט מצליחן, שבעברו היה סטודנט מצטיין לקולנוע וסומן כהבטחה גדולה, נדרש לפעול להעברת חוקים שונים בכנסת לצורכי לקוחותיו, לרבות יוזמה להקמת מאגר ביומטרי של אזרחי ישראל. בגופו מקננת מחלה שהסיכוי לשרוד אותה רב, אך הוא מסרב לטפל בה ומעמיד פנים שהכול כשורה.

במעין התפרצות אדלריאנית מתגלים כל הזיכרונות, כל התקוות, כל היתרונות וכל החסרונות של האדם היוצר ושל הילד הפנימי שבו, שמתגלמים בסיפור בדמותה של אווה, שכנתו, מתבגרת דיכאונית שאותה הופך יובל לאשת סודו האפלה.

"סופו של ההרג הטבעי" היא נובלה העוסקת בניוונו של האדם המערבי המודרני, בהישגיות, במוטיבציות, בחרדות ובתפקידים אותם החברה מייעדת לנו מבלי להתחשב בעולמנו הפנימי. ההתעלמות מאותו עולם פנימי יכולה להמיט אסון כבד. הקורא לא ימצא כאן אמירה גדולה כלשהי על פוליטיקה או על מגדר, אלא מעין זום על האספקטים הקטנים ביותר בחשיבה שלנו כציוויליזציה, תוך הקצנה של הפתולוגיה של כשליה.

גרסה קודמת של סופו של ההרג הטבעי פורסמה בכתב העת האמריקאי The Write Launch וכן הופיעה באוסף הסיפורים של מירנץ שיצא בגרמנית ובספרדית.

בית אוצר (או בית אוצר::ספרים – ספרייה בעברית), הוקמה בשנת 2015 על-ידי העורכת והמבקרת רקפת א. ידידיה והיא מתמחה בהוצאה לאור של ספרות תיאטרון וספרי שירה וכן בספרי בילוש ומיסתורין. ההוצאה מוציאה לאור בעיקר ספרים אלקטרוניים, כאשר ספרים נבחרים יוצאים לאור גם במהדורת דפוס. ספרי ההוצאה נמכרים בבלעדיות באתר בית אוצר. סופו של ההרג הטבעי הוא ספרו השני של ארז מירנץ היוצא בהוצאת בית אוצר. קדם לו המחזה ספרים מטפסים שיצא לאור הן כספר אלקטרוני (2015) והן במהדורת דפוס (2019).

סופו של ההרג הטבעי, נובלה מאת ארז מירנץ, כ-7000 מילים. גרפיקה: רפיקדש. ספר אלקטרוני. מחיר: 10 ₪.

ניתן לרכוש את "סופו של ההרג הטבעי" באתר בית אוצר::ספרים בלינק: https://tinyurl.com/ybcqzgjq

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.