ד''ר ברכה תאיר קליין בראיון טלויזיוני
ד''ר ברכה תאיר קליין בראיון טלויזיוני
ד''ר ברכה תאיר קליין
ד''ר ברכה תאיר קליין
הודעה לעיתונות

ד"ר ברכה קליין תאיר: "בואו להתאהב באני האמיתי שאתם" ב"בית לחכמה מתהווה"

היועצת הארגונית והמרצה, כותבת הספרים להתפתחות אישית, משתפת לראשונה באבני הדרך האישיות שלה בדרך לקומה ה-100 של התודעה. בדרך היא מזמינה תלמידים לקורס חדשני "לזרוע דעת" שמפעיל אלגוריתמים של תודעה כדי להתמודד טוב יותר עם העידן החדש והמלהיב שנפתח כעת.

ספרי לנו מעט על עצמך, ד"ר ברכה קליין תאיר ?

50 שנים אני נוכחת בתחום הייעוץ, ההנחיה, האימון והלמידה. שנים מרתקות. אם הייתי צריכה לכנס שנים אלה להגדרה אחת שמאפיינת אותי: מנהיגה של רעיונות ולא של אנשים!!! ככזאת, אני תמיד מקפידה ליצור הפרשי פוטנציאל של הבנה, של ידע, של עוצמה, בין הקומה הנוכחית בה נמצא האדם לבין הקומה ה-100 שהיא התכלית הקיומית שלנו. אני עושה זאת בעזרת שפה, גישה, רעיונות, תרגילים, אלגוריתמים, נוסחת עבודה, טכנולוגיית עבודה, מיומנויות למידה וכד', כפי שתיארתי ב- 8 הספרים שכתבתי. רק בתוך הפער, כמו בטבע, מתחילה תנועה אמיתית לגילוי ומימוש יצור האנוש האמיתי שאנחנו.

לכן, כיועצת, מנחה, מרצה, מאמנת מזה 50 שנים, מה היעוד שלך ?
1. להוות השראה לאנשים כדי שימצאו את האומץ בתוכם לפרוץ תקרות, לאתגר מצבים, להשיג את המרומים, גם אם התנאים לא פשוטים.
2. להיות בחזית ההתפתחות הרוחנית ושותפה ליצירת עולם של סדר רוחני – אוניברסאלי חדש בעזרת מימוש התכלית עבור האנושות כולה: להפוך לבעלים של מהות שלמה, של מלוא הפוטנציאל הרוחני, של אור האמת.
3. להניע תנועה כדי ליצור הפרשי פוטנציאל בידע, בהבנה, ביכולות.
4. להיות חורשת התלמים והזורעת של זרעי ידע חדש וגבוה על מנת לפתוח ארכיבים נעולים ולייצר הבנה עמוקה חדשה. לפיכך, במקום לטפל או להיאבק בתכנים מקבעים כאלה ואחרים, להרוג את האגו או איזו מידה רעה, אני מתמקדת בטיפוס תמידי אל עבר הממד הגבוה הבא. זהו הטבע האוטופואטי (self-creation) שבנו: צמיחה – התחדשות – השתנות תמידית, מתוך עצמנו כל יום מחדש.
5. להפריד את המוץ מהתבן. "אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים…כי אם בתורת ה' חפצו ובתורתו יהגה יומם ולילה". לדעת דברים וללמוד אותם זה וודאי יפה. ים הידע הוא עצום. אבל, כדי להשיג הבנה עמוקה, מחשבת שורש, עלינו לשתות את הידע ולהפוך אותו ל'שלי' (לחשוב בתוך המחשבה). כי רק אז אדם יתחיל להגות בתורתו יומם ולילה. כאשר אנחנו הופכים ידע לשלנו = פתחנו את הטבעת והתחברנו עם פני המהות שבטבעת.
6. להיות נקודת מוקד של השפעה מאירה ומעוררת בשירות האנושות, מתוך ציות, ענווה, הכנעה ובדומיה ולעומק.
7. לשלב היבטים רוחניים עם היבטים חומריים: משיגים את בריאות הלב – בריאות השכל – בריאות ההוויה = חוסן פנימי עמוק.
כל אחד יוצא מהמיטה ורוצה להיות טוב יותר. אבל באמת, כמה מכם מוכנים לצאת מאזור הנוחות שלכם? כמה פעמים ביום אתם משמיעים את התירוצים: עסוק מדי...אין לי זמן...הילדים...הכסף. מדוע החיים החיצוניים שולטים בכם?
בכל הקורסים שלי ובכלל בחיים אני פוגשת בדילמה מעשית: איך לעבור מלדבר על...ל-להיות את/לעשות את? המעברים מאוד מאתגרים ואי אפשר להצליח בהם אם אנחנו ממשיכים לאחוז בלמידה חיצונית לנו, בגישה מכאנית – פונקציונלית: מילים ריקות, רשימות מלאי זהותיות, פתרונות מדף, מחפשים את הקביים החיצוניים שיאמרו להם מה נכון או שיביאו דוגמאות. מחפשים את היד המלטפת. מחפשים עוד ידע או טכניקה שאולי יקלו על החיים, במקום להשיג הבנה עמוקה.

