הודעה לעיתונות

Virgin Hyperloop ו-Spirit AeroSystems מודיעות על הסכם לשיתוף פעולה

החברות יעבדו יחד על אב הטיפוס של ההייפרלופ כש-Virgin Hyperloop מתקדמת לתכנון מסחרי ויוצרת שרשרת אספקה גלובלית חדשה

לוס אנג'לס וויצ'יטה קנזס, 25 ביוני 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Spirit AeroSystems [NYSE: SPR] הצטרפה לשותפות עם Virgin Hyperloop כשהיא מתכוננת להתקדם למוצר מסחרי. שיתוף הפעולה יעזור לגבש את אב הטיפוס של ההייפרלופ באמצעות המהנדסים, היצרנים, הבונים, שרשרת האספקה ומומחי האישורים והטכנאים של Spirit AeroSystems.

"כאחת מחברות המבנים בדרגת תעופה הכי אמינות בעולם, Spirit AeroSystems מתאימה מאוד לצוות שלנו כשבכוונתנו ליצור שותפים חזקים בסביבה של ההייפרלופ", אמר ג'וש ג'יגל, מנהל הטכנולוגיות הראשי של Virgin Hyperloop.

הייפרלופ הוא אמצעי תחבורה חדש שמיועד לסלק את מחסומי המרחק והזמן עבור אנשים ומטענים. הוא יכול לנוע במהירויות שמתקרבות ל-700 מייל בשעה, ולחבר ערים כמו תחנות של הרכבת התחתית -- ויש לו אפס פליטות ישירות. בהייפרלופ, כלי רכב, שנקראים תרמילים, מאיצים בהדרגה באמצעות הנעה חשמלית דרך צינור בלחץ נמוך. התרמיל צף לאורך המסילה באמצעות ריחוף מגנטי ודואה במהירויות של מטוסי נוסעים למרחקים ארוכים בגלל גרר אווירודינמי מאוד נמוך.

שרשרת האספקה של ההייפרלופ ייחודית באופן שבו היא משלבת טכנולוגיה קיימת עם חידושים קנייניים כדי לספק חוויית תחבורה חדשה לגמרי. התרמיל דומה לגוף של מטוס בסביבה של לחץ נמוך, העמודים דומים לאלה של צינור ומערכת ניהול הלחץ דומה למערכות שמשמשות בפעילות תעשייתית כמו ייצור שבבים.

"כצורה חדשה של תחבורת המונים, הייפרלופ פותח עבורנו מגזר גיוון חדש בתחום התחבורה. שיתוף הפעולה שלנו עם Virgin Hyperloop הוא דוגמה מעולה לאמונה שלנו שהענף המתפתח במהירות הזה הוא גורם משנה מצב", אמר קית המילטון, המנהל הבכיר של ספיריט לתוכניות ופיתוח עסקי. "באמצעות שימוש בערכים שלנו ויכולות הליבה בתכנון וייצור מבני תעופה, רבות מהמיומנויות ניתנות להעברה לייצור של החוגון של ההייפרלופ".

אמצעי התחבורה החדש הזה ישחרר אפשרויות צמיחה רבות למשרות ייצור ופיתוח בענפים שונים -- בבנייה, תעופה, רכבות, רכב, מטוסים, רכב חשמלי ובקרה אוטונומית. Virgin Hyperloop מתכוונת ליצור את המרכז הראשון לאישורי הייפרלופ בארצות הברית, ותביא אלפי משרות לנכנסים הראשונים לטכנולוגיה ולשותפים שלה.

אודות Virgin Hyperloop One

Virgin Hyperloop One היא החברה הראשונה בעולם שניסתה בהצלחה את טכנולוגיית ההייפרלופ שלה בקנה מידה גדול, והשיקה את אמצעי תחבורת ההמונים החדש הראשון מזה יותר ממאה שנים. החברה הפעילה בהצלחה רכב הייפרלופ בקנה מידה מלא באמצעות הנעה חשמלית וריחוף אלקטרומגנטי בתנאים של כמעט ריק, ומימשה אמצעי תחבורה חדש מיסודו שהוא יותר מהיר, בטוח, זול ובר קיימא מאשר האמצעים הקיימים. החברה פועלת עכשיו עם ממשלות, שותפים וממציאים ברחבי העולם כדי להפוך את ההייפרלופ למציאות תוך שנים, לא עשורים. יש לה כעת פרויקטים בביצוע בארה"ב, הודו והמזרח התיכון. מידע נוסף על הטכנולוגיה, החזון והפרויקטים המתבצעים של Virgin Hyperloop One כאן.

אודות Spirit AeroSystems, Inc.

Spirit AeroSystems מתכננת ומייצרת מבני תעופה ללקוחות מסחריים וצבאיים. עם מטה בוויצ'יטה, קנזס, ספיריט מפעילה אתרים בארה"ב, בריטניה, צרפת ומלזיה. מוצרי הליבה של החברה כוללים גופי מטוסים, פיילונים, בתי מנוע ורכיבי כנפיים למטוסים המובילים בעולם. Spirit AeroSystems מתמקדת בפתרונות ייצור חדשניים ונשיגים מחומרים מרוכבים ומאלומיניום כדי לתמוך בלקוחות ברחבי העולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.SpiritAero.com.

אתר החברה: www.spiritaero.com

טוויטר: Twitter: @SpiritAero

ליצירת קשר:

מדיה
Ryan Kelly
Vice President of Marketing and Communications
(610)-442-1896
[email protected]
Keturah Austin
(316) 523-2611
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.