LOGO
LOGO
אייברי בייקר, נשיאה ומנהלת מותג ראשית, טומי הילפיגר גלובל (תמונה: Business Wire)
אייברי בייקר, נשיאה ומנהלת מותג ראשית, טומי הילפיגר גלובל (תמונה: Business Wire)
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

טומי הילפיגר ממנה את אייברי בייקר לנשיאה ומנהלת מותג ראשית

טומי הילפיגר ממנה את אייברי בייקר לנשיאה ומנהלת מותג ראשית

אמסטרדם, 19 בנובמבר 2020, (BUSINESS WIRE):

חברת טומי הילפיגר, שבבעלות PVH Corp. [NYSE:PVH], שמחה להודיע על המינוי של אייברי בייקר לנשיאה ומנהלת מותג ראשית, בתוקף מ-17 בנובמבר 2020. בתפקיד החדש הזה שנוצר, יש לבייקר אחריות גלובלית על המוצר, השיווק והחוויות של המותג בכל הקטגוריות, האזורים והערוצים.

מאז שהצטרפה לטומי הילפיגר ב-1998, בייקר מילאה תפקידים רבים במשרדים הגלובליים של החברה, כולל מנהלת שיווק ראשית ומנהלת מותג ראשית. באמצע 2019 בייקר עזבה את התפקיד שלה כדי להקדיש זמן להתמקדות במשפחה, והיא חוזרת עכשיו לארגון כדי לתרום לכתיבת הפרק הבא של חברה ומותג שמאוד חשובים לה. בתקופת עבודה בחברה, בייקר מילאה תפקיד חשוב בהפיכת טומי הילפיגר לאחד ממותגי הפרימיום של סגנון חיים הכי מוכרים בעולם. יש לה היסטוריה של פיתוח ויישום אסטרטגיות בניית מותגים שמגדילות את העסקים ואת נכסיות המותג.

"אייברי מאוד רגישה למורשת ולדנ"א של טומי הילפיגר, עם היסטוריה של השקת יוזמות צרכניות משפיעות שמגדילות את המותג ואת העסקים", אמר מרטין הגמן, מנכ"ל טומי הילפיגר גלובל ו-PVH אירופה. "מחויבות למוצרים שאפתניים ושיווק ברמה עולמית נמצאים בלב החזון שלנו להפוך למותג גלובלי אמיתי שמוביל עם תכלית. אנחנו נרגשים לקבל את אייברי בחזרה למשפחת טומי הילפיגר כדי שתוביל את המותג בשני התחומים האלה ותשחרר את מלוא הפוטנציאל הגלובלי שלו".

"בזמנים מאתגרים אלה, יש למותגים הזדמנות ואחריות לחולל שינוי בחייהם של הצרכנים", אמרה בייקר. "אני מאמינה שלטומי הילפיגר יכולה להיות השפעה חיובית עצומה כחברה שאוהבים אותה בגלל המעשים שלה באותה מידה כפי שאוהבים את המוצרים המצוינים שאנו מעצבים. אני שמחה לצאת למסע החדש הזה עם טומי, מרטין וצוותי ההנהלה שלנו באירופה, אסיה פסיפיק והאמריקות, כשאנו פועלים להשיג את הפוטנציאל ארוך הטווח בכל אחד מהאזורים ולשנות את החברה באופן יסודי -- מהתרבות לצרכן -- כדי להפוך לחברה שבנויה לשנות העשרים".

בייקר מונתה למנהלת המותג הראשית ב-2014 והפגישה ניהול יצירתי ועסקי כדי ליצור חזון חדש למותג, תוך שימוש בשילוב של תרבות הפופ, אופנה, טכנולוגיה ובידור. היא יצרה תוכניות שינוי ביניהן TOMMYNOW -- תצוגת המסלול "רואים עכשיו, קונים עכשיו" הכי גדולה ומוצלחת בתעשיית האופנה -- והפעילה מחדש את הלייבל TOMMY JEANS בהשראת שנות התשעים, תוך שימוש במורשת שלו להפיכתו למועדף אצל צרכנים צעירים. בתקופת עבודתה, השותפויות המאוד מתוקשרות שנוצרו עם קובעי טעמים משפיעים כמו לואיס המילטון, זנדאיה, ג'יג'י חדיד, KITH ו-Vetements הגדילו את הרלבנטיות של המותג והרחיבו את האטרקטיביות של החברה לדור חדש של מעריצים.

