אפשר ללמוד להחליק בשיעורים פרטיים
אפשר ללמוד להחליק בשיעורים פרטיים
המרענן האולטימטיבי לקיץ
המרענן האולטימטיבי לקיץ
הודעה לעיתונות

הבילוי המושלם לימי הקיץ הלוהטים בארנת הקרח הגדולה בישראל

מגפת הקורונה כבר מאחורינו ואחרי השבתה ארוכה מאוד, one ice arena נפתחת מחדש לפעילות ציבורית באזור התעשייה של תנובות בשרון

אחרי שהייתה מושבתת מאונס במשך חודשים רבים, בשל מגפת הקורונה, ארנת הקרח הגדולה והחדישה בישראל חוזרת לפעילות מלאה ופותחת את שעריה להחלקה ציבורית. בזמן שמזג האוויר לוהט והלחות מעיקה, הארנה מציעה בילוי במקום קריר ונעים. One ice arena - היכל הקרח הגדול והמשוכלל בישראל שנחנך בשנה שעברה, אבל נאלץ לסגור את שעריו כמו אטרקציות רבות בישראל. אבל לאחר שכל המגבלות הוסרו, הציבור מוזמן להגיע לאזור התעשייה של מושב תנובות (10 ק"מ מזרחית לנתניה בסמוך לכפר יונה בדרך המובילה לכביש 6) וליהנות מהחלקה על הקרח בשני משטחי ההחלקה הגדולים בישראל.

הארנה משתרעת על פני כ-5000 מ"ר , וכוללת כאמור שני מגרשי החלקה. בשלב זה הארנה פתוחה לציבור רק בימים שישי ושבת, אבל החל מה-1 ביולי היא תיהיה פתוחה מידי יום מהשעה 10:00 בבוקר עד 22:00 בערב. העלייה אל הקרח מתבצעת בכל שעה עגולה וזאת כדי לווסת את כמות המחליקים. רצוי להקדים ולהגיע כדי שיהיה מספיק זמן להתארגנות וקבלת מגפי החלקה. למתחילים וחסרי הניסיון בהחלקה מחכים על הקרח ה"דובים הלבנים", אשר בעזרתם ניתן להחליק בבטחה.

אם אתם ממש בעניין של החלקה על הקרח תוכלו גם להירשם ללימודי החלקה על הקרח עם מדריכי האקדמיה של one ice, הכוללים חמישה מפגשים (300 ₪). אמנם לא תהיו בסופם אלופי ישראל, אבל לפחות יהיה לכם מושג בהחלקה ותוכלו לנוע על הקרח בחופשיות כאילו נולדתם בדנמרק.

במקום פועלת גם קפיטריה/מסעדה (פיצה פרגו) המציעה תפריט מגוון במחירים סבירים (50 ש"ח לפיצה בינונית עם תוספת). אל תשכחו להביא גרביים ומומלץ גם מכנס ארוך, בכל זאת אתם עומדים לבלות על הקרח.

עלות במבצע לקיץ: 50 ₪ לאדם במקום 70 ₪ . על כל 4 מקבלים 1 חינם. כניסה מגיל 5.
פרטים על שעות הפעילות אפשר למצוא באתר האינטרנט של הארנה בכתובת - https://www.oneice.co.il/ כמו גם ברשתות החברתיות - הפייסבוק והאינסטגרם וכמובן גם בטלפון – 8207*

לפרטים נוספים: ירון מיכאלי, תקשורת ויחסי ציבור – 054:4656842

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.