למרות שאנשים מחליטים להשקיע זמן וכסף בתהליכי צמיחה, התחדשות והשתנות, הם לא באמת נדיבים כלפי עצמם. הם מבזבזים הרבה אנרגיה חמה על מס שפתיים ובלבולי מוח ולכן, הם בקושי מתקדמים 2 ס"מ במקום 100. הם ממהרים לשכוח את אשר למדו, הבטיחו, התנסו (זו נקודת החולשה הגדולה ביותר בתהליכי הלמידה שלנו, והיא יושבת על התאמת תדרים). מדוע? כי "תורת חיים יורדת עד לשרוכי הנעליים". אם לא נסכים לקום מהכורסא ולקפוץ לזירה, נמשיך ל'דבר על' במקום 'להיות את'. בקורס "לזרוע דעת" אנחנו מקפידים על "לך-לך"; יישום – יישום – יישום!

 אני מחשיבה את עצמי ליזמית, אמיצה, אומנית, פורצת דרך, יצירתית.
 אחרים מחשיבים אותי לאוטוריטה יוצאת דופן בפיתוח חומרים וטכנולוגיות לעולם הייעוץ, הפיתוח, ההדרכה, ההנחיה, האימון.
 משלבת היבטים רוחניים עם היבטים חומריים בעבודתי.
 אני מלאת להט, תשוקה והתמדה להשיג את חובת המשימה שלי בחיים אלה.
מה הם הפידבקים שאת מקבלת מהתלמידים שלך ?
בתוכנית "לזרוע דעת" יש משהו אמיתי, מקורי, נכון, אותנטי, מחבר ושונה מהמקובל ב"בית לחוכמה מתהווה". כל מה שהבית הזה מייצר/מפתח הוא מאתגר ויוצר הפרשי פוטנציאל. הוא מהותי ונוגע בשורש הדברים.
ברכה מרשימה בדרך בה היא מנחילה ידע גבוה, מעוררת למידה פנימית, משיגה עומקים של סוד, מביאה השראה, מקפיצה קומות של תודעה. היא מורת דרך ענקית.
בטרם התלמידים שלך יוצאים לדרך, מה השאלות שאת מעוררת בהם ?
• מי יושב בכיסא "הנהג" כאשר אתם חושבים, מגיבים, מרגישים או מקבלים החלטות (במיוחד בימים אלה)?

  • האם לא נמאס לכם מפטפטת השכל שלכם, מגן החיות אותו אתם מזינים מבוקר עד בוקר?
  • מדוע אתם מונעים הצלחה מעצמכם בעזרת סיפורי בדיות?
  • מדוע אתם שמים מעליכם תקרות זכוכית?
  • מה יגרום לכם להאמין שהכול אפשרי?

