מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 20/11/2020 10:37
נושא: חוץ
LOGO
LOGO
צילום BUSINESS WIRE
צילום BUSINESS WIRE
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

70 שנה לסיום מלחמת קוריאה, ההתאחדות האוניברסלית לשלום עורכת מפגש פסגה מקוון למען פיוס ושלום.

== UPF - ההתאחדות האוניברסלית לשלום:
70 שנה לסיום מלחמת קוריאה, ההתאחדות האוניברסלית לשלום עורכת מפגש פסגה מקוון למען פיוס ושלום.
==

ראשי מדינות חוברים יחד למיליוני משתתפים מרחבי העולם לשלוח מסר של שלום לקוריאה

יום ראשון, 22 בנובמבר 2020 – rallyofhope.eu

לונדון, 19 בנובמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

עצרת התקווה, השלישית במספר, המאורגנת ע"י UPF מצופה למשוך השתתפות בינלאומית בסוף השבוע הקרוב. עצרת זו המופקת בקוריאה תעמוד בסימן שבעים שנים לפרוץ מלחמת קוריאה (1950-1953). UPF הוא NGO במעמד מייעץ כללי במועצה הכלכלית חברתית של האו"ם.

זוכרים את גיבורי המלחמה מהעבר ומציינים את עושי השלום של ימינו

בנוסף לחלק המרכזי שייקחו בו חלק מנהיגים גלובליים בכירים, תערוך להקת הריקוד 'המלאכיות הקטנות' הופעה מיוחדת לכבוד ותיקי מלחמת קוריאה.

ד"ר האק ג'ה האן מון, מייסדת שותפה של UPF, תישא את הנאום המרכזי. בעלה המנוח האב מון, שוחרר ע"י כוחות האו"ם ממחנה המוות הונגנאם בצפון קוריאה. בספר זכרונותיה, 'אמא של שלום', סיפרה גב' מון כיצד ניצלה ממות מספר פעמים במהלך המלחמה.

דוברים נוספים יכללו ראשי מדינות בעבר ובהווה אשר לקחו חלק במלחמת קוריאה במסגרת כוחות האו"ם. הגב' סהלה וורק-זוודה, נשיאת אתיופיה, האישה היחידה המכהנת כראשת מדינה באפריקה. מר איב לטרמה, ראש ממשלת בלגיה (2009-2011); מר סטפאן הרפר, ראש ממשלת קנדה (2006-2015) בהווה יו"ר ה'איחוד הדמוקרטי הבינלאומי'.

ראשי מדינות אחרים כוללים את אלו שמדינותיהם התגברו על מתחים חברתיים והתקדמו לקראת פיוס לאומי: מר סאלווה קיר מאיארדיט, נשיא דרום סודן, אשר לאחרונה הזמין את יו"ר UPF בארצו להצטרף למעמד החתימה של הסכמי השלום של ג'ובה. מר אוהורו קניאטה, נשיא קניה ומר מהינדה ראג'פסקה, ראש ממשלת סרילנקה.

מר ז'אק מריון, נשיא UPF אירופה והמזה"ת, ציין, שעצרת התקווה שולחת מסר ברור לאיחוד בדרכי שלום, התפילה הבינדתית שנישאת ע"י מנהיגי דתות יחד עם נוכחותם של ותיקי מלחמת קוריאה המייצגים את הצבאות שהיו בעימות, ישמיעו קול לפיוס בחצי האי המחולק לשניים. הוא הוסיף ואמר: "ה־UPF מציינת באופן ברור באתר הבית שלה, את המטרה המרכזית של איחוד בדרכי שלום של חצי האי קוריאה ויחסים הרמוניים עם מדינות צפון מזרח אסיה". למען מטרה זו, פועל UPF להגשמת החזון של חברה דמוקרטית גלובלית, מונעת בכלכלה חופשית, אשר מבוססת על ערכי משפחה אוניברסליים.

העצרת תשתמש בטכנולוגיה דיגיטלית חדשנית ומרהיבה מהארץ שהביאה לנו את הקיי-פופ. למיליוני צופים בשידור החי, יצטרפו גם משתתפים בשידור אינטראקטיבי, על גבי פלטפורמות מדיה חברתית שונות.

עצרת התקווה – שידור חי

תאריך: 22 בנובמבר 2020 משעה 2:30 לפנות בוקר ועד 4:30 שעון ישראל
משתתפים: אחמי"ם ואורחים מכל רחבי העולם (הרשמה: rallyofhope.eu)
שידור חוזר של רגעי השיא בעצרת המקוונת:
22 בנובמבר 2020 משעה 7:00 עד 8:00 בערב
משתתפים: אחמי"ם ואורחים מכל רחבי אירופה (הרשמה: rallyofhope.eu)
שידור חי ישיר: peacelink.live
ליצירת קשר: [email protected]

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת –
https://www.businesswire.com/news/home/52332171/en

מקור: UPF

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.