מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 02/11/2020 09:31
נושא: ספרות, תרבות
הסופר רון שיוביץ
הסופר רון שיוביץ
עטיפת הספר רקוויאם אירופי 2023
עטיפת הספר רקוויאם אירופי 2023
הודעה לעיתונות

רקוויאם אירופי 2023 – רומן מתח חדש ומרתק של הסופר רון שיוביץ

על רקע מעשי הרצח בידי מהגרים בניס ובליון השבוע הרומן רלוונטי מתמיד. כשהמציאות והדמיון מתלכדים

אירופה בלהבות. אלימות קיצונית. אנרכיה והפגנות ענק בהשפעת נגיף הקורונה, משתקות את היבשת לנוכח גירוש בכוח של מיליוני מהגרים ועובדים זרים מתחומי היבשת. תרחיש בדיוני או מציאות עוכרת שלווה?

רקוויאם אירופי 2023 הוא ספר מתח ייחודי ומפתיע, רומן המתח הרביעי של הסופר המוערך רון שיוביץ, קצין משטרה בדימוס, אשר שימש כחוקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה ופשעי "צווארון לבן" וכן עסק בנושאי דוברות ותקשורת. קדמו לו הספרים, "האדם החמישי", "נקודת העיוורון" ו"תיקון."

הסופר רון שיוביץ (63) מוביל את קוראיו פעם נוספת למסע מרתק ועוכר שלווה ברחבי אירופה בכתיבה בהירה ומושחזת הנוברת ביד מהוקצעת בפחדים האנושיים המעסיקים כל אחד מאיתנו.

מדינות האיחוד האירופי – המצוי במשבר חמור לנוכח השפעות מגפת הקורונה שפילגה את היבשת ומהומות דמים על רקע גזעי – אמורות לקיים משאל עם, במטרה לאשר את התוכנית לגירוש מיליוני מהגרים מחוץ לתחומיהן. שבעה עשר ימים קודם לכן, בעיירת הנופש הגרמנית, 'קייזרשטאט', מתרחשת שריפת ענק המכלה בית-אבות שעשרות מדייריו, מהגרים קשישים ופליטים מוצאים את מותם. מה גרם לשריפה וכיצד עלול אירוע בסדר גודל שכזה, להשפיע על תוצאות המשאל?

בעוד התסיסה במדינות האיחוד גוברת והופכת אלימה, בהתקרב המשאל ההיסטורי, מנסים החוקרים לחדור מבעד למסך הערפל העוטף את העיירה המושלגת, ולפענח את נסיבות השריפה ומבצעיה. יום אחר יום מתלווה הקורא לצוות החקירה המיוחד, תוך התבוננות נוקבת ואקטואלית, בפקעת מפותלת של אינטרסים אפלים, הנוגעים בעצביו החשופים של הממסד, בבדיות, בפחדים ובחולשות אנושיות, עד לסופה המתעתע של הפרשה.

"רקוויאם אירופאי 2023" ניתן לרכישה ברשתות הספרים או באמצעות אתר ביבוקס, שם ניתן לרכוש עותק דיגיטלי או מודפס שיימסר באמצעות שליח.

לפרטים וראיון לפנות ישירות לסופר רוני שיוביץ בנייד: 052-3349330
יחסי ציבור - יצחק רביחיא, רב תקשורת בע"מ - 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.