מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 03/09/2020 10:37
נושא: טכנולוגיה והייטק
ניר יחיאל, מנהל קבוצת פיתוח במרכז הפיתוח של רד האט ברעננה. צילום: מוריה יחיאל
ניר יחיאל, מנהל קבוצת פיתוח במרכז הפיתוח של רד האט ברעננה. צילום: מוריה יחיאל
הודעה לעיתונות

הסוד הוא בניהול - ב-15 בספטמבר רד האט תציג כיצד הניהול הופך למשמעותי הרבה יותר לפעילות העסקית בארגונים

רד האט (Red Hat) - חברת פתרונות קוד פתוח המובילה בעולם, תקיים ביום שלישי 15.9.2020 מיטאפ (Meetup) וירטואלי מיוחד שיוקדש לניהול באמצעות OpenShift – פלטפורמת הקונטיינרים של רד האט. המיטאפ ייערך בשידור חי בין השעות 10:00 עד 11:40 לפני הצהריים, ומיועד לכל מי שמעוניינים בנראות (Visibility) משופרת לתוך אשכולות (Clusters) של Kubernetes ו- OpenShift. זו תהיה הזדמנות ייחודית לשמוע על השימוש המגוון ב- OpenShift ממומחי רד האט, שותפים ולקוחות; וחברי צוות השירותים המקצועיים של רד האט יציגו חלק מה- Best practices המוצלחים המיושמים בשטח.

ניר יחיאל, מנהל קבוצת פיתוח במרכז הפיתוח של רד האט ברעננה, יציג את אופן קישור רכיבי אפליקציה בין אשכולות (Clusters) שונים. ניר אומר כי ככל שפלטפורמת ה- OpenShift נכנסת יותר ויותר לשימוש משמעותי בארגונים, פוגשים כחלק מהתהליך באתגרי ניהול אשכולות (Clusters) בהיקפים גדולים. "היום כבר לא מדובר במספר אשכולות בודד, או בסביבות פיתוח סגורות בלבד. OpenShift מגיעה בארגונים לנפח של עשרות אשכולות הפרוסים במיקומים שונים ומעל ספקי ענן ותשתית שונים. הניהול הופך לחשוב בהיבטים רבים של הפעילות, שבחלקם נדון במיטאפ", אומר ניר יחיאל.
"אחת המטרות המרכזיות של OpenShift היא ליצור אחידות ואבסטרקציה מעל ספקי התשתית השונים. האתגר הינו לגרום לכך לקרות – לבצע פעולה פעם אחת בשכבת OpenShift ולהביא לכך שהיא תבוצע בצורה מיטבית ללא תלות בזהותו של ספק הענן. אתגר שני הוא איך בהיקפים גדולים של אשכולות ואפליקציות מבוזרות (פודים, בשפת Kubernetes), הלקוח יידע בקלות מה שייך למה, ובמקרה של תקלה יזהה מהר את מקור הבעיה. במיטאפ נסביר איך מקלים על הלקוח באמצעות ניהול נכון".

בנוסף להרצאתו של ניר, את המיטאפ יפתח אורגד קמחי, מנהל תחום הייעוץ ברד האט, אחריו מיכאל קוטלניקוב, יועץ ענן ברד האט יציג את מערך הניטור (Monitoring Stack) ב- OpenShift ובהמשך מתיו ריידר, מנהל מוצר טכני בכיר בחברת Dynatrace יציג יכולות AI (בינה מלאכותית) המתווספות ל- OpenShift, כאשר DynaTrace OneAgent מספק ל- OpenShift יכולות מתקדמות כמו ניטור ביצועים, מעקב, אירועים, Log Ingest, וכן מדדים ו- Dashboards ייעודיים ל- OpenShift.

ההרשמה למיטאפ כאן:
https://events.redhat.com/profile/form/index.cfm?PKformID=0x232295abcd

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.