הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מוסיפה כיסוי במזרח אפריקה עם חברת שיתוף פעולה בג'יבוטי

סן פרנסיסקו, 15 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

בהמשיכה להתבסס על הפלטפורמה הקיימת של הארגון במזרח אפריקה, אנדרסן גלובל יוצרת נוכחות בשוק המתעורר של ג'יבוטי באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם Cabinet Avocats & Associés (CAA)מג'יבוטי.

CAA שהוקמה ב-2015 היא חברת עורכי דין עם מלוא השירותים שמייעצת ללקוחות במגוון של מגזרים, כולל ים, השקעות, תשתיות, חברות ומסחר ומיסים וליטיגציה. החברה, שבראשה עומדים השותפים מוחמד אבאיזיד ואחמד עבדורחמן, והצוות שלה הכולל שישה אנשי מקצוע, מייצגת ציבור לקוחות רחב במומחיות ומשרתת חברות בבעלות זרה ומשקיעים בינ"ל.

"באמצעות התרבות והערכים שלנו, בנינו קשרים חזקים עם הלקוחות ומוניטין מכובד במדינה", אמרו מוחמד ואחמד. "אנחנו מצפים לשלב הצמיחה הבא הזה באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל, שיבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו שירותים משפטיים ומיסים הטובים מסוגם באופן חלק באמצעות החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה של אנדרסן גלובל".

"אפריקה היא עדיין שוק חשוב לעסקים גלובליים והיכולות של CAA סינרגטיים במידה שלא תאומן עם הפלטפורמה שלנו ביבשת שהיא כבר חזקה", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "התוספת של מוחמד, אחמד והצוות שלהם נותנת לארגון שלנו את היתרון התחרותי בג'יבוטי ומזרח אפריקה ומוסיפה כיסוי נוסף כדי שנוכל להמשיך לשרת את הלקוחות שלנו באופן הטוב ביותר".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-207 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.