מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 14/09/2020 19:56
נושא: טיפוח, לייף סטייל
הודעה לעיתונות

המותג Mary Kay נמנה על המותגים המובילים ב-Purpose Power Index™

המחקר, שנערך על ידי Reputation Institute ו-StrawberryFrog, מדד מה הצרכנים באמת חושבים ומרגישים לגבי המטרה של מותגים

דאלאס, 14 בספטמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

Purpose Power Index™, מחקר על מה הצרכנים באמת חושבים ומרגישים לגבי המטרה של מותגים שנערך על ידי Reputation Institute ו-StrawberryFrog, ציין את Mary Kay בין המותגים מוכווני המטרה הכי חזקים במדינה. מטרת המחקר, שנאספו בו יותר מ-17,5000 דירוגים מיותר מ-5,700 משיבים ייחודיים, הייתה להראות איזה חברות מגשימות את המשימה שלהן באופן כי קרוב בעיני הצרכנים בארה"ב.

"ממש מההתחלה Mary Kay היה מותג שמבוסס על מטרה", אמרה ג'וליה סיימון, היועצת המשפטית הראשית ומנהלת הגיוון הראשי של חברת Mary Kay. "לכן מעולם לא היססנו לגבי הפעילות שלנו שנעה בין העצמת נשים וקיימות ומחקרי סרטן ומאבק לשים קץ לאלימות מבוססת מגדר נגד נשים ונערות. מחקרים מראים שהצרכנים כיום לא מתעניינים בחברות שמתמקדות אך ורק ברווח -- גם קיומן של מטרות חשוב".

כמה אלמנטים הובאו בחשבון בשיקולים איזה חברות קיבלו ציון טוב ב-Purpose Power Index™, ביניהם קיומה של מטרה נעלה יותר שהיא מעבר לרק להרוויח כסף, שיפור החיים של אנשים והקהילות שלהם, מחויבות לשנות את העולם לטובה ולעשות את הדבר הנכון לחברה האנושית כולה.

"המותגים בעלי המטרה החזקים ביותר נתפסים כמי שמקיימים את המטרה שלהם - באמצעות כל דבר כמו איך הם משלמים לעובדים שלהם ועד איך הם מתנהגים בחברה -- לא רק מדברים עליה", אמר סקוט גודמן, מנכ"ל StrawberryFrog. "המותגים האלה מעוררים ומשתתפים בתנועות חברתיות".

מותגים אחרים שבראש הרשימה עם Mary Kay: The North Face, חברת קלוג, יוניליוור, UPS, אסטי, דיסני, מיקרוסופט, IBM, נטפליקס, קנון, Chick-fil-A, אמזון וטסלה.

לדברי קיילי רייט-פורד, מנכ"ל The RepTrak Company, "חברות שמפעילות באופן אותנטי מטרה בכל דבר שהן עושות ואומרות, זוכות בגמול של מוניטין חזק יותר. היתרון של מטרות אמינות מתורגם ליותר תמיכה התנהגותית בקרב בעלי העניין כולל כוונה לקנות, רצון לעבוד בחברה ופוטנציאל להשקיע בה".

ההכללה ב-Purpose Power Index™ היא רק הכבוד האחרון שבו זכתה חברת Mary Kay במחויבות שלה לאחריות תאגידית. לאחרונה, דיוויד הול, מנכ"ל Mary Kay, זכה להכרה כאחד מתוך "עשרת המנכ"לים עם המוניטין הכי טוב בעולם" על ידי RepTrak® – Reputation Institute ו-Mary Kay דורגה במקום ה-42 ב-2019 Global Workplace 100 שפרסם Reputation Institute.

אודות Mary Kay

מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-56 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.

ראו את ההודעה במקור בשפה האנגלית באתר www.businesswire.com:
: https://www.businesswire.com/news/home/20200914005146/en/

אנשי קשר
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 or [email protected]

מקור: Mary Kay Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.