LOGO
LOGO
צילום BUSINESS WIRE
צילום BUSINESS WIRE
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

נרקסה תאפשר למשקיעים לקנות קריפטו במטבע שיבחרו

בששת החודשים האחרונים, מספר המשקיעים במטבעות קריפטו עלה ב-20 אחוז, בעיקר בגלל הירידות לאחרונה בשווקים הגלובליים. נרקסה, בורסת מטבעות קריפטו שהחלה לפעול לאחרונה באיסטנבול, מקווה לאפשר בקרוב ללקוחת שלה לבצע עסקאות ב-156 מטבעות לאומיים

איסטנבול, 1 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE):

שוק מטבעות הקריפטו הגלובלי שווה כעת כמעט 265 מיליארד דולר, עם עסקאות של קרוב ל-70 מיליארד דולר שמתבצעות כל יום. בה בעת, 314 בורסות של מטבעות קריפטו פועלות עכשיו בעולם, לפי Coinmarketcap שעוקבת אחרי מטבעות קריפטו. ברוב הבורסות האלה, עם זאת, אפשר לקנות מטבעות קריפטו רק עם דולר או אירו.

אבל זה לא כך אצל Narkasa, בורסת מטבעות קריפטו באיסטנבול שמאפשרת למשקיעים לקנות נכסי קריפטו עם כמה מטבעות שונים. ובנוסף, השירות החדש מציע הנחה של 50 אחוז בעמלות על כל העסקאות שיבוצעו תוך 90 יום מהשקתו.

"156 מטבעות מכל העולם"

עם טכנולוגיה בחזית הקידמה ושירותים שזמינים ב-12 שפות, נרקסה מספקת למשקיעים פלטפורמה למסחר מהיר ומאובטח במטבעות קריפטו במגוון של מטבעות. "בנוסף לדולר ולאירו, נרקסה תומכת בעסקאות ברובל רוסי, הריבניה אוקראינית, ריאל ברזילאי, טנגה קזחסטני ולירה טורקית", אמר מנכ"ל Narkasa ארדל קאיה.

"ואנחנו מתכננים להרחיב עוד את הפעילות שלנו כדי לאפשר מסחר קריפטו ב-156 מטבעות לאומיים שונים (כסף פיאט), הוסיף. "שלא כמו רוב הבורסות האחרות, נרקסה תאפשר למשקיעים לרכוש מטבעות קריפטו מכל מדינה שבה הם נמצאים".

מסחר בטוח ואמין במטבעות קריפטו

נרקסה לא גובה עמלות כלשהן על הרכישה של מטבעות קריפטו באמצעות הפלטפורמה שלה וגם ערבה לכך שכל הנתונים האישיים של הלקוחות שלה בטוחים ומאובטחים. החברה, שעוברת באופן סדיר ביקורות על ידי חברות ביקורת בלתי תלויות, פועלת בהתאם לחוקים נגד הלבנת כספים/ מימון טרור של האיחוד האירופי, וגם נוהגת לפי ההנחיות של "הכר את הלקוח שלך".

יתר על כן, באמצעות טכנולוגיית API, נרקסה מספקת פלטפורמה למסחר אלגוריתמי במטבעות קריפטו. זה מאפשר ללקוחות לנהל את ההשקעות שלהם באמצעות בינה מלאכותית שתוכננה במיוחד להגן מפני תנודות פתאומיות בשוק.

מטבעות הקריפטו כובשים את העולם בסערה

מספר מטבעות הקריפטו שבשימוש כעת עומד עכשיו על 2,687, כשביטקוין, אתריום, טדר וריפל מהווים 82 אחוז מנפח המסחר הכולל, שממשיך לזנק בקצב מסחרר. הריבוי של בורסות למטבעות קריפטו הביא לעלייה דרמטית במספר האנשים שמשקיעים בסחורה המבוקשת.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת: https://www.businesswire.com/news/home/52242376/en

אנשי קשר
צוות התמיכה של נרקסה
[email protected]
Tulay Genc
[email protected]
+31 30 799 6022

מקור: Narkasa

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.