מה למעשה הייחודיות של "הבית לחוכמה מתהווה" ?
אנחנו ב"בית לחוכמה מתהווה": בוראים – מסתחררים - מטפסים – צוללים כדי לממש עוצמות שלנו כיצורי אנוש אמיתיים של הקומה ה-100. אנחנו מביאים לידי קיום משהו שלא היה קודם לכן. זאת, במקום להגיב לגירויים חיצוניים, להתאים לסביבה, להעתיק מהמתחרים, לחקות מושאי קינאה, להיענות לציפיות, להנגיש תכנים לרמה הרגשית, לפעול בגישה מכאנית – פונקציונלית.

אם "לאדם עוצמת מוח מושלמת, פוטנציאל מחשבה מושלם, מהות מושלמת", מדוע הוא אינו יודע כיצד "ללוש עיסה או לאפות לחם"?

כדי שהאדם ידע ללוש נכון את המרכיבים המשובחים הקיימים בתוכו ולהגיע לקומה ה-100, פתחנו מעבדה ייחודית ומעניינת שמציגה; רעיונות מהפכניים שלעיתים הם הפוכים לאמת המוכרת...טכנולוגיה אוטופואטית (self-creation) המחוברת לטבע המהותי שלנו...תהליך מאתגר של חרישה – זריעה – הזנה - קצירה!
בואו להתאהב באני האמיתי שאתם!

ד"ר ברכה קליין תאיר, למה מתרחש כל מה שקורה עכשיו ?
• סטינו מהדרך, הצפנו את הקיום בהרים של שליליות, הלכנו לאיבוד "בים העולם", הפרנו את חוק שיווי המשקל ולכן, מגנטנו מכות וייסורים.

  • הקונבנציות הארגוניות והאישיות הקיימות כבר לא רלוונטיות לאתגרי המאה ה-21. תם עידן – מה שהיה לא יכול להמשיך יותר.
  • נכנסנו לתקופת התעוררות הנקראת גוג ומגוג. זו מלחמה על גאולת הדעת שלנו.
  • שערי שמיים נפתחו ואנחנו מומטרים ידע חדש שמאפשר לנו להבין לעומק את התכלית הקיומית החדשה שלנו: להפוך להיות בעלים של מהות אדירה כדי שנוכל להתגלם חזרה בקומה ה-100 כיצורי אנוש אמיתיים.

 יצור האנוש של המחר לא יהיה יותר יצור האנוש הכנוע של האתמול, אלא בעל עוצמות מוח מושלמות. פוטנציאל שכל מושלם. מהות מושלמת.
 ארגוני המחר לא יהיו יותר ארגונים תגובתיים של האתמול, אלא ארגונים אנרגטיים הבוראים את מציאות עשייתם.
 הסדר של המחר לא ידמה לסדר הלא צודק של האתמול, אלא יהיה סדר טכנולוגי – אוניברסלי מוכלל וטהור (עוצמת זהב).
 ההצלחה של המחרים לא תהיה יותר ההצלחה החומרית של פרומיל מהאוכלוסייה של האתמול, אלא ההצלחה של כל האנושות.
העתיד לוקח צעדים אל עבר הגאולה, החופש, המימוש האולטימטיבי!

'''ד"ר ברכה קליין תאיר, איך את ממליצה שעלינו לנהוג ?
אנחנו משנים לחלוטין את הדרך בה אנחנו מתפתחים, את הדרך בה אנחנו משתחררים מהתניות וקיבעונות (מהפכה קוגניטיבית) ואת הדרך בה אנחנו משיגים את מה שבאנו לעשות!
איננו צריכים להתאים את עצמנו לשום מצב חדש או לתקן דבר מה בתוכנו – טעות של רבים מאנשי המקצוע!!! עלינו רק לשמר את הטבע האוטופואטי שלנו שמאפשר לנו תמידית לפלרטט כאן ועכשיו בין עבר לעתיד, לגלות, להטעין, לאסוף, לטפס ולחצות שערים אוניברסליים.
כל היקום נמצא בראש שלנו!!!
כדי לגלותו, עלינו להעז ופשוט לקפוץ אל תוך הזירה – אל תוך מגרש משחקים חדש, מרתק, שמח ומעצים; מגרש המשחקים הלימינאלי (מילה חדשה שכולנו נצטרך להבין אותה) אשר מהווה גשר בין הישן לחדש, בין הארצי לאוניברסלי (הקומה ה-100).
בתוך המגרש עלינו לעבור "מהפכה שקופה" בעזרת שאלת מפתח אחת בלבד: למה אנחנו נותנים כוח ולמה?
ככול שנרבה לשאול את השאלה, כך נתערטל, נשתחרר, נאיין זהויות, תכונות, מחשבות, אמונות, רגשות לא רלוונטיים, כך נטפס גבוה יותר/נצלול עמוק יותר ונגיע (נעבור את 9 רובדי אבולוציה).


