מפרסם: Cloudway
תאריך: 16/09/2020 16:25
נושא: טכנולוגיה והייטק

פתרון כספות – הדור הבא - מתעניין במערכת כספות להחלפת CyberArk?

יום ד', 14 אוק' 2020 בשעה 10:30
מיקום: אירוע אונליין
כתובת: https://app.activetrail.com/S/xiwiewaazez.htm (מפה)
משך: שעה
וובינר - אירוע אונליין
הודעה לעיתונות

חברת Blackberry חתמה על הסכם הפצה בישראל עם חברת Cloudway כחלק מרכישת חברת Cylance.

הודעה לעיתונות

חברת Blackberry חתמה על הסכם הפצה בישראל עם חברת Cloudway כחלק מרכישת חברת Cylance.

הדר אשל ואורן סבג, מייסדי Cloudway. צילום: שירי פעמוני

חברת Cloudway חתמה על הסכם הפצה עם חברת BlackBerry וזאת בהמשך לרכישת חברת Cylance ע"י Blackberry. חברת Cylance שהובילה את שוק אבטחת עמדות קצה בפתרון מבוסס AI טהור נרכשה בסכום של 1.4 מיליארד דולר. ריכוז הטכנולוגיות של החברות בעצם מאפשר יצירת פלטפורמת אבטחה רחבה ושלמה יותר וזאת והזדמנות נהדרת עבורנו ועבור המשווקים הקיימים שלנו.

BlackBerry זה כבר לא מה שאתם מכירים אז תשכחו מהטלפונים! למעשה, תשכחו מכל מה שאי פעם ידעתם על BlackBerry למעט העובדה שזה היה הטלפון המאובטח ביותר עד היום. כיום, בבעלותה של BlackBerry נתח מרשים משוק אבטחת המידע בתחומים של האינטרנט של הדברים IOT, אבטחה וניהול עמדות ניידות ונייחות, כספת למסמכים, מערכת תקשורת פנים ארגונית מוצפנת, זיהוי משתמשים ואבטחת תחנות קצה בטכנולוגיה מבוססת AI .

"שילוב מוחץ זה של מערכת ניהול אחודה המאפשרת לארגון לנהל את אבטחת וניהול עמדות הקצה שלו גם של טלפונים סלולריים כולל רכיב הגנה למובייל, עבודה מרוחקת מהבית בקונטיינר נפרד, כספת למסמכים ארגוניים וניהול תקשורת ארגונית במצב משבר מביאות את Blackberry לפתרון מוביל עולמי ואין סיבה ששותפים ולקוחות חכמים שרואים שמבינים את האיומים לא ישתמשו בה" אמר הדר אשל מנכ"ל חברת Cloudway.

כיום BlackBerry מספקת פתרונות אבטחה ל 9 מתוך 10 הבנקים הגדולים בעולם, מספקת מערכות אבטחה לכל ממשלות ה G7 ו-18 ממשלות ה G20 ומאבטחת יותר מ- 500 מיליון נקודות קצה כולל 150 מיליון מכוניות על הכביש והיא מובילת שוק עם פלטפורמה אחודה SPARK לזיהוי, אבטחה וניהול כל סוג של עמדו קצה ארגוני נייד ונייח כולל עמדות IOT חכמות בארגון.

בשנים האחרונות חברת Blackberry עברה מחברה שמייצרת את הסמארטפונים המאובטחים בעולם לחברת פיתוח פלטפורמת תוכנת עבור ארגוני Enterprise ולקוחות IOT בעיקר מתעשיית הרכב. כחלק ממהלך זה ביצעה החברה מספר רכישות ביניהם חברת אבטחת המסמכים הישראלית WhatchDox שהיום נקראת Blackberry Workspace אשר מובילה את שוק כספות המסמכים, חברת AtHoc שהובילה את תחום ה - Crisis Communications Management, רכישה אסטרטגית של Good Technology חברה בתחום ה EMM - Enterprise Mobility Management וחברת Cylance מובילה עולמית והראשונה להציע מערכת הגנה לעמדות קצה מבוססת AI טהור ללא חתימות, עדכונים והתנהגות.

"יש לנו נסיון מצטבר של 35 שנות ניסיון, חזון מדהים של לאבטח כל מכשיר מתחת לשמש, שילוב של למידת מכונה ובינה מלאכותית כחלק בסיסי ומובנה בפתרונות עם אופק מרתק, יכולת חסרת תקדים להתמודדות עם Zero-Daya Attacks ללא צורך בעדכוני תכנה, כן ממש כמו בקסם וכמובן נוכחות עסקית וטכנולוגית בישראל ויכולת טכנולוגית ועסקית להתחרות בכל פתרון אחר במיוחד בעזרת השותפים שלנו" '''אומרת מיטל בלס מנהלת מכירות ישראל ואפריקה.

אודות Cloudway

Cloudway היא חברת הפצה המייצגת את פתרונות הדור הבא של פתרונות לספקי תוכנה כשירות בתחום אבטחת המידע. החברה בוחרת את הפתרונות אשר תומכים במודל MSP עבור ספקי שירות קטנים וגדולים אשר מעוניינים לתת את הפתרונות שלנו ללקוחות שלהם בממשק ניהול מרכזי לניהול לקוחותיהם. בין הפתרונות שמייצגת החברה: Barracuda Networks ,KEMP Technologies ,Recorded Future ,Cylance , Blackberry, Nakivo ועוד...

למידע נוסף צור קשר עם [email protected]
www.cloudway.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Cloudway.