מוטי אוקסמן, מנהל מכירות לישראל
מוטי אוקסמן, מנהל מכירות לישראל
לוגו סיטרה
לוגו סיטרה
הודעה לעיתונות

בזק בחרה בפלטפורמת שירותי הקבצים של CTERA לשדרוג מערך ה- NAS הארגוני

== מאפשרת מודרניזציה של חווית השימוש, הגדלה של נפחי האחסון תוך כדי חיסכון בעלויות על ידי שימוש בטכנולוגית ענן פרטי
==

לאחר תהליך בחינה מדוקדק, בזק החברה הישראלית לתקשורת, בחרה בפלטפורמת שירותי הקבצים הארגונית של CTERA כתשתית אחסון הקבצים העיקרית שלה לשנים הבאות. הפתרון של CTERA אפשר לבזק לבצע איחוד תשתיות עבור אוסף של תהליכים ארגוניים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים, ולאפשר נגישות קלה ומהירה יותר למידע. במסגרת הפרויקט בזק הגדילה את נפחי האחסון הזמינים וייתרה את הצורך בפתרונות NAS ומערכות גיבוי יקרות, באופן שחסך לבזק מאות אלפי שקלים.

בשנים האחרונות, ככל שנפחי הקבצים גדלו, כך גדלו השקעותיה של בזק בהרחבת מערך האחסון מבית Dell EMC, בתחזוקה ובניהול. בנוסף, המספר העצום של התיקיות והקבצים, יצרו אתגר משמעותי להשלמת גיבויי ה- NDMP ולמוכנות ה- DR. אתגר נוסף שעמד בפני מחלקת שירותי המידע של בזק היה חווית המשתמש והבצועים עבור משתמשי ה- VDI, ובמיוחד בשעות השיא כאשר אלפי משתמשים נכנסו למערכת במקביל ולעיתים קרובות נאצלו לחכות זמן ארוך לחיבור.

בזק פרסה שש מערכות CTERA Edge Filer במיקומים שונים ברחבי הארץ, המספקות נקודות גישה מואצות למערכת קבצים מרכזית שמאוחסנת על גבי תשתית הענן הפרטית של בזק. המערכות משרתות את 7,000 המשתמשים הארגוניים של בזק ועשרות משתמשי יישומים שניגשים לקבצים באמצעות פרוטוקולי SMB ו- NFS, ומאחסנות יםHome Folders , תיקיות פרויקטים ופרופילים עבור ה- Citrix VDI. המערכת הראשית נפרסה באתר המרכזי של בזק בירושלים וה- DR בתל אביב.

פלטפורמת שירותי הקבצים הארגונית של CTERA מאפשרת שיתוף קבצים לכל מחלקות בזק הרוחביות (שיווק, פיננסים, IT וכו '), מתממשקת עם יישומי הBilling- וה- CRM, ומאפשרת Workflows חדשים מונעי נתונים לתקשורת מול לקוחות במסגרת יעול מערך ה Call Center. הפלטפורמה של סיטרה מאפשרת לגשת לקבצים עבור משתמשים מרוחקים מבלי להיתפשר על אבטחת המידע כגון הצפנה מקצה לקצה, ניהול גרסאות, התממשקות למערכות , AV DLP ו Data Classification.

"אחת הסיבות שבחרנו ב- CTERA גם לשירותי הקבצים הפנימיים שלנו הייתה שראינו את הטכנולוגיה שלהם בפעולה באלפי אתרי לקוחות ", אמר יגאל מוגינשטיין, מנהל צוות אחסון, גיבוי ומערכות הפעלה של בזק. "לאחר שהיינו עדים לתוצאות, זה היה רק הגיוני שנשקול את אותה הטכנולוגיה עבור תשתית ה- NAS הפנימית שלנו."

"על ידי החלפת פתרון ה- NAS שלנו בפתרון מבוסס הענן של CTERA, איחדנו מספר מערכות יחד והורדנו משמעותית את התקורה והעלויות", הוסיף מוגינשטיין. "הארכיטקטורה היעילה של CTERA מאפשרת לנו להתמקד באלסטיות כדי לענות על צורכי קיבולת הנתונים הגדלים שלנו, תוך שיפור הביצועים עבור משתמשי ה- VDI שלנו."

מוטי אוקסמן, מנהל מכירות ישראל ב-CTERA אמר כי: "הפתרון של CTERA מאפשר לארגונים לחבר משתמשים ואתרים מרוחקים למערכת קבצים גלובאלית מבלי להתפשר על אבטחה וביצועים.
לנוכח הדרישות האחרונות לעבודה מהבית, בזק נמצאת בתהליך הרחבת הפריסה עבור 1,000 משתמשים חדשים ממחלקות שונות הזקוקים לגישה ולשיתוף קבצים ממחשבים וטלפונים ניידים . פתרון ה - Drive CTERA מאפשר פעילות אופטימלית יעילה ומאובטחת ללא צורך בחיבורי VPN מסובכים."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.