מפרסם: קו ישיר יחסי ציבור
תאריך: 20/07/2020 11:24
עדכון: 22/07/2020 09:35
נושא: טכנולוגיה והייטק
סורין בויאנגו, מהנדס פתרונות ב-F5
סורין בויאנגו, מהנדס פתרונות ב-F5
תמיר גבאי מנהל מחלקת תקשורת, סייבר וטלפוניה בכלל ביטוח
תמיר גבאי מנהל מחלקת תקשורת, סייבר וטלפוניה בכלל ביטוח
F5
F5
הודעה לעיתונות

כלל ביטוח בחרה שוב בטכנולוגיית אבטחת המידע של חברת F5

השלימה, בימים אלו, פרויקט מקיף לשדרוג תשתיות אבטחת המידע שלה
הפרויקט מספק הגנה מלאה על כלל היישומים של כלל ביטוח ומשרת את עשרות אלפי הלקוחות, סוכני הביטוח ועובדי החברה

חברת כלל ביטוח השלימה בימים אלו פרויקט שדרוג אבטחת מידע רוחבי וחוצה ארגון. החברה בחרה, שוב, בטכנולוגיית אבטחת המידע של F5 שכוללת ניהול גישה מאובטח, חומת אש אפליקטיבית (WAF) ופתרון נגד הונאות מקוונות. בנוסף, שידרגה החברה את כלי איזון העומסים שלה והטמיעה את הדור החדש של מאזני העומסים של F5. פרויקט השדרוג הינו על רקע הרחבת היקף השירותים הדיגיטליים שכלל מספקת ללקוחותיה, והמעבר לעבודה מרחוק, שדרש גם אבטחת מידע משודרגת המתאימה לרמת הסיכונים ההולכת וגוברת.

פרויקט השדרוג מספק הגנה לעשרות אלפי לקוחות, אלפי סוכני ביטוח ועובדי החברה לצרכי התחברות מאובטחת מרחוק וגישה מאובטחת לתיקי הלקוח, ולמידע מקצועי. הפרויקט החל לפני כשלושה חודשים והסתיים בימים אלו, בשיתוף פעולה עם חברת 2BSecure (מבית מטריקס).

במסגרת הפרויקט הוחלפו מערכות אבטחת המידע בפתרון חומת אש אפליקטיבית שלF5 - Advanced WAF - המאפשר אבטחת יישומים, כולל אנליזה התנהגותית, למידת מכונה, הגנת בוטים פרואקטיבית והצפנת מידע רגיש בשכבת היישומים. הפתרון מספק מענה למספר תרחישי התקפה, מצמצם משמעותית את הסיכון ומספק הגנה מפני התקפות אוטומטיות והתקפות מניעת שירות אפלקטיביות מסוג L7 DDOS. בנוסף, הוטמע פתרון F5 BIG-IP LTM המאיץ העברת יישומים בסביבות הדטה סנטר והענן.

תמיר גבאי מנהל מחלקת תקשורת, סייבר וטלפוניה בכלל ביטוח אמר כי: "פרויקט השדרוג אפשר לנו לקבל דור חדש של אבטחת מידע שיודע להתמודד עם תעבורת רשת הרבה יותר גדולה, מהירה ומאובטחת יותר. המהלך שבוצע לפני פרוץ הקורונה אפשר לחברה להיות מוכנה להתמודד עם העומסים שנוצרו עם פרוץ המגפה גם מול משתמשים הפנימיים וגם החיצוניים".

סורין בויאנגו, מהנדס פתרונות ב-F5 הוסיף כי: "הבחירה של כלל לשדרג את תשתיות אבטחת המידע שלה בטכנולוגיה המובילה של F5 היא תוצאה של שביעות רצון מתמשכת ועבודה משותפת רבת שנים. העיתוי של פרויקט השדרוג הוכיח את עצמו בצורה מידית, לשביעות רצון החברה. כלל ביטוח מצטרפת לעשרות לקוחות גדולים של F5 שנהנים מהגנה מלאה על היישומים שלהם".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.