מארק גזית ואראל מרגלית
מארק גזית ואראל מרגלית
הודעה לעיתונות

היזם אראל מרגלית, מייסד ויו"ר קרן JVP, מונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת הסייבר הישראלית, ThetaRay

ניו יורק, ניו יורק, הוד השרון, ישראל – 29 ביוני , 2020 ThetaRay, ספקית מובילה של פתרונות ביג דאטה למניעת פשיעת סייבר פיננסית, מבוססים בינה מלאכותית (AI) מהפכנית המדמה אינטואיציה אנושית, מודיעה על מינויו של היזם אראל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן JVP , ליו"ר הדירקטוריון שלה.
מרגלית הוא מאדריכלי אומת הסטארטאפ ומהמשקיעים הישראלים הבולטים בעולם, במיוחד בתחום הגנת הסייבר, עם 26 שנות ניסיון בהשקעות בלמעלה מ-140 חברות בהיקף של 1.4 מיליארד דולר. מרגלית פתח לאחרונה את מרכז הסייבר הבינלאומי בשיתוף עם עיריית ניו יורק, Margalit Startup City בה שוכנים גם משרדי Thetaray בארה"ב. מרגלית, שנבחר על ידי עיתון העסקים פורבס כאחד מ-50 אנשי ההון סיכון הטובים בעולם ברשימת "בעלי מגע הזהב", יסייע ל- ThetaRay להשיג את יעדיה הבאים.

ThetaRay שהוקמה בשנת 2013 הוכרה בשנה האחרונה כמובילה בתחום פשיעת הסייבר על ידי מספר חברות מחקר ומגזינים מובילים בתעשיית הפינטק. בין היתר, הוכתרה על ידי חברת המחקר Frost & Sullivan כמובילה בקטגורית פתרונות BIG DATA ANALYTICS מבוססי AI-BASED בשנת 2020 - החברה זכתה בציון מושלם באספקת מובילות טכנולוגית ללקוחות , השפעה על הלקוח ומינוף טכנולוגי. בנוסף זכתה בתואר "החברה הטובה ביותר למניעת הונאות בתחרות פרסי ה- FinTech Breakthrough Awards והמגזין CIO.com ציין את החברה כאחד מעשרת הסטארט-אפים הישראלים בתחום הפינטק, המעצבים כיום את עולם השירותים הפיננסיים.

אראל מרגלית אמר כי: "התקופה החדשה בכלכלה העולמית מגדילה משמעותית את הפשיעה הפיננסית על כל גווניה. הפשיעה הזו מסכנת את החברה האנושית בכל תחום, מביטחון החוסכים ותאגידים בינלאומיים ועד להלבנת כספים, טרור וסחר בבני אדם. הגופים הפיננסיים המובילים בעולם מחפשים את הפתרונות שThetaray יודעת להציע, והיכולת שלה לעקוב ולהתריע על טרנקזקציות שנראות לכאורה תמימות אבל למעשה מבוצעות על ידי פושעים שפועלים ברשת. החברה נמצאת בתנופה גדולה ומובלת על ידי קבוצה חזקה וייחודית של אנשי מחקר ופיתוח מבריקים ואנשי פיתוח עסקי מוכשרים שעשו עבודה נפלאה בשנים האחרונות. אני שמח על ההזדמנות להצטרף לצוות הנהדר של ThetaRay כיו"ר החברה, ובטוח שבצעדים הנכונים נוכל להוביל את החברה הזו למקום של הובלה עולמית בתוך שנים ספורות" .

מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay הוסיף: " בעידן שהופך דיגיטלי יותר, בו ארגונים מתמודדים עם אתגרים משמעותיים של פשיעה במרחב הקיברנטי, יש משקל גדול לפתרונות של ThetaRay שמונעים פשיעת סייבר פיננסית. אני בטוח כי מינויו של אראל מרגלית ליו"ר ThetaRay, קשריו בעולם ההון סיכון והיכרותו עם עולם הטכנולוגיה יעמדו לרשות ThetaRay ויוכלו להצעיד את החברה לצמרת העולמית. ניסיונו הרב של אראל בהובלת חברות רבות מהפורטפוליו של JVP, לעמדת מובילות עולמית, יסייע ל ThetaRay לא רק להרחיב משמעותית את פעילותה בתחום הפיננסים, אלא גם לפרוץ לעולמות נוספים ".

הצטרפותו של אראל מרגלית מתקיימת לצד הובלת מהלך אסטרטגי משמעותי שהחברה קידמה בחודשים האחרונים, הסכם שיתוף פעולה עם הבנק האירופי המוביל Santander, שבחר בטכנולוגיה של ThetaRay להתמודדות עם פשעים פיננסים בדגש על הלבנת הון (AML), והרחבת הבנקאות המקשרת שלו (Correspondent Banking). בהתייחס להישג זה אמר מרגלית: " "ההחלטתו של בנק אירופאי מוביל, כמו Santander, להטמיע את הטכנולוגיה הייחודית של ThetaRay, היא אבן דרך משמעותית נוספת במאבק של הגופים הפיננסים המובילים בעולם בהלבנת הון , במימון טרור וסחר בבני אדם. Santander מוביל תפיסת בנקאות חדשה שמבינה את האחריות שלה במניעת פשיעה פיננסית, מצטרף לשורה ארוכה של בנקים ומוסדות פיננסים שכבר רכשו את הטכנולוגיה של ThetaRay ויכולים לעמוד ברגולציות המחמירות בענף הבנקאות. אני מאמין שSantander יהפוך למודל עבור בנקים נוספים ויוביל יחד עם ThetaRay מהפכה אמתית במאבק למניעת פשיעה פיננסית".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.