מהם הצעדים שלדעתך עלינו לפעול לאורם?
1. ככול שנצליח לגייס אומץ ולקפוץ לזירה – מגרש משחקים לימינאלי (ניטרלי, אינסוף פוטנציאל) ולהתחיל לעבור מהמדיום הארצי למדיום האוניברסלי...
2. ככול שנצליח להבין את מחשבת הבריאה, מהי מציאות, מהי אמת, מהם חוקי התפעול הקוסמיים, התכלית הקיומית, התנועה, הטבע האוטופואטי...
3. ככול שנצליח לעבור מתפיסות מכאניות – פונקציונליות (חלקיקים, צרכים) לתפיסה אוטופואטית – טכנולוגית (רצונות, תנועה, יחסים, שפה)...
4. ככול שנצליח לאסוף את כל טיפות המהות שלנו השוכנות בממדי מציאות שונים, לתכלל אותן יחדיו וליצור מפל "מים" אדיר, עשיר ועוצמתי...
5. ככול שנסכים לוותר על כעס, אשמה, פחד ואחיזה ברשימות מלאי זהותיות ונתחיל לטפס אל עבר פוטנציאלים אינסופיים...
6. ככול שנצליח להרחיב את מפתן הזיכרון ולעבור ממוח מיקרו למוח מאקרו (פותחים כמה שיותר את "חור המנעול" = ארכיבים והופכים למוח קוסמי)...
7. ככול שנצליח להפוך כל מחשבה לשלנו; הבנה עמוקה, מחשבת שורש (לחשוב בתוך המחשבה ולא על המחשבה...לשחרר תגובות סימפטומטיות ופתרונות קסם), לא נהיה זקוקים יותר לקביים חיצוניים, לסרטונים, לספרים של אחרים...
8. ככול שנסכים להיות בוראים אוטופואטיים במקום מכונאים, נהפוך את הפוטנציאל האדיר הקיים בתוכנו לחומר חי, פעיל, נוכח (במקום טקסט מת): לחרוש/להשמיט/להתערטל – לזרוע – להזין – לקצור = לברוא את עצמנו, את מציאות קיומנו, את תוצאות חיינו, מתוך עצמנו, כל יום מחדש...
9. ככול שנסכים לוותר על ניהול צרכים של האגו ונתחיל לנהל רצונות של מהות, נחזיר את ההגה לחיינו חזרה לידנו במקום להיות נגררים ומכורים שצועדים בתוך העדר...

על מה עלינו להתמקד ?

  • בנוסחת הקיום: להיות – לגלות – להשיג. מוותרים על ניהול צרכים של האגו ומתחילים לנהל רצונות של מהות. משיגים חופש. ההגה לחיינו בידנו.
  • בנוסחת העבודה: שורש – גזע – ענפים – פירות. כך משחררים אדם מייסורים, התניות, ערפילים, חוסר דיוק. עוברים מרשימות מלאי למהות הדברים. משיגים מחשבת שורש.
  • בפיתוח הכושר EDIT.
  • בלהיות חופש, אהבה, אושר.

"אתה יוצר את עולמך שלך ואתה חי בו.
אתה יוצר את תעתועי דמיונך ואתה חי בהם.
הגיהינום שלך וגן העדן שלך, הכול תולדת השכל.
ברגע שאתה נכנס לתוך הווייתך הפנימית,
השכל אינו יכול להבין."
(אושו)

אז מה ניתן להשיג במסע משותף איתך ?

