דליה טלמון, מלם תים
דליה טלמון, מלם תים
אבי בן הרוש - מכבי שירותי בריאות
אבי בן הרוש - מכבי שירותי בריאות
הודעה לעיתונות

מלם תים הטמיעה מערכת ניהול תהליכים וטפסים דיגיטליים במכבי שירותי בריאות, באמצעות AgilePoint

תים תוכנה סיימה פרויקט הטמעת מערכת ניהול תהליכים וטפסים דיגיטלית למכוני התפתחות הילד במכבי שירותי בריאות, באמצעות AgilePoint

הפתרון ייעל ויפשט את תהליך הזמנת התורים לחברי הקופה

תים תוכנה, חטיבת התוכנה במלם תים סיימה פרויקט הטמעת מערכת ניהול תהליכים וטפסים דיגיטלית למכוני התפתחות הילד במכבי שירותי בריאות, באמצעות פתרון BPM של AgilePoint, אשר מלם תים היא נציגתה הבלעדית בישראל.

הפרוייקט, אשר ארך מספר חודשים, כלל התקנה ואינטגרציה למערכות ה- Online של הארגון, תוך יצירת ממשקים פנים וחוץ ארגוניים וכן פיתוח ערכות טפסים דיגיטליות. המערכת תשרת את חברי מכבי שירותי בריאות.

AgilePoint הינה מערכת (Business Process Management) BPM מתקדמת, הכוללת חבילת תוכנה חדשנית ורבת יכולות לניהול תהליכים עסקיים (Workflows) ולפיתוח יישומים חכמים, מונחי תהליכים, ללא כתיבת קוד (Low Code), תוך קישור בין ממשקי אדם, מערכות מידע, טפסים ארגוניים ויישומים ניידים. כל זאת, תוך הטמעה קלה ומהירה בארגון. מכבי שירותי בריאות מצטרפת לעשרות לקוחות AgilePoint בישראל.

"נושא קביעת התורים למכון הוא נושא קריטי עבורנו, מאחר והוא מצריך שרשרת אישורים ארוכה מגורמים שונים, כך שהצורך בפישוט התהליך עבור חברי הקופה הוא קריטי", אומר אבי בן הרוש מנהל צוות פיתוח בדיגיטל, מכבי שירותי בריאות ומסביר: "בעזרת AgilePoint, החבר לא צריך יותר להדפיס את ערכת הטפסים הנדרשים למילוי, עבור שירותים מסויימים, כפי שהיה בעבר הלא רחוק ולעבור את התהליך באופן ידני, אלא עושה זאת עתה בתהליך דיגיטלי לחלוטין. לדוגמה, בתהליך בקשת תור למכון התפתחות הילד, החבר ממלא את טופס הבקשה דרך אתר האינטרנט או באפליקציית מובייל, מצרף את הקבצים הרלוונטיים והטופס נשלח לגורמים הרלוונטיים במייל או ב- SMS ולאחר כל האישורים וחוות הדעת, יתואם התור.

בחרנו ב- AgilePoint לאחר שבחנו והשווינו בין מספר פתרונות וזאת מאחר ומצאנו כי פתרון זה מכיל את מירב היתרונות המקצועיים הדרושים לנו וכן את הניסיון הרב ביותר בהתקנות בארץ ובעולם. למוצר יש יכולת לספק ממשק HTML חופשי לפיתוח, כמו גם BPM חזק מאחוריו, אשר מאפשר מגוון אפשרויות והתאמות לדרישותינו. תים תוכנה, המפיצה הבלעדית של הפתרון, מחזיקה בצוות מומחים גדול ומנוסה".

אומרת דליה טלמון, מנהלת מכירות בכירה, תים תוכנה מקבוצת מלם תים: "המערכת, אשר בעצם מנהלת את התהליך המורכב, תוך כדי שליחת תזכורות לכל גורם אשר מתמהמה במילוי חלקו, תרמה לקיצור משמעותי ביותר במתן השירות והטיפול בלקוח. המדדים שהתקבלו מהשבועות הראשונים ממועד הפעלת השירות, מראים כי אלפי משתמשים נכנסו לטופס התפתחות הילד דרך אפליקציית מכבי Online. זאת ועוד, זמן המענה, מרגע הפניה ועד לקביעת התור במכון, עומד כיום על יומיים בלבד, לעומת משך זמן של מספר שבועות, עד לאחרונה. אין ספק כי זוהי תרומה משמעותית לטובת כל הצדדים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.