הודעה לעיתונות

תרו משיגה יישוב גלובלי של החקירות נגד הגבלים עסקיים של משרד המשפטים

הותורן, ניו יורק, 23 ביולי 2020, (BUSINESS WIRE) :

תרו תעשייה רוקחית בע"מ (NYSE:TARO) הודיעה היום שחברת הבת בבעלות מלאה שלה, Taro Pharmaceuticals U.S.A., Inc. ("תרו" או "החברה"), יישבה את כל התיקים שבהם החברה מעורבת בקשר לחקירות הרב שנתיות של משרד המשפטים, חטיבת ההגבלים העסקיים והחטיבה האזרחית ("משרד המשפטים") על ענף התרופות הגנריות בארה"ב.

במסגרת ההסכם תביעה נדחית שההחברה הגיעה אליו עם משרד המשפטים, משרד המשפטים ירשום מידע על התנהגות שהתרחשה בין 2013 ו-2015. אם החברה תנהג לפי תנאי הסכם, כולל תשלום של 205.7 מיליון דולר, משרד המשפטים יבטל את המידע בתום תקופה של שלוש שנים. החברה גם הגיעה למסגרת של הבנה עם החטיבה האזרחית של משרד המשפטים, בכפוף להסכמה סופית ואישור של הסוכנות, שלפיה החברה הסכימה לשלם 213.3 מיליון דולר כדי ליישב את כל התביעות שקשורות לתוכניות הבריאות הפדרליות.

החברה דנה על הסכם יושרה תאגידי נפרד עם משרד הבריאות ושירותי אנוש, משרד המפקח הכללי. ההסכם הזה ישלים את תוכניות הציות הקיימות של תרו, על בסיס פרקטיקות מיטביות מבוססות ותקני תעשייה, וגם קוד ההתנהגות הגלובלי של החברה.

"אני שמח שהגענו ליישוב הגלובלי הזה עם משרד המשפטים", אמר עודאי בלדוטה, מנכ"ל תרו. "תרו מחויבת לרמה הגבוהה ביותר של אתיקה ויושרה ונמשיך לשתף פעולה באופן מלא עם הממשלה בחקירה שהיא מבצעת על ענף התרופות הגנריות".

אודות תרו

תרו היא חברת תרופות רב לאומית המבוססת על מדע, שמחויבת לענות על הצרכים של לקוחותיה באמצעות גילוי, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרי בריאות באיכות הגבוהה ביותר. למידע נוסף על תרו, בקרו בבקשה באתר של החברה בכתובת www.taro.com.

הצהרת חוף מבטחים

אמירות מסוימות בהודעה זאת הן מידע צופה פני עתיד כמשמעותו ב-Private Securities Litigation Reform Act של 1995. אמירות אלה כוללות, אך לא רק, אמירות שלא מתארות עובדות היסטוריות או שמתייחסות או קשורות לאירועים או נסיבות שהחברה "מעריכה", "מאמינה" או "מצפה" שיקרו או לשון דומה, ואמירות בנוגע לחקירת ההגבלים העסקיים. למרות שהחברה מאמינה שהציפיות שמשתקפות במידע צופה פני עתיד זה מבוססות על הנחות סבירות, היא לא יכולה לתת ערובות לכך שהציפיות שלה יתגשמו.

אנשי קשר

Daphne Huang
VP, CFO
(914) 345-9001
[email protected]
William J. Coote
AVP, Business Finance, Treasurer and Investor Relations
(914) 345-9001
[email protected]

מקור: Taro Pharmaceutical Industries Ltd.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.