צ'ולנט בר חדש בלב שכונת קטמון, רחוב משמר העם 5
צ'ולנט בר חדש בלב שכונת קטמון, רחוב משמר העם 5
אווירה קסומה ומיוחדת בצ'ולנט בר והמעדניה החדשה של רובין במשמר העם 5 בירושלים
אווירה קסומה ומיוחדת בצ'ולנט בר והמעדניה החדשה של רובין במשמר העם 5 בירושלים
אוכל יהודי כשר במחירים מוזלים בימי חמישי ושישי בצ'ולנט בר
אוכל יהודי כשר במחירים מוזלים בימי חמישי ושישי בצ'ולנט בר
כל יום חמישי בערב בצ'ולנט בר.
כל יום חמישי בערב בצ'ולנט בר.
הודעה לעיתונות

צ'ולנט בר ומעדנייה חדשה נפתחה בלב שכונת קטמון הישנה בירושלים

צ'ולנט בר – חנות לממכר והגשת אוכל יהודי כשר בשילוב מעדנייה נפתחה בימים אלה בלב שכונת קטמון הישנה, ברחוב משמר העם 5 בירושלים.

אם הייתם זקוקים לעוד הוכחה לשינוי אופייה ותושביה של שכונת קטמון הישנה בירושלים, קיבלתם את הצ'ולנט בר החדש. עירוב של אוכל יהודי, סלטים, מאפים וקונדיטוריה צרפתית, אווירה מעורבת דתית וחילונית, מקום קסום שמגיעים אליו לקוחות מהשכונה ומכל רחבי העיר, בינתיים בימי חמישי בערב. בימי שישי מתקיים במקום גם שישי שוק – אוכל מוכן וכל מה שצריך לשבת ונמכר עד לקבלת השבת.

היוזמה היא של רובין גואטה, בחור צרפתי מקסים עם רקע בשיווק אוכל צרפתי, ששכר לפני מספר חודשים חנות שהיתה שייכת לסנדלר המיתולוגי של שכונת קטמון, פנחס רביחיא שפרש לגמלאות.

החנות, בגודל 25 מטר וחצר של 50 מטר בבנין לשימור, שופצו ושודרגו והפכו לבר – מעדניה בסגנון צרפתי, מקום עם אווירה מקסימה, טעם של פעם, תקרה גבוהה, שולחנות וכסאות עץ בגינה נעימה לעין.

מדי יום חמישי בערב (18:30) נפתח הצ'ולנט בר, ובעיקר החצר הקסומה למסעדה יהודית כשרה וזולה במיוחד המציעה תפריט מרתק הכולל צ'ולנט בשרי עם קישקע (32 ₪), כנפיים בצ'ילי מתוק (26 ₪), שניצלונים (29 ₪), קיגל (5 ₪) חומוס ביתי (8),מנה עסקית ב 42 שח ובירה רק ב- 16 שח. במחירי רצפה אלה אין פלא שהערב עמוס ואנשים מגיעים על אף הקורונה לאווירה הקסומה במקום שמציע גם מוסיקה מתאימה, נגנים אורחים וכמובן קוקטיילים וקינוחים בסגנון צרפתי.

בימי שישי, מספר, רובין גואטה, אנחנו מקיימים כבר מספר חודשים שישי –שוק ומשווקים אוכל מוכן לשבת ובין השאר סלטים, ממולאים, מאפים צרפתים, דגים מעושנים, מטוגנים, כבד קצוץ, קוגל, צ'ולנט, עוגות ועוד. מגיעים לכאן גם חקלאים שמשווקים תוצרתם כגון שמן זית, זיתים, דבש ועוד. כל המאכלים הם בכשרות רבנות מהודרת ירושלים והחנות פתוחה משעה 08:00 – 16:00 וכניסת השבת.

בעתיד, מקווה רובין, לפתוח במקום בית קפה ומעדנייה שיהיו פתוחים בכל ימות השבוע.

נסו ותיהנו.

צ'ולנט בר ומעדנייה,

רחוב משמר העם 5, קטמון הישנה

טלפון להזמנות – 077-9973599

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.