מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 29/06/2020 19:07
נושא: קולינריה, מתכונים
עראיס ברמונדי (צילום מערכת מאקו )
עראיס ברמונדי (צילום מערכת מאקו )
ווליד, המומחה לדגים בממלכת הדגים שלו באבו גוש
ווליד, המומחה לדגים בממלכת הדגים שלו באבו גוש
הודעה לעיתונות

מתכון טעים לעראייס ברמונדי של ווליד ממלכת הדגים באבו גוש

מי שטרם טעם פיתה ממולאת בתערובת של דג ברמונדי ישראלי, אני מציע שלא יוותר על החוויה הגסטרונומית יוצאת הדופן. ההכנה מחייבת גם צליה בתנור וגם טיגון במחבת עם שמן זית. התוצאה - טעם גן עדן. נסו ותיהנו

ווליד גולני, הבעלים של ממלכת הדגים באבו גוש מציע את המתכון הקל הבא להכנה.

4 פיתות חצויות, חצי כוס שמן זית.

מצרכים למילוי:

2 פילה ברמונדי ישראלי ללא עור וקצוצים דק.
3 שיני שום כתושות
1 בצל סגול קצוץ דק
1 פלפל צ'ילי אדום, קצוץ דק
חצי צרור פטרוזיליה, קצוץ דק
חצי צרור כוסברה, קצוץ דק
רבע כוס שמן
מלח ופלפל שחור

אופן הכנה:

מערבבים את כל מרכיבי המילוי, ממלאים את הפיתות בתערובת הדג, יוצקים מחצית מכמות שמן הזית למחבת וצורבים את הפיתות הממולאות מכל הצדדים.
מחממים תנור ל – 200 מעלות, מסדרי את הפיתות בתבנית מרופדת נייר אפיה ומורחים אותן בשמן זית. לאחר שיצאו מהתנור צולים את הפיתות על מחבת עוד כ 7 דקות עד להשחמה.

את דג הברמונדי ועוד עשרות דגים תוכלו למצוא בממלכת הדגים של ווליד שממתין עם חיוך ושלל דגים טריים. הוא נחשב למומחה לפילוס דגים והכנת תערובות מדגים טחונים.

והנה כמה מהמלצותיו של ווליד: מלך הדגים והדג הכי טעים ופופולארי הוא הלוקוס שמתאים לבישול. לקוחות אוהבים גם דגי ברבוניה אדומים. ווליד ממליץ גם על דג נסיכת הנילוס, הלברק והברמונדי המתאימים להכנה בתנור. דניס מתאים יותר להכנה בגריל, על האש או בתנור, טונה אדומה מתאימה לסושי, שיפורה ופרידה מתאימים לטיגון או לגריל, מוסר ים לחריימה או לטיגון, סלמון העשיר באומגה 3 יותר מכל הדגים האחרים, הוא פופולארי כי הוא קל להכנה בתנור. עוד דגים פופולאריים הם הבקלה המתאימה לטיגון, סרדינים, מרמיר, מקרונים ויש כמובן את אלה שאוהבים תערובת דגים טחונה. כאן ממליץ ווליד על תערובת של דג קוד עם קצת טונה אלבקור. יש תערובת דגים מרוקאית והדתיים אוהבים בעיקר תערובת של קרפיון עם בורי.

את ווליד תוכלו לפגוש מדי יום משמונה בבוקר עד שבע בערב וניתן גם להזמין בטלפון במשלוח חינם לבית.

ווליד, ממלכת הדגים, רחוב רשיד 4, אבו גוש: 02-6414052 או בנייד: 054-7787969

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.