דוגמא למגנטי החיזוקים שבקורס
דוגמא למגנטי החיזוקים שבקורס
תמונה מסרטון הפתיחה של הקורס
תמונה מסרטון הפתיחה של הקורס
תמונה מסרטון הפתיחה של הקורס
תמונה מסרטון הפתיחה של הקורס
הודעה לעיתונות

גמילה מהרגל מציצת האצבע - קורס דיגיטלי ייחודי בארץ ובעולם

גמילה מהרגל מציצת האצבע בקלות ובמהירות - קורס דיגיטלי

קורס המעניק כלים מעשיים לגמילה מהרגל מציצת האצבע. הקורס מלווה בסרטונים עם כתוביות ובחומרים ייחודיים שפותחו במיוחד לקורס זה, וחושף בפני הילדים דרכים יצירתיות להצלחה מהרגל מציצת האצבע.

הקורס הדיגיטלי לגמילה מהרגל מציצת האצבע, מבוסס על הספר "האצבע של דנה יצאה לחופשה", והוא למעשה "תיבת קסמים", המסייעת לילדים להיגמל מההרגל מציצת האצבע שלב אחר שלב.

הקורס הוא "ארגז כלים" מיוחד, ובו מכלול של כלי אימון שיסייעו לילדים בשינוי התנהגות שאינה נוחה להם עוד... כמו למשל, הרגל מציצת האצבע.

הקורס את הספר עצמו בפי די אף ובקריינות ומכיל סרטונים המופקים כתהליך אימוני ובו מטרה, חזון, דימיון ערכים ועוד. מגנטים ליצירה עצמית להעצמה וחיזוק ברגעים קשים, טבלת הישגים, מדבקות ואף תעודת הישגים בסיום הגמילה מההרגל.

*כדאי וחשוב להתחיל לעבוד עם הקורס, אך ורק כאשר אתם מרגישים שהילדים שלכם מוכנים להיגמל מההרגל ורוצים באמת.

האימון ישיג את מטרתו באופן מיטבי, עם ילדים מעל גיל 4 ומעלה ומתחת לגיל 8 בליווי מבוגר שידריך וילווה את הילד/ה צעד אחר צעד!

הקורס נבנה בהמשך לתהליך אמיתי שעברה דנה - הדמות הראשית בספר "האצבע של דנה יצאה לחופשה". כדאי וחשוב להתחיל את חוברת האימון, אך ורק כאשר אתם מרגישים מוכנים.

האסטרטגיות המוצעות בקורס זה מבוססות על מודל אימון התנהגותי שפותח על ידי ליסה גרוסמן, פסיכולוגית חינוכית מומחית, מאמנת אישית מוסמכת בכירה, MCIL.

דרישות הקורס:
רצון, כוונה, אחריות ושיתוף.
*הקורס כולל כתוביות.

http://bit.ly/3kb9I1n

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ורד קמינסקי - אפוס.