מפרסם: דיוניסוס יחסי ציבור
תאריך: 02/08/2020 14:34
נושא: מחול
קורונה - המחלה שמשגעת את העולם
קורונה - המחלה שמשגעת את העולם
לנועה יש קורונה
לנועה יש קורונה
הודעה לעיתונות

"קורונה: המחלה שמשגעת את העולם" ו"לנועה יש קורונה": שני הספרים העוסקים במגיפה המשתוללת

שני ספרים חדשים של האמן, הסופר והבלוגר דורון בראונשטיין, מזניקים יריית פתיחה להתעסקות בנושא האקטואלי הכי מדובר של המילניום הנוכחי בתחום ספרי הילדים והעיון בישראל.

"קורונה: המחלה שמשגעת את העולם" הוא הספר הראשון בעברית המהווה תחקיר יסודי על המקורות האמיתיים של מחלת הקורונה, הכולל את הסיבות הפיזיות - והמטאפיזיות - להגעתה לעולם, את ההשלכות של המחלה על הכלכלה ועל החברה ואת השפעתה של התקשורת - ובעיקר של הרשתות החברתיות - לעוצמתה של המחלה.

הספר חוקר לעומק גם את תיאוריות הקונספירציה השונות שנקשרות למחלה הזאת (כולל בפרק העוסק בשאלה אם הקורונה הונדסה במכון ווהאן לווירולוגיה בעיר ווהאן בסין, או שאכן הגיעה מעטלפים). לדברי המחבר: "ביוני 2019 נסעתי לטיול ארוך בסין ואחרי כחצי שנה העולם כולו נטרף - אין דרך אחרת לתאר את זה - בעקבות הקורונה. כמי שהיה בסין, מקור המחלה לכל דבר, רק כחצי שנה לפני התפרצותה העולמית, שמתי לי למטרה לחקור את הנושא הזה. בנוסף, שניים מחבריי הטובים נדבקו בה וסבלו ממנה מאוד. לדעתי האישית, הקורונה לא הגיעה מעטלפים או מהפנגולין אלא הונדסה, הלכה למעשה, במעבדה במכון ווהאן לווירולוגיה מטעם השלטונות הסיניים, וזאת במטרה למוטט את כלכלות העולם - ובראשן ארצות הברית, האויבת המושבעת וארוכת השנים של סין, ובכך להוכיח את היכולות של סין. אני משוכנע שימים יוכיחו שאני צודק, ובספר אני מסביר על כך - ועל נושאים קריטיים אחרים הקשורים למחלה והשלכותיה - בהרחבה."

פרק נרחב בספר מוקדש לקשר של דונלד טראמפ - והיחסים המורכבים שלו עם ממשלת סין - ולהיווצרות המחלה מלכתחילה, להתפשטותה המהירה ולהשלכותיה הפוליטיות על העולם כולו.

בנוסף, יוצא לאור גם "לנועה יש קורונה", ספר הילדים הראשון בישראל שעוסק במחלה ובהתמודדות בה. הספר עוסק בילדה, החוזרת יום אחד הביתה מבית הספר עם חום גבוה, ומסתבר שנדבקה במחלה, היא ואמה נכנסות לבידוד ואשפוז בבית חולים ולבסוף מחלימות. הספר מלווה באיורים ובהסברים - לילדים - ולהורים. אחד המסרים המעודדים של הספר הוא שמדובר במחלה קשה, אך ניתן לנצח אותה.

"לנועה יש קורונה": https://tinyurl.com/y29x44dg

"קורונה, המחלה שמשגעת את העולם": https://tinyurl.com/y54l2ehh
להשיג בבלעדיות באינדיבוק.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.