עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT
עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT
Comm-IT
Comm-IT
הודעה לעיתונות

דו"ח STKI: בית התכנה Comm-IT מדורג כספק Tier 1 בישראל בקטגוריות IoT Implementation וב- Cyber Security Managed Services

בנוסף, דורגה Cloud Valley, חברת בת של Comm-IT, כספק Tier 1 בקטגוריית Cloud PaaS and IaaS Implementation & maintenance

הדו"ח השנתי של חברת המחקר הישראלית STKI לשנת 2020*, מציב את בית התוכנה Comm-IT בקטגוריות המובילות ( Tier 1) בתחומי IoT Implementation וב- Cyber Security Managed Services בנוסף, דורגה Cloud Valley, חברת בת של CommIT, כספק Tier 1 בקטגוריית Cloud PaaS and IaaS Implementation & maintenance.

לפי ההגדרה של STKI, ספקי Tier 1 הנם הספקים הגדולים ביותר או המובילים בתחומם, ובעלי נפח פעילות גדול באותה קטגוריה. הספקים נבחרים על סמך שלושה קריטריונים עיקריים: נפוצות וניסיון בקרב ארגוני אנטרפרייז – מספר לקוחות ונתח שוק מוערך; הערכת ה- Mind Share של הספק באותה הקטגוריה, כלומר עד כמה ארגונים מדרגים ותופסים את הספק כמוביל בתחומו; והערכת נפח פעילות הגבוה ביותר בשוק בקטגוריה הספציפית, קרי מספר פרויקטים, כמות כ"א בתחום, הערכת כמות הלקוחות בדגש על חדשים בשנה האחרונה ועוד.

עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT מסר כי:" אנו שמחים לראות כי הלקוחות, כמו גם חברות המחקר, מדרגים את הקבוצה כמובילה בתחומים מובהקים כמו שרותי סייבר מנוהלים, יישומי IoT וכמובן יישומי ושרותי ענן. הקבוצה מראה גידול של עשרות אחוזים כל שנה בהיקפי הפעילות שלה ומוסיפה תחומי פעילות ולקוחות. אני סמוך ובטוח שגם בסיום שנת 2020, ולמרות משבר הקורונה, נמשיך לגדול ולהוביל."

הפעילות שזיכתה את Comm-IT בדירוג ספק Tier1:

1. SOC: מרכז ה-SOC של Comm-IT מנטר ומגן על נכסים אסטרטגיים של לקוחות החברה ומנהל אירועי האבטחה 24/7. צוות ה- SOC מטמיע מערכות ניטור קריטיות בארגון (SIEM), בעזרתם הוא מנתח באופן שוטף את סביבת הארגון ומספק דוחות והמלצות להגנה מפני התקפות.

2. פרויקטי פיתוח בתחום ה- IoT: החברה מספקת שירותי פיתוח בתחום מקצה לקצה, החל משלב התכנון דרך שלב הפיתוח ועד לשלב הייצור. במהלך השנים האחרונות ביצעה Comm-IT עשרות פרויקטים בתחום.

3. שירותי ניהול ענן: Comm-IT מספקת שירותי ניהול ענן מותאמים לדרישות הארגון עם תשומת לב לעמידה ביעדים העסקיים ולאסטרטגיית המידע. השירות כולל ליווי במעבר לענן ובשגרה וייזום פעולות המאפשרות לארגון חדשנות עננית, אופטימיזציה של החשבון, אבטחה וניהול מיטבי של התהליכים העסקיים.

*מחקר זה נערך בכל שנה, מתבסס על מאות סקרים, ראיונות, Briefings ומחקר מעמיק על ידי צוות המחקר של STKI. ניתן לעיין בתוצרי המחקר בלינקים הבאים:

https://www.slideshare.net/jimmyschwarzkopf/stki-israeli-it-market-study-2020-intro-volume-1v3
https://www.slideshare.net/jimmyschwarzkopf/stki-israeli-it-market-study-2020-hwre-volume-2-v3
https://www.slideshare.net/jimmyschwarzkopf/stki-israeli-it-market-study-2020-sftre-volume-3-v3
https://www.slideshare.net/jimmyschwarzkopf/stki-israeli-it-market-study-2020-vas-volume-4-v3

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.