מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 03/12/2020 16:42
עדכון: 03/12/2020 16:46
נושא: חוץ, רשתות חברתיות, כלכלה עולמית
הודעה לעיתונות

פסיפיק גרין חותמת על הסכם מיזם משותף עם קבוצת אמקסט כדי להתרחב לסעודיה

פסיפיק גרין חותמת על הסכם מיזם משותף עם קבוצת אמקסט כדי להתרחב לסעודיה

דובר, דלאוור, 3 בדצמבר 2020, ((ACCESSWIRE:

Pacific Green Technologies, Inc. ("החברה" או "PGTK", (OTCQB:PGTK)) שמחה להודיע שחתמה על הסכם מיזם משותף עם Amr Khashoggi Trading Company Limited ("קבוצת אמקסט") כדי להקים חברה בסעודיה למכירת הטכנולוגיות הסביבתיות של פסיפיק גרין באזור.

לקבוצת אמקסט, שהוקמה ב-1983, יש היסטוריה של 37 שנים מוצלחות בערב הסעודית בפיתוח קבוצה עסקית מגוונת, עם תיק שכולל ייצור והספקה של חומרי בניין, השקעה ופיתוח של נכסים, ושירותי ייעוץ.

סקוט פאולטר, המנהל הכללי של PGTK, אמר: "ממלכת ערב הסעודית, כחלק מהמסגרת האסטרטגית שלה "חזון 2030" שלפיה 9.5 GW מהאנרגיה של הממלכה תסופק על ידי אנרגיה מתחדשת עד 2030, תעבור צמיחה מהירה, ואנחנו מאוד גאים ליצור שותפות עם קבוצת אמקסט כדי להבטיח שנמצב את פסיפיק גרין כמובילה. עם קבוצת אמקסט, אנחנו חוברים לארגון שמביא עשרות שנים של ניסיון ממקור ראשון בשוק הספציפי והיסטוריה מצוינת של הספקת פתרונות מובילים בענף באזור".

אמר חשוגג'י, יו"ר קבוצת אמקסט, אמר: "אנחנו מאמינים שהשילוב של הניסיון שלנו והכרת השוק הסעודי, יחד עם תיק הטכנולוגיות של פסיפיק גרין והקשרים עם PowerChina, מהווה בסיס של שותפות נהדרת והזדמנות להציע הרבה טכנולוגיות משלימות בשוק הזה".

סקוט הוסיף: "הטכנולוגיות של פסיפיק גרין, במיוחד במגזרי החשמל הסולרי, התפלה ומערכות של סוללות לאגירת אנרגיה (BESS), מספקות את הפתרון המושלם לביקוש הגדל בממלכה, ואנחנו נרגשים להשתמש בקשרים שהורווחו ביושר של קבוצת אמקסט כדי לתרום להשגת היעדים של חזון 2030. באמצעות המיזם המשותף שינהלו היו"ר סלמן עלירזה והמנהל הכללי בר מקלין, אנחנו בטוחים שניצור צמיחה מהירה בכל האזור".

קבוצת אמקסט מפוקחת על ידי המייסד, אמר חשוגג'י, שחבר במועצות מנהלים של הרבה חברות משפיעות וגופים ממשלתיים בממלכה ומשמש כעת יועץ אסטרטגי לעיר הפיתוח החדשה הבולטת של הממלכה, העיר הכלכלית המלך עבדאללה (KAEC). בראש צוות ההנהלה של קבוצת אמקסט עומד המנהל הכללי סלמן עלירזה, שהרקע שלו כולל תפקידים שונים של הקמה, ביצוע וניהול בכיר במגזר הפיתוח העסקי בממלכת ערב הסעודית, בנוסף לתואר MBA מבית הספר לעסקים של לונדון.

אודות Pacific Green Technologies, Inc.

Pacific Green Technologies Inc. מתמקדת במתן מענה לצורך של העולם באנרגיה יותר נקייה ובת קיימא. האסטרטגיה של החברה היא לבנות באמצעות פיתוח אורגני ורכישות תיק של טכנולוגיות תחרותיות בחזית הטכנולוגיה הרשומות כפטנטים שמיועדות לעמוד בתקנים הסביבתיים שהולכים ומחמירים.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר של PGTK: www.pacificgreentechnologies.com.

אודות Amr Khashoggi Trading Company Limited (קבוצת אמקסט):

קבוצת אמקסט מפתחת חברות כבר קרוב לארבעה עשורים, כולל Global Gypsum Company (3G), Moghrabi Decor Services (MDS) ו-Qaderoon Business Disability Network. קבוצת אמקסט ממשיכה להרחיב את הפעילות הנוכחית שלה וליטול הזדמנויות עסקיות חדשות בערב הסעודית באזור מועצת המפרץ לשיתוף פעולה.

Notice Regarding Forward-Looking Statements

This news release contains "forward-looking statements," as that term is defined in Section 27A of the United States Securities Act of 1933 and Section 21E of the Securities Exchange Act of 1934. Statements in this news release which are not purely historical are forward-looking statements and include any statements regarding beliefs, plans, expectations or intentions regarding the future. Such forward-looking statements include, among other things, the ongoing effects of the pandemic on delays and orders regarding Pacific Green's technologies, potential business developments around the world and future interest in our green technologies.

Actual results could differ from those projected in any forward-looking statements due to numerous factors. Such factors include, among others, general economic and political conditions, the continuation of the JV with Amkest Group, and the ongoing impact of the pandemic. These forward-looking statements are made as of the date of this news release, and we assume no obligation to update the forward-looking statements, or to update the reasons why actual results could differ from those projected in the forward-looking statements. Although we believe that the beliefs, plans, expectations and intentions contained in this news release are reasonable, there can be no assurance that such beliefs, plans, expectations or intentions will prove to be accurate. Investors should consult all the information set forth herein and should also refer to the risk factors disclosure outlined in our annual report on Form 10-K for the most recent fiscal year, our quarterly reports on Form 10-Q and other periodic reports filed from time-to-time with the Securities and Exchange Commission.

ליצירת קשר:
Scott Poulter, Chairman & CEO
Pacific Green Technologies
T: +1 (302) 601-4659
מקור: Pacific Green Technologies, Inc.

** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCESSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.