טומי הילפיגר הוא אחד ממותגי סגנון החיים המובילים בעולם, עם שם וזהות שמוכרים בכל העולם. יוזמות השיווק של החברה ממלאות תפקיד חשוב בהגדלת הנוכחות של טומי הילפיגר באמצעות גידול עקבי במודעות הגלובלית למותג ואסטרטגיות שמתרכזות בצרכן ובונות ומשמרות בסיס מעריצים נאמן. כיום החשיפה למותג בשיא של כל הזמנים, תוצאה של קולקציות בולטות, קמפיינים, שותפויות והפעלות משפיעות של צרכנים.

אודות טומי הילפיגר

עם תיק מותגים שכולל את טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, טומי הילפיגר היא אחת מקבוצות סגנון החיים של בגדי מעצבים פרימיום הכי מוכרות בעולם. היא מתמקדת בעיצוב ושיווק של בגדים ובגדי ספורט מחויטים באיכות גבוהה לגברים, קולקציות ביגוד ובגדי ספורט לנשים, בגדי ילדים, קולקציות ג'ינס, הלבשה תחתונה (כולל חלוקים, בגדי שינה ובגדי בית), הנעלה ואביזרים. באמצעות מקבלי רישיונות נבחרים, טומי הילפיגר מציע מוצרי סגנון חיים משלימים כגון משקפיים, שעונים, בשמים, בגדי ים, גרביים, מוצרי עור קטנים, מוצרים לבית ומזוודות. קו המוצרים טומי ג'ינס כולל בגדי ג'ינס והנעלה לגברים ונשים, אביזרים ובשמים. הצרכנים ברחבי העולם יכולים להשיג את מוצרי המותגים טומי הילפיגר וטומי ג'ינס באמצעות רשת נרחבת של חנויות טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, חנויות מיוחדות וחנויות כלבו מובילות, קמעונאי אינטרנט נבחרים ובאתר tommy.com.

אודות PVH

PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם. אנחנו מניעים מותגים שמניעים את האופנה קדימה - לעד. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים TOMMY HILFIGER, CALVIN KLEIN, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner’s, Olga ו-Geoffrey Beene, וגם מותג ההלבשה האינטימית True & Co. שמתמקד בדיגיטל. אנחנו משווקים מגוון של מוצרים תחת מותגים אלה ומותגים ידועים אמריקנים ובינ"ל אחרים שבבעלות וברישיון. ל-PVH יש יותר מ-40,000 עובדים שפועלים ביותר מ-40 מדינות והכנסות שנתיות של 9.9 מיליארד דולר. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.

תעקבו אחרינו: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn.

הצהרת חוף מבטחים במסגרת Private Securities Litigation Reform Act של 1995: מידע צופה פני עתיד הכלול בהודעה זאת, כולל אך לא רק אמירות המתייחסות לאסטרטגיות, המטרות, הציפיות והכוונות של החברה נכלל בהתאם להוראות חוף המבטחים של חוק Private Securities Litigation Reform Act של 1995. המשקיעים מוזהרים שמידע צופה פני עתיד זה מטבעו נתון לסיכונים ואי ודאויות, שרבים מהם לא ניתן לחזות באופן מדויק, וחלק מהם ייתכן שלא ניתן לצפות, כולל אך לא רק (1) האסטרטגיות, המטרות, הציפיות והכוונות של החברה נתונות לשינויים בכל עת לפי שיקול דעתה של החברה; (2) ייתכן שהחברה תיחשב כמאוד ממונפת ומשתמשת בחלק משמעותי מתזרימי המזומנים שלה כדי לשרת את החוב שלה, וכתוצאה מכך ייתכן שלא יהיו לחברה מספיק כספים להפעיל את העסק שלה באופן שהיא מתכוונת או שפעלה בעבר; ו-(3) סיכונים ואי ודאויות אחרים שמצוינים מעת לעת בדוחות שהחברה מגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך. החברה לא נוטלת על עצמה שום התחייבות לעדכן בפומבי כל מידע צופן פני עתיד, בין אם כתוצאה מקבלת מידע חדש, התרחשויות עתידיות או אחרת.

ליצירת קשר:

Tommy Hilfiger
Dana Perlman
Treasurer and Senior Vice President, Business Development and Investor Relations
(212) 381-3502 office
(917) 579 1374 cell
[email protected]

Virginia Ritchie
Vice President, Global Communications
[email protected]
Tel: +31 6 4318 4870

מקור: Tommy Hilfiger

מולטימדיה

תמונה
אייברי בייקר, נשיאה ומנהלת מותג ראשית, טומי הילפיגר גלובל (תמונה: Business Wire)

לוגו

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.