  1. את הקומה ה-100.
  2. חוסן פנימי, גמישות, עוצמה בעזרת מידות רוחניות/אדוניתיות.
  3. נצמצם את הפער בין 'לדבר על' לבין 'להיות את'.
  4. נהיה רלוונטיים ומשמעותיים בכל מצב.
  5. נמלא את דלי החיים שלנו ברוח עשירה ועוצמתית במקום בחומר הישרדותי.
  6. נהיה שותפים שווי ערך להמשך הבריאה.
  7. כל אשר נבקש, יהי: שורה עליונה משפיעה על השורה התחתונה.

מה למעשה הקריאה שלך בעת הזו ?

בואו להרים את הכיסויים מעל השמיים, מעל ראשכם, מעל ליבכם, מעל גופכם כדי להיות בתנועה של גילוי תמידי של אופקים בלתי מוכרים!

!BE AN EXTRAORDINARY CREATOR
"האל ברא אותנו ואנחנו בוראים את עצמנו."

מה נדרש לשם כך ?

) FAITH אמונה שמבטלת קשיים/אומץ)
PASSION (להט/תשוקה/עוצמת הרצון ליותר)
DETERMINATION (נחישות/התמדה/ התעקשות/משמעת)
PERSEVERANCE (היכולת להתגבר על קושי/תקווה/ תודעה ניטרלית)
SPIRITUAL STRENGTH (הומור הבונה עוצמות)
זהו נתיב שכל כך תרצו לדרוך בו, בדיוק כמו שתרצו לחצות מדבריות עבור טיפת מים יקרת ערך, כדי שתוכלו להיות רלוונטיים במחרים החדשים.

כמה זה שווה לכם? כמה אתם נדיבים עם עצמכם?
אם אתם מטורפים, מרדנים, יוצאי דופן, משוגעים לדבר, סקרנים, מחוללי שינוי אמיצים, שמאתגרים כל מכשול וכל מחסום (מודעים לחיסרון), שמוכנים להניח את כלי הדעת והספק המוכרים, להסיר את 'המשקפים' הישנות, שמבקשים להנכיח עוצמה והשפעה, שמשמשים דוגמה ומופת ערכי – מהותי...אתם הלקוחות שלנו.
בואו לזרוע ולקצור בשמחה!

אנחנו ב"בית לחוכמה מתהווה":
 נותנים לאנשים ערך.
 יוצרים קסם תודעתי.
 לא סוגרים עסקאות אלא פותחים מערכות יחסים.

מה למעשה המוצרים שאת מלמדת ?
הרצאה: באנו מהעתיד – חוזרים אל העתיד עוצמתיים יותר".
קורס: "לזרוע דעת – למצוא את יצור האנוש האמיתי".

היכן ניתן לקבל פרטים על הקורס או ללמוד קצת יותר עלייך?

כדי לקבל מידע לגבי הקורסים בנתניה, בתל אביב, בחריש, באור יהודה:
https://lizroahdaat.ravpage.co.il/newcourse

כנסו למצגת הקורס: https://katzr.net/307817

כנסו לאתר שלנו: https://www.dr-bracha.co.il/

אם אינכם חברים עדיין בשני הדפים העשירים שלנו, אז בבקשה תצטרפו:
https://www.facebook.com/lizroahdaat/
https://www.facebook.com/groups/666768083674162/?ref=br_rs

היכן ניתן לקרוא עוד אודותייך ?

אתם יכולים לקרוא את סדרת הפוסטים האישיים שלי המתארים תחנות בחיי שהשפיעו עלי.

https://www.facebook.com/dan.hayat.3/videos/10218886158565013
- לא ללכת לאיבוד בים העולם, התקופה, טרנספורמציות, התכלית הקיומית
https://www.facebook.com/dan.hayat.3/videos/10218813865477731
- להיכנס לזירה, מי יכול להיכנס לקורס?
'''https://www.facebook.com/dan.hayat.3/videos/10218796596166009
- הייחודיות של הקורס ועל ברכה (המהפכה השקופה)
https://www.facebook.com/dan.hayat.3/videos/10218832889993332
- להיות אוטופואטי/לברוא עתיד

https://www.facebook.com/lizroahdaat/videos/798823614209157 - מערכות אוטופואטיות

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.