הודעה לעיתונות

הערב מפגינים בכל רחבי הארץ וגם שורקים בוז לנתניהו מהמרפסת

שורקים בוז לנתניהו ולממשלתו מכל מרפסת וחצר

הערב מוצ"ש 26.9 בין  השעות 20:00 ל- 21:00,

כל כלי מרעיש ראוי. ועד שתשמע הקריאה לכל קצווי הארץ: נתניהו - לך!!!   

שורקים בוז לנתניהו בוז לנתניהו, בוז לממשלה:

היום שבת בשעה שמונה, כולםן יוצאים למרפסות לשרוק בוז לראש הממשלה!  

אם בגל הראשון כולנו מחאנו כפיים לרופאים - הפעם נשרוק בוז לנתניהו!  

הדינת ישראל נמצאת במשבר הזה בגלל המחדלים של נתניהו - והגיע הזמן שנשמיע את קולנו נגד נתניהו.   ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌
************************************
 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
לפעמים הדבר שחיפשנו נמצא ממש מתחת לאף. בחודשים האחרונים גילינו את האחדות שלנו, גילינו כמה כוח יש לקול שלנו. שהצעקות והשלטים שלנו מכתיבים את סדר היום.

המצב לא פשוט, בכנסת כנראה לא שילמו חשבון חשמל כבר תקופה כי חשוך שם נורא.

זו ההזדמנות שלנו לעמוד כולנו, שכנים, משפחות וחברים. אנחנו נמלא את הארץ קילומטר אחר קילומטר. במרחק, באחריות, במסכות. סגר לא סגר, חופש הביטוי הוא לא סתם זכות - זו אחריות - אין לנו את הזכות לשתוק.

איוונט!
https://www.facebook.com/events/330828861503201/

כשהאדמה רועדת ואי הודאות חוגגת אנחנו צריכים לכסות את כל הכיכרות ממטולה ועד בלפור. הקילומטרים של הארץ מתפרסים מהכנסת עד אילת.

https://www.google.com/maps/d/edit...

במוצאי שבת החל משעה 18:00 כולנו נמחה בתוך הקילומטר שלנו, נשמיע קול חזק של תקווה ושל זעם, מול משבר כלכלי שמוביל להשלכות חברתיות חמורות שאפילו הסיוטים שלנו עוד לא יודעים למה לצפות.

תביאו ארגז תעשו ממנו שלט, כפות ומחבתות, מה שבא ליד, תביאו בידורית, תביאו צבעים לפינת היצירה בכיכר הקרובה.ביום שבת הקרוב

#קילומטר_איט_איז!
צאו אל הקילומטר! זוהי השעה!

#באנו_להרים
#לא_בני_ערובה_שלכם
#לוקחים_מנהיגות
#אנחנו_האנשים_להם_חיכינו
#כאן_כדי_להישאר
#אחדות_אחווה_אהבת_חינם

יוני בלסבלג, אנו <[email protected]>

אנחנו בסגר שני חסר תקדים שיפגע בפרנסה ובמשק במיליארדים. סגר הוא הכרחי מבחינה בריאותית, אבל מידת החומרה שלו התקבלה נגד חוות דעתם של אנשי המקצוע ופרוייקטור הקורונה.

על פי שרים בממשלה, חומרת הסגר נבעה במידה רבה במטרה לעצור את ההפגנות והביקורת על ראש הממשלה.
חשוב להבין - הניסיון להשתיק את הביקורת הציבורית, דווקא כשהמשבר הוא חמור כל כך וההתנהלות של ההנהגה מופקרת ולא מקצועית, הוא מסוכן לחיים של כולנו. כריכת ההפגנות והתפילות זו מול זו היא חלק מפוליטיקה של שיסוי של החלקים השונים בציבור. אסור לתת לזה יד. מול הקורונה - אנחנו ביחד.

חשוב מתמיד לשמור על הנחיות הבריאות והריחוק, וחשוב גם להמשיך ולהשמיע את הקול שלנו בדרכים המותרות. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו להפגנה וירטואלית במוצ"ש, ולהפגנות בשכונות (פרטים בהמשך). בנוסף, אנחנו יוצאים במהלך במטרה להביא עדויות מהשטח של נפגעי הקורונה. נשמח אם תספרו לנו את הסיפורים שלכם.

כרגיל, אתם מוזמנים לשלוח אלינו בקשות והצעות ליוזמות שאתם/ן רוצים לקדם, ו/או - אם אתם/ן מוכנים/ות להתגייס ולסייע ליוזמות של אחרים. אנחנו עומדים לפני תקופה מורכבת, והסיוע ההדדי שלנו חשוב יותר מתמיד.

פגשנו השבוע את יעקב מצלאווי (שכבר עלה לכותרות) - סוחר בשוק רמלה. הוא סיפר לנו שהוא הבעלים של החנות כבר למעלה מ-10 שנים אחרי שלאביו הייתה חנות למעלה מ-60 שנים. בעקבות משבר הקורונה, הוא סיפר שיש ירידה של בערך 80% בכמות המבקרים בשוק וגם לא מאפשרים לו לפתוח את החנות שלו ולכן הקים את "סופר אושר לוי" כדי שיוכל להמשיך להכניס קצת כסף הביתה. אבי דורש שיהיה מתווה לפתיחת שווקים. 

דיברנו עם אביטל (שם בדוי) שמתגוררת בעיר באיזור עוטף עזה. אם חד הורית לשלושה ילדים קטנים שהפסיקה לעבוד כי לא היו מסגרות לילדים שלה והיא הייתה צריכה לטפל בהם. היא כבר למעלה מחצי שנה ללא הכנסה. השינוי יגיע כשהציבור וההנהגה יבינו את עומק המשבר. אנחנו רוצים להביא קדימה את הסיפורים שלכם ושל כולנו - מי שנפגע מהקורונה. נשמח אם תשלחו אלינו חזרה במייל או באמצעות הטופס את הסיפורים ואנחנו נעזור ונפיץ אותם - בטקסט, בתמונה או בוידאו. אפשר גם בעילום שם.  אשמח לשתף בסיפור שלי דרך הטופס  הצטרפו להפגנות במוצ"ש!

השבוע מתחילה יוזמה של הפגנות בכיכרות ובצמתים במוצ"ש - עד קילומטר מהבית. לוקחים שלט (או בלי שלט) ובאים לצומת הקרובה לבית הערב מוצ"ש החל מהשעה 18:00.

מפת ההפגנות
https://tinyurl.com/yxdteuus

ולמי שמעדיף שלא לצאת מהבית - הצטרפנו ליוזמת ההפגנה הוירטואלית של "דרכנו" וארגונים נוספים.

ההפגנה הוירטואלית
https://www.facebook.com/events/375000360177264