הודעה לעיתונות

פיינבורן משתלבת עם FlexNow כדי לספק אינטגרציה עמוקה ללא צורך ביישום מורכב

לונדון, 27 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE):

פלקסטרייד מערכות (FlexTrade Systems - @FlexTrade), מובילה גלובלית של מערכות ניהול ביצוע רב נכסים והזמנות, ופיינבורן (FINEBOURNE), חברת הטכנולוגיה הפיננסית עטורת הפרסים, מכריזות על שיתוף פעולה במסגרתו ישולב FlexNow - פתרון ה-EMS להתקנה בלחיצת עכבר יחידה של פלקסטרייד - ב-LUSID של פיינבורן, פתרון ענן טבעי מבוסס API ראשון עבור מערכת ניהול פורטפוליו (PMS) ומערכת ניהול לנתוני השקעה (IDMS).

עם שירות המסופק למכלול צד הרכישה, לקוחות המשתמשים ב-LUSID בשילוב FlexNOW ייהנו מעוצמה מחזית ועד גב המשולבת בגמישות לביצוע וניהול אסטרטגיות מורכבות מרובות נכסים בקנה מידה עולמי. האינטגרציה תעניק ללקוחות את הביצועים הטובים ביותר גם בשווקים המאתגרים ביותר, תוך הבטחה שהם יכולים לנהל את הפוזיציות ואת הסיכונים שלהם בזמן אמת.

תומאס מקיו, (Thomas Mchugh) מייסד משותף ומנכ"ל פיינבורן אמר: "פיינבורן משנה את האופן שבו התעשייה ומתקשרת עם הנתונים שלה, תוך דמוקרטיזציה של תהליכי ניהול ההשקעות, ותוך הפחתת המורכבות. שילוב של דרישת הלקוח ופונקציונליות משלימה הופך את הקישוריות עם FlexNOW למרתקת - לקוחות יכולים כעת ליהנות מהפתרונות הטובים ביותר כל מחזור חיי הסחר. אנו תמיד מחפשים להביא פתרונות חדשניים שישתלבו בצורה חלקה עבור לקוחותינו, ואנו מאמינים כי FlexNOW היא תוספת נהדרת לפלטפורמה".

עדי פרנג'ווראק, (Adi Prnjavorac) מנכ"ל FlexNOW בפלקסטרייד מערכות, אמר: "אנו נרגשים מאוד להמשיך לספק מוצרים ופתרונות חדשניים ממוקדי לקוחות יחד עם השותפים שלנו. השותפות החדשה שלנו עם פיינבורן תעניק ללקוחות העתיד שלנו FlexNOW ופיינבורן גישה ליכולות PMS ו-EMS חזקות. השילוב של שני המוצרים ממוקם באופן ייחודי לטיפול בתהליכי עבודה מורכבים גוזלי זמן".

אודות FlexTrade Systems

פלקסטרייד מערכות (FlexTrade Systems) היא מובילה גלובלית של מערכות ניהול ביצוע רב נכסים והזמנות עתירות ביצועים עבור מניות, הכנסה קבועה, מט"ח, הכנסות עתידיות ואופציות. כחלוצה בתחום, FlexTrade זכתה להכרה בינלאומית כשהציגה את FlexTRADER, מערכת הסחר הניהולית הראשונה בעולם לביצוע ניטרלי ממתווכים, המאפשרת ללקוחות לשלוט באופן מוחלט בהתאמה של תהליכי הביצוע שלהם באמצעות יכולת מקיפה לחיפוש/גישה לנזילות תוך שמירה על סודיות אסטרטגיות המסחר שלהם.

אודות FINBOURNE

פיינבורן טכנולוגיות (FINBOURNE Technology) בונה כלים כמו LUSID המעצימים תהליכים של נתוני השקעות עבור כולם, לאורך כל תעשיית ההשקעות - מקרנות גידור ועד מוסדות השקעה גלובליים. הקמנו את פינבורן טכנולוגיות בדצמבר 2016 כשהמשימה העומדת מול עינינו היא להקטין את עלות ההשקעה ולשפר את השקיפות עבור כולם. המטרה של פינבורן היא ליצור טכנולוגיית יסוד שתתמקם בליבת תעשיית ההשקעות ותסופק 'כשירות', כתשתית משותפת עבור קהילת ההשקעות. כדי לעשות זאת אנחנו מאמצים גישת קוד פתוח מבוססת API המועילה לכל הקהילה, ומשתפים תזרימי עבודה שכיחים המקצצים בעלויות האינטגרציה.

ליצירת קשר:

Matthew Halicki
[email protected]
o: +1 516-304-3672 516
m +1 516-287-3215

מקור: FlexTrade Systems

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.