הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל מחזקת את הנוכחות במערב אפריקה עם חברת עורכי דין בגינאה ביסאו

סן פרנסיסקו, 12 בינואר 2021, (BUSINESS WIRE):

כשהיא מפתחת עוד את הפלטפורמה האפריקנית שלה, אנדרסן גלובל מרחיבה את הנוכחות שלה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין Pinto Pereira & Associados, הנציגה של CRA Law בגינאה ביסאו.

Pinto Pereira & Associados שהוקמה ב-1985 על ידי השותף מנהל המשרד קרלוס פינטו פריירה ושני עורכי דין ומוכרת על ידי Chambers and Partners היא חברת עורכי דין עם מלוא השירותים שמתמקדת במיסים, עבודה, בוררות בינ"ל וחוזים. החברה עובדת עם מגוון של משקיעים וחברות בינ"ל ומספקת תחום רחב של שירותים משפטיים כולל ליטיגציה, בנקאות ופיננסים, חדלות פירעון ושינוי מבני, מיזוגים ורכישות ומסחרי, תחרות וקניין רוחני.

"אנו נשארים מחויבים לספק ללקוחות שירותים הטובים מסוגם כשהצרכים המשפטיים חוצי תחומי השיפוט שלהם גדלים בגלל הגלובליזציה של השווקים", אמר קרלוס. "שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל מחזק את המחויבות שלנו ומשפר עוד את היכולות הגלובליות שלנו. החזון המתואם שלנו והמחויבות לשקיפות ואי תלות יביאו לפתרונות חלקים, משולבים ללקוחות".

"עם יותר משלושה עשורים של ניסיון והיסטוריה ארוכה במדינה, הפרקטיקה של Pinto Pereira & Associados פיתחה מוניטין מכובד לנוכחות המאוד מבוססת שלהם בשוק", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "המחויבות שלהם לאחריות והידע המקומי הנרחב מאפשרים לנו לשמור על יתרון תחרותי בשוק. אנחנו מצפים לעבודה עם קרלוס והצוות שלו בהמשיכנו לחזק את הפלטפורמה שלנו במערב אפריקה".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-229 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.