הודעה לעיתונות

נתוני קניות הישראלים באונליין בשעתיים הראשונות של יום הרווקים הסיני

יום הרווקים
נכון לשעה 16:00 בצהריים – 6 שעות מאז פתיחת המבצעים, בוצעו רכישות בהיקף של כ-45 מיליוני ₪ המשקפות גידול של כ-50% לעומת אשתקד.
עיקר הגידול נובע מעלייה בהיקף הרכישה הממוצעת באתרי האופנה והקניונים הוירטואליים (בעיקר AliExpress), אשר ממחיש את הביטחון של הלקוחות בקבלת המוצרים.

שופינג IL
האתרים הישראלים נהנים מצמיחה משמעותית בימי מכירות שופינג IL עם צמיחה ממוצעת של 185% (כמעט פי 3) לעומת אשתקד. הישראלים הוציאו ביום הראשון של שופינג IL כ-40 מיליוני ₪ ונראה כי גם היום השני יסתיים בתוצאות דומות. בולטת במיוחד הצמיחה בענף האופנה אשר מציג צמיחה של 330% (פי 4.3) מאשתקד.
בולט לעין כי עיקר הצמיחה נובעת מגידול משמעותי בכמות הרוכשים, אשר ממחיש לנו יותר מכל את הכניסה של קהלים חדשים לזירת הרכישות המקוונות. קונים בכל הגילאים ובכל המגזרים, והכי חשוב שהאתרים הישראלים נהנים מהצמיחה הזו כי אין כמו לקנות כחול-לבן.
אחיה פריד, ראש חטיבת שרותי תשלום בכאל, אמר: "כמצופה חודש נובמבר החל בעלייה משמעותית במכירות האונליין בהשוואה לשנה שעברה. הלקוחות הישראלים תמיד היו מתוחכמים, והיום יותר מתמיד מוכיחים שהם צרכנים חכמים שיודעים לנצל את ההזדמנויות הנקרות בפניהם. את הניצוצות הראשונים ראינו כמובן עם התפתחות משבר הקורונה, ועכשיו, עם פתיחתו של שופינג IL, והמבצעים העמוקים של יום הרווקים הסיני אנו רואים שנכון לשעה זו היקף המכירות הכולל באונליין מטפס להיקף של כמעט פי שניים לעומת אשתקד. עדות נוספת לתחכום הישראלי היא שינוי מסוים בהרגלי הצריכה ונטייה לכיוון צרכנות ממוקדת צורך, באתרים ספציפיים אשר מציעים הצעות ערך מעולות".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- FC-קבוצת פיליזר תקשורת.