אפקט, אנגלית לכל ילד, ללמוד אנגלית בדרך חוויתית וייחודית
אפקט, אנגלית לכל ילד, ללמוד אנגלית בדרך חוויתית וייחודית
Effect - English For Every Child
Effect - English For Every Child
הודעה לעיתונות

אפקט - אנגלית לכל ילד - ללמוד אנגלית בדרך חוויתית וייחודית

יש לכם חלום שהילדים שלכם ילמדו אנגלית מגיל צעיר מאוד? וישפרו את האנגלית שכבר רכשו? שהנכדים ירכשו כבר את מיומנות השיח באנגלית? ואולי אפילו אתם? זה הזמן להשיג סוף סוף את המטרה הזו!

==
הקורס מאפשר לילדים כבר מגיל צעיר להיחשף לשפה האנגלית באופן חוויתי, יצירתי ומזמין ללמוד אנגלית, תוך כדי הקשבה לסיפורי ילדים עם קריינות מקצועית על ידי קריינית דוברת אנגלית שפת-אם. ==

הקורס מאתגר את הילדים הבוגרים יותר ומזמין אותם אף להתנסות בכתיבת דוח סיפור ובכתיבת סיפור משל עצמם, ליצור קשר ולקבל משוב מעורכת לשונית שפת אם אנגלית ומיוצרת הקורס ומחברת ספרי הקורס והתכנים הלימודיים בקורס.
הקורס מודולרי ומאפשר לילדים בכל רמה שימוש בתכנים מגוונים וייחודיים. הקורס מיועד לכל ילד/ה שרוצה לשמוע סיפורי ילדים מיוחדים עם מסר בעברית ובאנגלית המלווים בקריינות מקצועית בשתי השפות.
הקורס מאפשר לילדים שעדיין לא מדברים אנגלית "רק" לשמוע את הסיפורים בעברית ובאנגלית, ולילדים בוגרים יותר להמשיך לקרוא את הספרים בעברית ובאנגלית, לענות על דפי עבודה מאתגרים וחווייתיים באנגלית, להתנסות בכתיבת דוח סיפור ואף בכתיבת סיפור משלהם/ן.
הקורס מזמין ילדים בעלי רצון ללמוד אנגלית באופן חוויתי, חיבור למילה הכתובה, אהבת הספר, ילדים שרוצים לכתוב סיפור משלהם ותוך כדי כך לשפר את יכולת הקריאה והכתיבה באנגלית.
http://bit.ly/2LPVx5b

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ורד קמינסקי - אפוס.