הודעה לעיתונות

סינכרונוס ממנה את כריסטינה גבריז ליועצת המשפטית הראשית

סינכרונוס ממנה את כריסטינה גבריז ליועצת המשפטית הראשית

ברידג'ווטר, ניו ג'רסי, 27 ביולי 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Synchronoss Technologies, Inc. (נאסד"ק: SNCR), מובילה עולמית וחדשנית בענן, שירותי מסרים ומוצרים דיגיטליים ופלטפורמות, הודיעה היום על מינויה של כריסטינה "כריסי" גבריז ליועצת משפטית ראשית. גבריז מחליפה את רונלד פראג אשר פורש מתפקידו לאחר 15 שנה בחברה כדי לקדם אינטרסים אחרים. בתפקידה החדש, גבריז תפקח על כל העניינים המשפטיים של החברה.

"רון מילא תפקיד משמעותי בעיצוב חברת סינכרונוס שאנחנו היום. מנהיגותו במשא ומתן וסגירת הסכמי לקוחות, השלמת רכישות ומאמצים פיננסיים אחרים של החברה - כולל תרומתו לסיכום המוצלח של החברה לאחרונה - הייתה רבת ערך והוא יחסר לנו מאוד", אמר ג'ף מילר, נשיא ומנכ"ל Synchronoss. "אני רוצה להודות לרון על כל מה שהוא תרם לעסק. תמיד נחשיב אותו כחלק ממשפחת סינכרונוס ונאחל לו הצלחה במאמציו החדשים. רון גם הכין תוכנית מעבר יסודית שתאפשר לכריסי לקחת במהירות את האחריות החדשה שלה כשאנחנו מברכים אותה להצטרפותה לצוות ההנהלה הבכיר".

גבריז שימשה לאחרונה כעוזרת יועצת משפטית ומנהלת תאימות ראשית של Synchronoss, שם עבדה עם לקוחות ושותפים גלובליים. כסמנכ"לית התאימות של החברה, היא עדכנה את תוכנית התאימות שלה כדי להבטיח שיטות עבודה מומלצות למדיניות ונהלים ארגוניים וממשל ברחבי הארגון. גבריז הצטרפה לסינכרונוס כחלק מרכישת Openwave Messaging, שם שימשה כיועצת משפטית של מחלקת אמריקה ואסיה פסיפיק.

"לכבוד הוא לי לקחת על עצמו את תפקיד היועצת המשפטית הראשית ומצפה לעבוד עם חברי צוות Synchronoss ברחבי העולם כדי להעצים את הלקוחות שלנו להתחבר עם מינויים בדרכים מהימנות ומשמעותיות", אמרה גבריז. "אני גם רוצה להביע את הערכתי הכנה לרון. החונכות והתכנון החרוץ שלו סללו את הדרך למעבר חלק כשאני מתחיל את התפקיד החדש הזה".

אודות Synchronoss

Synchronoss Technologies (נאסד"ק: SNCR) בונה תוכנה המאפשרת לחברות ברחבי העולם להתחבר למנויים שלהן בדרכים מהימנות ומשמעותיות. אוסף המוצרים של החברה מסייע לייעל את הרשתות, לפשט את תהליך השימוש הראשוני של המשתמשים, ולייצר מעורבות גבוהה יותר של מנויים במטרה להפיק זרמי הכנסות חדשים, להפחית עלויות ולהגדיל את מהירות ההגעה לשוק. מאות מיליוני מנויים סומכים על מוצרי סינכרונוס על מנת להישאר מסונכרנים עם האנשים, השירותים והתוכן שהם אוהבים. זו הסיבה שיותר מ-1,500 העובדים המוכשרים של סינכרונוס ברחבי העולם שואפים בכל יום לדמיין מחדש עולם מסונכרן.
בקרו באתר החברה: www.synchronoss.com

קשרי מדיה:

For Synchronoss:
Anais Merlin, CCgroup UK
Diane Rose, CCgroup US
E: [email protected]
Investor Contact
For Synchronoss: Todd Kehrli/Joo-Hun Kim, MKR Investor Relations, Inc., E: [email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.