מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 23/10/2020 06:08
עדכון: 23/10/2020 06:08
נושא: אינטרנט ודיגיטל, טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

ברייטקוב, המובילה הגלובלית ומגדירת התעשייה בווידאו, חושפת מותג חדש ונועז

האוטוריטה האמינה והחדשנית בווידאו לארגונים מובילים מרעננת את פלטפורמת המותגים עם עיצוב מחדש ויזואלי מוחלט

בוסטון, 22 באוקטובר 2020, (BUSINESS WIRE):

Brightcove Inc. (NASDAQ: BCOV) המובילה הגלובלית בווידאו לעסקים, הודיעה על עיצוב מחדש מוחלט של המותג שלה, כולל מיצוב וקול חדשים לגמרי, וגם זהות גרפית חדשה ונועזת. המיתוג מחדש מגיע בתקופה שבה הווידאו זוכה לאימוץ מלא מצד הצרכנים והעסקים בכל המגזרים. זה מחזק את המשימה של החברה לשלוט בשיח הגלובלי של פלטפורמות וידאו כדעה האולטימטיבית לגבי איך מארחים, משתפים, מפיקים כסף וחווים וידאו, תוך השגת היעדים של הלקוחות באמצעות הטכנולוגיה המובילה שלה.

ההודעה לעיתונות הזאת כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20201022005373/en/

ברייטקוב Brightcove היא חלק בלתי נפרד מתעשיית הווידאו כבר יותר מ-15 שנים, חלוצה בחידושים ויוצרת טכנולוגיות ושירותים זוכי פרסים שמשתמשים בהם ארגוני מדיה ועסקים ברחבי העולם. עכשיו, בתקופה שהתלות בווידאו האיצה במהירות וגדלה מאוד, הזהות החדשה מלאת החיים הזאת מבטאת את המאמצים הבלתי פוסקים של ברייטקוב למתוח את הגבולות של מה שאפשרי בווידאו, ולבסס את המחויבות המתמשכת שלה לאפשר ללקוחות שלה לספר את הסיפורים שלהם.

"זאת תקופה קריטית לתעשייה שלנו, והצורך בווידאו ימשיך להיות מקור של יציבות אצל מותגים שמבינים את העוצמה שהוא יכול ליצור כדי לאחד, ליצור מעורבות ולהעביר מסרים", אמר ג'ף ריי, מנכ"ל ברייטקוב. "הלקוחות שלנו הם כמה מהחברות הכי חדשניות בעולם, ואנחנו גאים לשתף איתן פעולה כדי שיהיו להן הרגעים שחשובים. ההתפתחות הזאת של המותג מבטאת את מי שאנחנו כיום, השאיפות שלנו לעתיד והמחויבות שלנו לחברות ששמות את הווידאו במרכז העסקים שלהן".

עם יותר מ-50 פטנטים מגדירי תעשיות שנזקפות לזכותה, ברייטקוב חיה ונושמת וידאו - מסר חשוב שהחברה מעבירה בבירור באמצעות ההתפתחות הזאת של המותג. בין אם מדובר בפתרונות לשידור או הוצאה לאור, שיווק, תקשורת ארגונית, אירועים וירטואליים או סטרימינג בשידור חי - הצוות של ברייטקוב מתגאה בפישוט של הווידאו עבור השותפים שלנו, והוא עדיין לא נתקל באתגר וידאו שלא הצליח להתמודד איתו ולחדש בו.

ברייטקוב מספקת את פתרונות הווידיאו משני המצב שלה ליותר מ-3,381 לקוחות בכל העולם. הרשימה הזאת כוללת מובילי ענפים בוורטיקלים שונים, מענקי תקשורת כמו SXSW ו-AMC Networks, ענקי מזון ומשקאות, Chick-Fil-A ו-Dunkin Brands, אוטוריטות בבידור כמו האקדמיה האמריקנית לקולנוע ופסטיבל הסרטים טרייבקה, חברת הלימוד הווירטואלי MasterClass, יחד עם שותפי ספורט כמו USGA’s U.S. Open ורבים אחרים.

אודות ברייטקוב

כשעושים וידאו כמו שצריך, יכולה להיות לו השפעה חזקה ומתמשכת. לבבות נפתחים. דעות משתנות. היצירתיות משגשגת. מאז 2004, Brightcove עוזרת ללקוחות לגלות ולחוות את העוצמה שלא תיאמן של הווידאו באמצעות הטכנולוגיה שלה שזכתה בפרסים, ומאפשרת לארגונים ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם לגעת בקהלים בדרכים נועזות וחדשניות.

ברייטקוב משיגה את זאת באמצעות פיתוח טכנולוגיות שנחשבו פעם לבלתי אפשריות, מתן תמיכה ללא מקבילים ותירוצים ללקוחות וניצול המומחיות והמשאבים של תשתית גלובלית. וידיאו הוא המדיה הכי משכנעת ומרגשת בעולם. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.brightcove.com. Video That Means Business™.

צפו בגרסת המקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20201022005373/en/

אנשי קשר
Chris Royal
[email protected]

מקור: Brightcove Inc.

מולטימדיה

וידאו
VIDEO THAT MEANS BUSINESS.™

סמליל

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.