מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 23/02/2021 11:01
נושא: טכנולוגיה והייטק
סימה שלום מזרחי – מנהלת מגזר ציבורי וטלקו ברד האט ישראל. צילום: אביחי דרעי
סימה שלום מזרחי – מנהלת מגזר ציבורי וטלקו ברד האט ישראל. צילום: אביחי דרעי
הודעה לעיתונות

חברת Forrester פרסמה דוח בו רד האט הוכתרה כמובילה בפלטפורמות פיתוח קונטיינרים מרובי עננים

הדוח קובע: "רד האט מציעה את הפלטפורמה המובילה עבור מפתחים ואנשי תפעול". בשיחה עם סימה שלום מזרחי היא שיתפה נתונים מהדוח האחרון

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הוכתרה כמובילה על ידי חברת המחקר Forrester Research בדוח Forrester Wave לפלטפורמות פיתוח קונטיינרים מרובי עננים, רבעון שלישי 2020.

רד האט נבחנה עבור ה- Forrester Wave על בסיס 29 קריטריונים בשלוש קטגוריות: היצע נוכחי, אסטרטגיה ונוכחות בשוק. Red Hat OpenShift קיבלה את הציונים הגבוהים ביותר מתוך המוצרים שנבדקו בכל אחת מקטגוריות אלה, עם הציון המרבי האפשרי בקטגוריות אסטרטגיה ונוכחות בשוק.

לפי דוח פורסטר, " Red Hat OpenShiftהיא פלטפורמות קונטיינרים מרובי עננים הנפוצה ביותר, ומאפשרת חוויות פיתוח רב עוצמה ופעילויות מאוחדות בפלטפורמות ענן ציבורי כולל אמזון, גוגל, מיקרוסופט ויבמ ובאתרי לקוחות (On-premise). רד האט הייתה חלוצת מודל ה- Operator עבור ניהול תשתיות ויישומים, ומספקת פלטפורמת שותפים עשירה ו- Marketplace פופולרי. רד האט ויבמ מתכוונות להפוך את תפיסת 'בנה פעם אחת, פרוס בכל מקום' למציאות. מחויבותן העמוקה של החברות למודרניזציה מבוססת Kubernetes השתלמה להן, עם קידום OpenShift לראש השוק מאז הערכת פורסטר הקודמת".

בעולם בו יישומים פועלים מעל תשתיות יותר ויותר מגוונות ועננים מרובים,Red Hat OpenShift מספקת לארגונים פלטפורמה אחידה עבור חדשנות יישומים, והופכת פריסה ברחבי תשתיות IT היברידיות מורכבות לפשוטה ואינטואיטיבית. יותר מ- 2,000 ארגונים ברחבי העולם, כולל בישראל, מסתמכים על Red Hat OpenShift למענה לאתגריהם העסקיים עם פתרונות פורצי דרך שמשרתים לקוחות ומקדמים ערך מוסף. הפלטפורמה מאפשרת לעסקים להאיץ הבאת הרעיונות לידי מימוש.

Red Hat OpenShift הבנויה על פלטפורמת לינוקס ארגוני המובילה בעולם – Red Hat Enterprise Linux, מהווה את לב מערך הענן ההיברידי הפתוח של רד האט. בנוסף לפריסות במרכזי נתונים ובעננים פרטיים, ניהול עצמי ואפשרויות מתארחות (Hosted), זמינה Red Hat OpenShift ברחבי כל ענן ציבורי מוביל, כולל AWS, Azure, Google Cloud ו- IBM Cloud.
סימה מזרחי-שלום, מנהלת מגזר ציבורי וטלקו ברד האט ישראל, מציינת כי ההכרה בפלטפורמה כמובילה מקבלת ביטוי גם בשוק הישראלי, עם עשרות מימושים מעניינים במערכות בטחון, בנקאות ופיננסים. "הפלטפורמה מאפשרת חידושים מרגשים כדוגמת Serverless ,Service Mesh והרצת מכונות וירטואליות כחלק מהפלטפורמה. אנו מאמינים כי ההכתרה כמובילה בהערכה זו של פורסטר, נותנת תוקף נוסף למה שאנו שומעים מלקוחותינו, כי OpenShift מספקת את הגשר המודרני בין יישומי IT קיימים ומערכות מודרניות מוטות-ענן (Cloud-native). צוות רד האט ישראל ישמח להרחיב על הנושא".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.